Skocz do zawartości

John Deere seria 9xx i 10xx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przy stacyjce kabel prądowy trzyma się na kilku drucikach, poprawiliśmy to ale dalej gdzieś ginął prąd bo do przekaźnika szło 10V okazało się że w kostce po prawej stronie kabiny co łączą się kable to ten kabel prądowy się wysuwał i tylko lekko stykał, poprawiliśmy to ale dalej ten przekaźnik cykał i założyliśmy kolejny nowy przekaźnik i maszyna odpaliła a w tym poprzednim był styk w środku upalony. 

Opublikowano

Witam chciałem sie was doradzic i posluchac waszej opini na temat john 1075 na hydro. Ma moze ktos takiego? I czy warto dac za niego 77tys. stan jest dobry widac ze ktos dbal o niego bo nawet lancuchy sa wysmarowane.

Opublikowano

swoja drogą jak robiłem teraz przegląd wszystkich łożysk to w porównaniu do claasa było niebo a ziemia raz że łatwiej się dostać to jeszcze większość jest taka sama 


Witam chciałem sie was doradzic i posluchac waszej opini na temat john 1075 na hydro. Ma moze ktos takiego? I czy warto dac za niego 77tys. stan jest dobry widac ze ktos dbal o niego bo nawet lancuchy sa wysmarowane.

 

 

ja mam 1075 tylko bez hydro kupiłem przed sezonem nie było czasu na większy przegląd tylko powierzchownie  ale przechodził cały sezon bez jakiś większych awarii, kombajn jak najbardziej godny polecenia 

Opublikowano

Tez mam jd bez hydro. Teraz bedzie jego 7 sezon i nie moge sie do niego doczepic. Bez wiekszych awari pasek sieczkarni,lozyska i rok temu wymiana lancucha podajnika i zebatki. Bardzo prosta konstrukcja latwy dostep do wszystkiego. Maszyna wydajna ja polecam.

Opublikowano

Witam chciałem sie was doradzic i posluchac waszej opini na temat john 1075 na hydro. Ma moze ktos takiego? I czy warto dac za niego 77tys. stan jest dobry widac ze ktos dbal o niego bo nawet lancuchy sa wysmarowane.

 

różnica jest tylko w napędzie układu jezdnego , hydro , standardowa skrzynia , reszta jest wszystko to samo , z którego roku kombajn , chodzą tak w granicach 65 tys 75tys nawet niżej też są od 50 ale to już zależy w jakim jest stanie sam musisz sobie ocenić porównać , jakie wyposażenie wszystko się naprawdę liczy czy ma sieczkarnię , klimę , czy zbiornik ma kryty blachą , jaki heder szer , może stół do rzepaku lub kose boczną , u mnie ma skrzynie revermatic tylko model niżej 65 chciałem kupić na standardowej ale taki trafiłem , hydro to nie ma wajchy od biegów  nie ma pasów przekładni więc było by to dobre , a z drugiej strony standardowe rozwiązanie to standardowe może kiedyś z czymś być problem bo a to zbyt drogie a to trudniej dokupić

 

Opublikowano

Wymieniał ktoś z użytkowników JD 1075 hydroakumulator ewentualnie regenerował?

Opublikowano

A ten twój wygląda jak mój?Bo mam problemy z zakupem membrany do niego a o napełnieniu to nawet nie wspomnę nawet serwis JD tego nie napełni bo to stare przyłącze

post-10497-0-16151500-1494161355_thumb.jpg

post-10497-0-06542400-1494161391_thumb.jpg

Opublikowano (edytowane)

Mi gość nabijał 600g R134a

 

 

Może mi ktoś podpowiedzieć jak macie założony fartuch kosza sitowego na rysunku pod 8 ?Chodzi mi czy tą górną część fartucha mam  chować do środka kombajna czy może do tyłu?

 

 

post-10497-0-77992800-1496865082_thumb.gif

Edytowane przez SAUTER
Opublikowano (edytowane)

W ten sposób?

post-10497-0-67082700-1496933631_thumb.jpg

post-10497-0-09627400-1496933720_thumb.jpg

Edytowane przez SAUTER
Opublikowano (edytowane)

Mam mały problem ze smarowniczką. Chodzi mi o tą co jest z tyłu za kołem(foto), nie mogę jej przebić, wykręciłem ją ale drucik wejdzie tak na 2cm i jest jakby zaślepione. Które miejsce smaruje ta smarowniczka i gdzie powinien wyjść smar ?

post-8912-0-03081300-1497706423_thumb.jpg

Edytowane przez celtis
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v