Robert695

Members
  • Ilość treści

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Robert695

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

471 wyświetleń profilu
  1. Dodam że mam jeszcze ulkad pneumatyczny do przyczep. Porostu tam są zwykle hamulce: olej ,pompka, tloczek? A Czy możesz przesłać zdjęcie gdzie są odpowietrzniki? Czy dużo roboty jest żeby dostać się do tloczkow w tylnym moście?
  2. Witam. Mam problem z hamulcami w case 5150. Podczas jazdy nagle samo zzchamowalo kolo prawe,pedal zrobił się twardy.ze nie dało się nacisnąć. Zgasilem ciągnik poczekalem chwilę i już było. To już drugi raz się stało. Co może się dziać? I jeszcze jedno czy mógłby ktoś wrzucić zdjęcie gdzie są odpowietrzniki do hamulców? Będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
  3. Karol1403 uporales się z przednim napędem??
  4. Widzę że nikt nie che sie podzielić informacjami
  5. Witam wszystkich forumowiczów. zacząłem przygodę z malinami a konkretnie z glen ample 10arów. ze względu iż nie wiem jakie opryski i do czego i kiedy stosować proszę o pomoc. Gdyz nie wiem od czego opryskac a widzę że inni pryskają. Chciałbym aby w tym temacie były tylko informacje o szkodnikach i sposobie ich zwalczania oraz o terminie wykonania oprysku,nazwa oprysku i dawkowanie (ile środka na ile l wody) .Proszę o napisanie od jakiego szkodnika pryskacie, nazwę środka, oraz termin,oraz temperature pryskania, dawkowanie,porę dnia i inne ważne informacje jakie przyjdą Wam do głowy. Serdecznie proszę o nie zaśmiecanie tego tematu gdyż myślę ze wiele ludzi z niego skorzysta. A wiadomo jak czytamy jakieś fora to chcemy żeby było w miarę krótko o na temat. Pozdrawiam.
  6. tak Kolego jestem pewien że to nie górny. widać jak koło napędzane z górnego kręci sie dobrze a to przy skrzyni juz nie.
  7. tez tak myslałem ale był u mnie gosc co handluje kombajnami i mówi że o wiele gorsze sprowadza i jeżdza bez problemu. chyba bede musiał poszukać przyczyny w kołach bądź hydraulice
  8. Tak.kolego optibelt zakładał na pierwszy montaż dla claas. Na pewno ślizga się dolny jezdny.Kolo z wariatorem napędzane przez Górny jezdny kręci się. Natomiast pas na nim już nie kręci się tak dobrze.gdy chce szybko jechać to idą piski kombajn zwalnia, i zeby nie staną całkowicie to trzeba na pół przyspieszacz jechać. Pomóżcie koledzy bo jest mega wkurzajace, jak jadę dalej to heder odpinam. Bez hedra lepiej ciągnie.
  9. Witam kolegow. Jest to pas z który oczywiście daje napęd na skrzynię. Jak jest wieczór i jest duże wilgoć w powietrzu to bardziej się ślizga. Oczywiście ślizga się gdy chce jechać na maxa na 3 biegu. Pas optibelt ponoć b.dobry. Smaru tam nie widać.
  10. Kolego jest chyba jeszcze jedna kostka na wyjściu kabli z kabiny. Ja na Twoim miejscu rozpiolbym ta wtyczkę i podłączył Mała żarówkę na 12v taka z 5w.Iprzeciagnij ja do kabiny. Włącz napęd żarówka zgaśnie. I w drogę na próbę. Napęd powinien być cały czas załączony i nic nie powinno go rozłączyć. Jeśli się zaświeci to wiadomo gdzie szukać gdzieś w kablach. Hamowanie przodem jest tylko załączone podczas hamowania i to są styki pod pedalem. Możesz podłączyć 12v pod zawór i ruszać kablem może to rzeczywiście kabel. Ja do tych prac sciagalem koło jest o wiele wygodniej gdyż mam tam pneumatyka i hydraulika od tura.pozdro
  11. Kolego ja kilka dni temu przerabialem odwrotna sytuację ,nie rozlanczal. Proponuję szybka i skuteczna diagnozę.Podajesz zasilanie na zawór i jeśli nie rozłączy to na 99% slaby styk.pozdro.
  12. Witam forumowiczów. Mam problem ze swoim dominatorem 86.w poprzednim sezonie wymieniłem pas jezdny do już plutna wyszły na górę.problem pojawia się i przed wymianą.Polega na tym że gdy przyspieszacz jest prawie na maxa to slazga mi się pas od jazdy.wariator mechaniczny ten na sprężynie obstawiam za sprawny.Chce przyjrzeć się hydraulicznemu.ale zeby na darmo nie rozbierać. To pytam czy ktoś wie jakie cisnienie powinno być podane na ten wariator. Na kołach widać że pad ciągnie cały czas brzegami, czyli tak jak ma być. Proszę o jakieś wskazówki.
  13. Robert695

    case 5150

    Winna okazała się być cewka wymusilem zawór mechanicznie i na razie będę jeździć bez hamowania przodem. Wazne że da się rozłączyć i załączyć kiedy chcę.
  14. Robert695

    case 5150

    Witam. od niedawna w ciągniku case 5150 nie rozłącza mi przedniego napędu. ten elektrozawór co jest z tyłu pod kabiną działa jak się naciska przycisk napędu nad stacyjką. Lecz mimo to napęd pozostaje nie rozłączony. prawdopodobnie hamowanie przodem jest cały czas załączone. czujniki przy pedałach hamulca mostkowałem i nic się nie zmienia. Czy może mi ktoś przybliżyc jak działa ten układ od hamowania przodem?? Druga sprawa , jak sprawdzić motogodziny? przekręcam kluczyk w lewo na P i nic sie nie dzieje. z góry dziekuje. pozdrwiam.
  15. witam kolego jaka mzasz klimę? ja równiez walcze z klima. poszukuje yorka. ile czynnika masz u układzie?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj