Skocz do zawartości
Matiassen

John Deere 6170R czy New Holland T7.220 BluePower

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Matiassen    0

Witam! Zastanawiam się nad kupnem ciągnika... W grę wchodzi John Deere 6170R na skrzyni AutoPowr praktycznie na full wypasie lub New Holland T7.220 BluePower oczywiście skrzynia AutoCommand, również z wyposażeniem na full. Aktualnie posiadam John Deere 6630 Premium i jestem z niego bardzo zadowolony. Jest sentyment do John Deere. Aczkolwiek Jelonek 80 tys. droższy od New Hollanda. Co powiecie o awaryjności serii T7?

Edytowano przez Matiassen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oaxis3333    34

new holand jest lżejszy i tanszy ma też wydajną hudraulikę :)

 

 

 

wszystko zależy do jakiej pracy ma być ciagnik do jakich maszyn i na jaki areał:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Matiassen    0

Masa wysyłkowa New Holland T7.220 to 7300kg natomiast John Deere 6170R 7350kg, więc nie ma dużej różnicy w masie. Maszyny o podobnych mocach... Ciągnik będzie pracował na 180 ha. Zajmuję się tylko uprawą roślinną. Maszyna głównie będzie przeznaczona do ciężkich prac :) Chociaż nie zawsze :P

Edytowano przez Matiassen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


qazi    57

tyle tylko że nh podaje masę minimalną w najuboższym wyposażeniu na najmniejszych kołach a JD masę średnią na największych kołach, ale masy podobne i tak , NH ma większą masę max bo 13000 kg, JD 12000kg, a NH mamy też o ok 8 cm większy rozstaw osi.

 

w jakich skrzyniach biegów porównujesz te ciągniki?

ac w NH i dd w JD? czy na innych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


qazi    57

jakoś musiało mi to umknąć, więc za NH przemawia dodatkowo skrzynie bezstopniowa

 

a brałeś jeszcze jakieś inne ciągniki pod uwagę czy tylko te dwa zostały ci do wyboru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

bież jelonka mocniejszy 3 razy mniej awaryjny a jak już to jakaś fabryczna pierdoła, ale ja polecam ci skrzynie direct drive a na new hollanda nawet nie patrz bo to co niebieskie to szajs na kołach. wiem co mówie. nie sugeruj sie ceną!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Matiassen    0

No właśnie słyszałem, że skrzynia AutoCommand jest dość awaryjna... sam dealer mi powiedział, że mieli kilka poważnych awarii tej skrzyni... Natomiast John na skrzyni AutoPowr, więc też bezstopniowa... Jak na razie wszystko jest na korzyść John Deere :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

qazi    57

autopowr też bezawaryjnością nie grzeszyła, co do NH to AC to niby to samo co cvx w case albo cvt steyr a w tych ciągnikach te skrzynie spisują się świetnie i bez problemowo

 

a co do JD to ze skrzynią DD jak cenowo wygląda względem AP?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


arofarmer    2

Ja bym na twoim miejscu napisał do użytkownika @Dziedzio92 , ma JD 6190r i NH t7030(odpowiednik starszy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Arek    113

Witam! Zastanawiam się nad kupnem ciągnika... W grę wchodzi John Deere 6170R na skrzyni AutoPowr praktycznie na full wypasie lub New Holland T7.220 BluePower oczywiście skrzynia AutoCommand, również z wyposażeniem na full. Aktualnie posiadam John Deere 6630 Premium i jestem z niego bardzo zadowolony. Jest sentyment do John Deere. Aczkolwiek Jelonek 80 tys. droższy od New Hollanda. Co powiecie o awaryjności serii T7?

 

Za NH przemawia adblue w porównaniu do awaryjnego filtra DPF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach




Piters182    18

No ja rozważam między Fendtem 714 a JD 6170R, Fendt mniejszy żeby się zbliżył do ceny JD. Różnica w cenie między 6150R a 6170R chyba też będzie spora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Matiassen    0

Między 6170R a 6190R jest 25 tys. netto różnicy. No ale to są te same gabaryty. Natomiast 6150R jest gabarytowo mniejszy, więc zapewne będzie sporo tańszy.

