Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam JD2040 z kabiną SG2, problem w tym że z nagrzewnicy leci ledowo ciepłe powietrze, płyn chłodniczy jest wymieniony, ciągnik odpala normalnie, i łapie temperaturę, w ciężkiej pracy się nie grzał (orka pługiem 4 w dość ciężkiej glebie). pytanie co mu może dolegać? Jak rozpieliśmy jeden z węży od ogrzewania to na wysokich obrotach nie ma tam ciśnienia, płyn po prostu sobie spokojnie płynie, tak ma być?

Ile tam jest termostatów? ja znalazłem tylko jeden obok silnika, ale podobno niektóre JD mają po 2 termostaty?????

Edytowane przez zlotek
Opublikowano

chodzi mi o to że silnik jest normalnie rozgrzany a mimo to ogrzewanie działa bardzo słabo, temperatura powietrza wylatującego z nawiewu jest niewiele wyższa niż ta na zewnątrz...

Opublikowano

a czyściłeś nagrzewnicę sprężonym powietrzem, bo jak u mnie była zalepiona kurzem to też słabo grzała. Po za tym u mnie jak rozpoiłem węża jak wymieniałem płyn to nawet całkiem mocno lało się zwłaszcza jak przy gazowałem. Sprawdź na początek czy nigdzie nie masz węża zagiętego lub czy nie zapchał cię wąż albo króciec( możliwe że ktoś jeździł dłuższy czas na wodzie i jest zamulony). Możliwe że masz może źle podpiętą nagrzewnicę, spróbuj podpoić węże na odwrót. Bardzo prawdo podobne jest też że zepsuł ci się ten termostat co się reguluje w kabinie jakie ma powietrze lecieć.

Opublikowano (edytowane)

nagrzewnicę osłaniają dwa filtry kabinowe i wygląda ona jak nowa, dosłownie się błyszczy. węże są podpięte prawidłowo i pokrętło od regulacji temp też jest sprawne, układ nie jest zamulony bo ciągnik jest sprowadzony z niemiec i chodził na płynie, nawet miał napisaną temperaturę zamarzania na lampie z przodu. ogrzewanie działało jak kupiłem ciągnik, problem pojawił się po wymianie płynu, próbowaliśmy na każdy możliwy sposób odpowietrzyć tą nagrzewnicę, odkręcaliśmy węże, zalewaliśmy płynem na odpalonym silniku i nic, jak słabo leciał tak słabo leci płyn z węża nawet na wysokich obrotach...

 

 

 

w wolnym czasie planuję zrobić mu regenerację pompy wody i wymienić profilaktyczne termostat, termostat muszę wstawiać oryginalny czy podejdzie z jakiegoś innego ciągnika?

Edytowane przez zlotek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
    • Przez yacenty
      Hejka,
      czy ktoś z was dokładał we własnym zakresie 2 komplety lamp aby uzyskać oświetlenie 360st?
      Moja kabina ma miejsca na boku kabiny i wewnątrz z przodu.
      Pytanie jest takie czy w brakujących miejscach jest wyprowadzona wiązka okablowania czy trzeba coś pokombinować? Coś dokładać czy ewentualnie pociągnąć tylko prąd kablem z lampy obok?
    • Przez SamaPrawda
      witam, poszukuje dachu do MF 6180 może ma ktoś na sprzedaż w dobrym stanie ponieważ mój jest lekko dziurawy. A może ktoś wie od jakiej serii można by dopasować taki dach??
    • Przez crickmaverick
      witam jest jakas filozofia w podnoszeniu kabiny do góry?na co zwrocic uwage od czego zaczac zeby nic nie pourywac bede wdzieczny za jakies info
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v