Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie ma co się pakować w koszty, no chyba że wg. własnego widzi mi się, albo nadmiaru gotówki.

Jeśli poszły o-ringi na pompie pod deklem to wymienić na te grubsze 25x3 bodajże i maszyny na TUZie znowu będą fruwać, sąsiad tak zrobił i jeździ już prawie rok czasu i wszystko gra, na wolnych obrotach opryskiwacz 400l 15m pnie się w górę aż miło.

Co do opadania wymienić pierścienie i założyć na nim uszczelniacz tłoczyskowy.

Jeśli to nie pomoże dopiero myśleć co dalej, przecież to jest niedużo roboty, nawet ręce się dobrze nie ubrudzą ;)

Witam. A żeby wymienić te oringi na pompie to należy zdemontować siedzenie i calą górę skrzyni ? Bo mam podobne problemy w moim ciągniku.

 

A gdy chciał bym zamontować wywrot w c-328, do przyczepy to musiał bym kupić inny rozdzielacz, czy do kupic drugi ?

Opublikowano

Do zrobienia wywrotu masz trzy opcje. 1- wymienić rozdzielacz na ten od 330, 2- ten który masz troszkę przerobić i tez będzie działać, 3 - podłączyć dodatkowy rozdzielacz przed tym od 328. Żeby wymienić oringi w pompie musisz ją wyjąc a do tego zdejmujesz górę podnośnika ;)

Jeśli zrobisz wywrot to koniecznie pomyśl założeniu filtra do hydrauliki bo inaczej po kilku latach może się okazać że pompa, siłownik i/lub rozdzielacz będą zniszczone( ja tak miałem :wacko: )

Opublikowano

A zalewal ktos do skrzyni-podnosnika olej typowo hydrauliczny,taki jak jest np w koparkach czy ladowaczu? Bedzie na nim trzymal podnosnik w 30tce? Bo podniesc to pompa napewno na nim podniesie ciezar.

Opublikowano

Zakladalismy gosciowi do 30tki nowa pompe,tlok z osprzetem,oringi i rozdzielacz nowy. Podnosi alegancko ale po chwili opuszcza troche-co jest? I wlasnie cala skrzynia zalana jest takim olejem hydraulicznym bo gosciu skabinowal gdzies tam z koparki. Czy ten olej jest za zadki?

Opublikowano

Niestety to że założysz cały komplet nowy nie znaczy że nie będzie opadać...Poczytaj ten wątek wielokrotnie ta kwestia była poruszana.

Opublikowano

Idealnie szczelny rozdzielacz i tuleja podnośnika, jeśli to będzie zachowane to wtedy nie będzie opadać nawet 1mm. Łatwo napisać... wykonanie graniczy z cudem, nie widziałem c330 bez choć trochę opadającego podnośnika.

U siebie będę robił cały zewnętrzny układ hydrauliczny, siłowniki, i zbiornik już są :) jeszcze węże i siłowniki zregenerować i można składać.

Opublikowano

Jakiej średnicy te siłowniki dajesz? Jak rozumiem idą na zewnątrz . Pompę zostawiasz standardową czy większa montujesz bo przyszedł mi do głowy jak można by zamontować większa pompę w miejsce orginalnej przy Twojej modyfikacji

Opublikowano

Siłowniki są trochę szersze jak od wysuwu motowideł od bizona, jeden możenie za gruby ale dwa nawet takie same by były w sam raz i oczywiście będą szły na zewnątrz. Pompa jest już wymieniona na pz2as20 20cm3(taka na dwie łapy), stara poszła na pompę do paliwa.

 

Ciekawość mnie zżera o jakiej większej pompie mówisz?? :)

Opublikowano

O żadnej konkretnie nie myślałem. Jednak ponieważ sam planuje podobną przeróbkę o której piszesz( w czasie bliżej nieokreślonym jak to co jest się wysypie) To pomyślałem że można dekiel podnośnika przeciąć tak żeby ta płaska cześć z pompą była osobno. Wtedy można by dorobić wypukłą obudowę do której schowała by się większa pompa. Oczywiście wymagało by to troszkę kombinowania ale było by wykonalne bez większych nakładów finansowych. Oczywiście coś takiego można by zrobić tylko po zamontowaniu siłowników zewnętrznych bo ciężar nie byłby przenoszony na ta obudowę, w klasycznym układzie mogło by podnośnik od obódowy mostu oderwać. A gdzie montujesz zbiornik na olej?

