Skocz do zawartości

Claas dominator 86


Gość Profil usunięty

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Z racji że temat ogólny trochę to zapytam tu bez zakładania nowego tematu. Koledzy mam takie pytanie czym się różnią ostatnie claasy 96/86 od normalnych, bo chcę jechać zobaczyć claasa 96 (wg. handlarza ostatni z modeli 96) a ciekawi mnie to że ma kabinę taka jak 98, czy te wersje francuskie tylko właśnie kabina nowszego typu, i tu właśnie mnie interesuje to czy były takie, a jeśli tak to po czym poznać że to ostatni wpust claasa 96 a nie np normalna 96 tylko mial przygodę z ogniem i kabinę zmienili? Pozdrawiam i czekam na pomoc 

Opublikowano

ostatnie wypusty czesciej na pewno miały klime i cofanie podajnika elektryczne, długa rura wysypu, zobacz sobie mojego, wg dat na róznych czesciach, felgach, wychodzi ze jest z 85 roku.

Opublikowano

Ostatnie modele miały osłona paska napędu sieczkarni z tyłu taką jak ma 98(taka duża kwadratowa), miały hydraulicznie załączaną młocarnie, tuleje na podsiewaczu, koszu sitowym i stole pod wytrząsaczami to były metalowo gumowe niesmarowalne w starszych były inne no i były sita 3d choć może nie w każdym u mnie tak jest...

Opublikowano (edytowane)

Tani troche.... choć to nie przekreśla, ze jest zły... widac, że na górze cały malowany bo miedzy napisami nie jest pomalowane, rura też nie oryginalna. Wiadomo maszyna ma swoje lata..

Edytowane przez JD1052
Opublikowano (edytowane)
Dnia 22.11.2017 o 08:53, wanczyk-1991 napisał:

Idzie jakoś sprawdzić czy wszystkie czujniki działają poprawnie? Światła nie działają i żadne nawiewy,  kable pourywane. Kilka zdjęć jak to wygląda. Jak by mi ktoś opisał w kabinie co od czego 

IMG_20171122_084351_336.jpg

Przenieś do galerii

 

 

Przenieś do galerii

 

IMG_20171122_084628_080.jpg

Przenieś do galerii

 

IMG_20171122_084707_132.jpg

Przenieś do galerii

 

IMG_20171122_084748_874.jpg

Przenieś do galerii

 

IMG_20171122_084812_708.jpg

Przenieś do galerii

 

 

Przenieś do galerii

 

 

Przenieś do galerii

 

 

Przenieś do galerii

 

 

Przenieś do galerii

 

Witam ponownie.

Bawię się z instalacją i troszkę juz wiem co do czego. 4 i 5 to kogut i swiatlo w zbiorniku , 7 i 8 to chyba jakieś dorabiane bo byly podlaczone jeden do chedera( nie wiem po co bo nic tam nie ma tylko sam kabel ucięty) a drugi do lampki z prawej strony kombajnu( zdjecie). Co do 14 to do końca nie jestem pewny za co jest odpowiedzialny ten przelacznik ale wiem dokad idą kable, moze cos podpowiecie. 14 jest przelaczana na 3 razy ( jak przelacznik kierunkowskazów) prawo lewo i środek wyłączone. Jedna strona leci do skrzyni podejrzewam ze jest to blokada mechanizmu różnicowego (zdjecie) a druga strona leci z lewej strony przy mlucarni ale kable sa urwane i podejrzewam ze powinny być w tym miesiącu( zdjecie). Przy silniku wychodza mi kable z zbiornika pewnie od poziomu ziarnia tylko nie ma do czego ich podłączyć,  ktoś wie w którym miejscu powinny być podłączone( zdjęcie)? Pytanie jeszcze odnosnie oświetlenia, czy wasze kombajny nie mają światła stop i swiatel drogowych ? Dodam jeszcze ze nie ma do nich wcale kabli.

15194726288881198923342.jpg

1519472666488-117831620.jpg

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez wanczyk-1991
Opublikowano

14 przełączasz to co ma Ci na zegarze pokazywac, albo obroty wialni albo przyspieszacz, to co na zdjeciu to czujniki obrotów, jeden w skrzyni drugi co kable wyrwane to od wialni, ma byc nia nich jak dobrze pamiętam 2 czy 2,5v, gdzies na pewno o tym pisałem, swiateł stop moj nie ma i nie ma instalacji, idzie to zrobić w 30 minut, swiateł drogowych też nie ma bo i nie ma jak ich mieć, w lampach są zarówki h3, co do klabli ze zbiornika to wlasnie są one chyba od czujników poziomu ziarna, ale pewny nie jestem, musiałbym zobaczyc u siebie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 4pakplus
      Witam
      Wiecie może Panowie jaka jest średnica wału jezdnego od tej strony co zakłada się koło jezdne - czapka chińczyka?
      to chyba coś takiego:
      https://agro-serwis24.pl/pl/p/WAL-GLOWNY-JAZDY-CLAAS-MERCATOR-ZESTAW-LOZYSK-630179/1558
    • Przez Adamek001
      Witam serdecznie, mam pytanie czy ktoś może naprawiał blokowanie kolumny kierowniczej w kombajnie claas dominator? W zeszłym tygodniu zakupiłem bardzo dobrze utrzymany egzemplarz, a skoro jest już po sezonie postanowiłem zabrać się za małe remonty. Mam pytanie jak się do tego zabrać, ponieważ nigdy tego nie robiłem i nie wiem czego się spodziewać. Kolumna czy zablokowana czy nie, lata góra dół. 
    • Przez janek884
      Do sprzedania 
      Dominator 118 SL maxi 1992r. Heder 6m z 1999r na grubym ślimaku, kosa na śrubki. Silnik V6 mercedes 270 koni. Zadbany, klimatyzacja sprawna. Kamera cofania, poziomowanie hedera w joysticku. Hydrostat. 2 kosy boczne elektryczne. Elektroniczny dokładny pomiar prędkości. Oświetlenie Led 9 szt. Zawsze garażowany. Cena 133 tysiące. Dolnośląskie 57-160. Tel 500132349

    • Przez Pawel1344
      Witam, tak jak w temacie mam problem z tym urządzeniem mianowicie nie włącza mi się ta zielona lampka w prawym górnym rogu, która sygnalizuje, że heder jest w pozycji roboczej i powinno rozpocząć się naliczanie hektarów, (na wyświetlaczu też nic się nie pokazuje oprócz 0.00) do tego nie pokazuje też długości przejechanej trasy. Wiecie może gdzie znajduje się czujnik odpowiedzialny za włączanie położenia roboczego w bordinformatorze, a może trzeba szukać gdzie indziej przyczyny. Proszę o pomoc
    • Przez PrzemoO
      Mam problem z komputerem odpaliłem kombajn było ok a po chwili coś takiego




×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v