 

John Deere 6630 Premium śmiga u mnie z pługiem obrotowym czteroskibowym Kverneland EG100 z szerokością hydrauliczną. Zazwyczaj pług mam ustawiony na maksymalną szerokość... Spalanie wacha się od 17 do 25 litrów na godzinę... prędkość od 6 do 11 km/h... w zależności od ziemi. Na komputerze chwilowe zużycie maksymalnie pokaże 29l/h. Jak to wygląda przy NH T7.220 i JD 6170R (ewentualnie 6190R)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

New Holland na pewno mniej pije i jest wygodniejszy, poza tym silnik i przekładnia są żywotne - na pewno przetrwaja wiecej niz kilkanaście tys. motogodzin. No i naprawy kosztują mniej niż w JD. Nie wiem co chcesz nim robić, ale możesz też pracować nim na małych prędkościach (do 30 m/h), co może być zaletą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jarecki21    17

Oj nie szalej z tymi przekładniami, bo nie wiesz co piszesz.... NH nie nadaje się do pracy gdzie ma bardzo ciężko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



Jarecki21    17

T7000 ogólnie dobry ciągnik. Jednak ciągniki w tej stajni nie nadają się do eksploatacji w skrajnych dla danego modelu warunkach. Musi być większy zapas mocy. O kolegi pod 3000h remont skrzyni. U mnie tylny most i przedni most. Nasze ciężkie ziemie dają w kość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Janosik82    0

kolego new holand to poprostu miękki ciągnik ,bierz john deera albo np. valtrę direct super sprzęt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek73    188

Osobiście to radził bym zmusić dilerów żeby przyjechali na pole oba tymi ciągnikami i sprawdzić je w polu. Czytałem teraz artykuł w Tygodniku Rolniczym na temat siły w ciągnikach.

Rolnik kupił ciągnik 163km i był słabszy niz jego stary 130 km, Po sprawdzeniu okazało się ze ma 127 km przy 1600-1800 obr, a te 163km osiąga przy 2100 i jeszcze jak jest zimo.

Wniosek jest taki, że teraz nie można porównywać ciągników nowych, do tych z lat 2001-2006 bo to całkiem coś innego, problem jest z ekologią i teraz radzą kupować ciągniki o 40 km silniejsze niż potrzebujemy, wtedy będzie nam moc odpowiadała.

Kolega pracujący W JD wypróbował w tamtym roku nowego 300 km z starym 15 letnim 300 km, i ten stary roił nowego w polu jak chciał, nowy nawet nie jękną.

A jaka seria 6 ma chińską skrzynie i Koreanskie mosty,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 1kejsi1
      Witam.
      Do sprzedania zaczepy jak poniżej
      Zaczepy nowe, nigdy nie używane
       
      Zaczep tylni sworzniowy do ciągników NH / Case/ Steyer o szerokości płyty 320/325mm, grubość sworznia 38mm - 680 zł
      Zaczep przedni do montażu na obciążnikach w ciągnikach NH - 360 zł
      Sterownik R14 Unia Grudziądz pasujący do siewników Focus/Fenix/ FS / Polonez - 1 700zł 
       
      Więcej informacji na PW
    • Przez krzysiek15156
      Witam mam problem z licznikiem powierzchni nie liczy mi hektarów nie wiem czemu może czujnik jakiś nie działa czy coś wykalibrowalem heder tak jak pisze w książce i dalej nic włączam diagnostykę na e01 nr 141 i dalej pierwsza liczba to 0 a powinna być 1 już nie wiem co mam robić, może serwis to szybciej naprawi podłącza lapka i to ogarna no chyba że samemu można to zrobić to prosiłbym o dobre rady
    • Przez uireny
      Witam 
      Jestem posiadaczem  John deere 1640
      Mam problemy z hydrauliką i potrzebuje mechanika z okolic Kłodzka, który będzie w stanie zdiagnozować i naprawić maszynę. 
      proszę o jakieś kontakty 
    • Przez ulbier
      Witam potrzebuje odnalezienia nazwy tej dokladnie czesci jaka znajduje sie na zdjeciu, cóż tu duzo mowic był bym wdzieczny jak by ktos dał linka do kupna tej danej czesci. Wiem ze nazywa sie to jakos półoś przedniego mostu ale nie moge znalezc żadnego linka do kupna tej czesci by pasowala do JohnDeere 2140. Pilnie potrzebuje tej częsci . Ważne aby miała ten "kołnierz"





    • Przez NewHollandtm190
      Witam mam problem z John Deere 6320 z 2004 roku. Otóż od momentu spuszczenia płynu chłodniczego z układu chłodzenia w ciągniku przestało działać ogrzewanie. Najprawdopodobniej jest zapowietrzona nagrzewnica lecz nie wiem jak ją odpowietrzyć. Może ktoś wie jak rozwiązać problem proszę o pomoc
×