Opublikowano

A z jakiego materiału jest ten plecak i jak się to spawa?? grubą blachą można by wyspawać wytłoczenie na plecaku i jakaś pompa na 4 łapy powinna podejść w ten sposób co opisujesz.

Co do zbiornika kupiłem taki mały od gazu samochodowego ale trochę mi się to nie widzi, bo wpadłem na pomysł żeby wyspawać sobie z grubej blachy taki zbiornik żeby wszedł idealnie zamiast prawego aku. I tak mam tylko jeden "od malucha" a już taki 12V-125Ah jak pasuje największy w miejsce jednej 6-tki jest aż na wyrost, więc 2x6V jest według mnie bezsensem trochę.

Opublikowano

Co do zbiornika to zgodzę się zamiast aku to chyba najlepsze rozwiązanie. Ciekawe czy z filtra szło by wyprowadzić przewód do zbiornika. Plecak jest z żeliwa(chyba) ale ta obudowa na pompę to myślałem przykracana jako osobna część było by to znacznie wygodniejsze do montażu i później przy ewentualnych naprawach

Opublikowano

witam mam taki problem robiłe remont podnośnika wymieniłem pierścienie na tłoku i tulejki na wałku i kupiłem nową pompe aluminiową złożyłem i zalałem nowym olejem filt też nowy podnosze a podnosnik powoli podnosi i szarpie na pusto jakos podniesie do końca moze być to wina pompy. rozdzielacz jest napewno dobry kto wie co to mozę byc to prosze o odpowiedz

Opublikowano

Pompa pewnie łapie powietrze, najpewniej oring przyciąłeś zakładając plecak.

 

Jeszcze do poprzedniego postu w sumie po dorobieniu wypukłej obudowy zasilanie do pompy można by wyprowadzić zasilanie do pompy przez ta obudowę i wtedy łatwo podłączyć by było zbiornik z olejem

Opublikowano (edytowane)

konrad055 Na 100% nie dopasowany króciec ssący pompy z oczkiem w korpusie gdzie ten króciec wchodzi. Trzeba zdjąć plecak, poluzować oczko, założyć plecak i z powrotem zdjąć, dokręcić te oczko i założyć ostatecznie plecak.

 

ukasz na razie myślałem żeby wywiercić dziurę na wąż zasilający pod oryginalną pompę, po prostu króciec ssący pompy wywalić i założyć nypel gwint-gwint22 + kolankowa końcówka węża + wąż do filtra jakiegoś niskociśnieniowego(na tłoczeniu raczej nie będzie) i do dna zbiornika.

Dziura w plecaku wystarczyło by jak by była na grubość węża żeby sam wąż przecisnąć przez tą dziurę i nie wiercić wielkiej dziury jeszcze pod dużą nakrętkę zakutego węża, wystarczyło by wtedy na opaskę zacisnąć.

 

Ktoś może wie dlaczego nie mogę "wychudzić" tekstu?

Edytowane przez Junkers
Opublikowano

konrad055 dość ciężko tak ze wszystkim dojść do ładu, Posprawdzaj jeszcze może jak filtr wymieniałeś to coś źle złożyłeś i zaciąga tamtędy powietrze.

 

Junkers o pogrubienie czy hiperłącze Ci chodzi? Pogrubienie włączasz ctr+b hiperłącze to ikonka jakby oczka łańcucha zaraz na okienkiem tekstu.

Do zasilania możesz tez w pokrywie wstawić nypel np.22x1,5 z długim gwintem z jednej strony, skręcić tam nakrętka i waż dopiero do nypla podłączasz. Albo robisz identycznie ja wyjście z pompy tylko po drugiej stronie.

Opublikowano

witam mam taki problem robiłe remont podnośnika wymieniłem pierścienie na tłoku i tulejki na wałku i kupiłem nową pompe aluminiową złożyłem i zalałem nowym olejem filt też nowy podnosze a podnosnik powoli podnosi i szarpie na pusto jakos podniesie do końca moze być to wina pompy. rozdzielacz jest napewno dobry kto wie co to mozę byc to prosze o odpowiedz

Nowa pompa na pustym podnosniku, to raczej nie powinna mieć problemów ,

a na zewnętrzną hydraulikę daje ciśnienie dobrze? jak wymieniałeś pierścienie to może źle założyłeś oring pod cylinder?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez asharot
      Jaką polecacie gałkę na kierownicę ze wspomaganiem co by się po tygodniu nie rozleciała. Mam taką na oku https://sprzedajemy.pl/galka-kierownicy-mocowanie-na-ramie-oryginal-ursus-turobin-2-e30984-nr55136949
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v