Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie chcę mi się szukać już w papierach dokładnie które były produkowane w chinach. Te mniejsze "M" są w 100% robione w chinach. Trochę w tych jelonkach siedziałem ;-)

 

Opublikowano

@PawGaw112 Nie wątpię ale w każdej marce może trafić się zły egzemplarz. W mojej okolicy jest trochę i tylko jeden był nie wypałem. Case i NH to praktycznie to samo więc znajomy chyba nie miał pojęcia co mówił. ;P Spalanie zależy od jazdy, terenu, właściciela, stanu technicznego i wiele wiele innych ale znam kilka osób posiadających NH i DF, (chyba nawet kilka jest na tym portalu) i porównując spalanie wychodzi im, że NH, może nie aż tak ogromnie ale pali więcej.

Opublikowano

@usiek93 Może i siedziałeś ale się nie orięntujesz. Produkcja pierwszej serii 5M, serii 5R, 6030, 6030Premium 6MC/RC, 6M, 6R, 7030Premium odbywa się/odbywała się w fabryce John Deere w Mannheim w Niemczech. Nie wiem jak jest z nową serią 5M bo gdzieś mi się obiło o uszy że produkcja została przeniesiona do USA. Jeśli jednak nie została przeniesiona to dalej robią je w Mannheim.

Opublikowano (edytowane)

5M z tego co wiem jest produkowana w chinach a do niemiec przyjeżdża gotowy już ciągnik. Był a może nawet jeszcze jest taki temat na forum.

Ale tym chyba trochę odbiegamy od tematu.

Edytowane przez Kamillo0
Opublikowano

Popatrz sobie na tabliczki znamionowa te ktore sa dobrze widoczne,czyli tylny most i przedni.Pisze wyraznie CHINA.Takze chyba fabryka jd przez pomylke uzyla tabliczek z chin.Tak sobie wmawiaja fani jd. :lol: :lol: :lol:

Opublikowano

Sam posiadam jd 6105r i one są robione w Niemczech. USA z tego co słyszałem były robione jelonki większe nie pamiętam dokładnie ale mniej więcej powyżej 200km. Katator nie sprzeczaj się bo 5m są robione w chinach.

 

Opublikowano

To że posiadają podzespoły produkowane w chinach to fakt ale ciągniki ogolnie produkowane są w niemczech. Zastanawia mnie po co wyjeżdżasz z Chinami przy temacie o serii 6m?. Dobra kończę tą dyskusję bo rzeczywiście jest nie na temat.

 

 

Opublikowano (edytowane)

Dziękuję za wyrażenie swoich opinii ale najprawdopodobniej wybiorę D-F. Argument 1. mam 2 deefy które sprawują się super i są bardzo oszczędne. 2. Na wsi jeżdżą 4 df oprócz moich i wlasciciele nie narzekają ( przebieg znam tylko jednego - 1900 mtg zero awarii) spalanie nie wychodzi duże z tego co wiem ok. 13-14 litrów/godzina w pługu 4x50. 3. Na wsi jest jeden jeleń 6630 premium słyszałem, że miał tylko jedną awarię jakąs centralke, za to spalanie jest o wiele wyższe taki sam pług spalanie 16-17 litrów ;) . 4. Deutz-Fahr ma podnośnik o wwiększym udzwigu, troszeczkę zgrabniejszy jest no i w kabinie ułożenie przelacznikow df ma o sporo przyjemniejsze. 5. John Deere może i ma TLS w standardzie ale nie ma możliwości wyłączenia go i gdy pracujemy na nim w polu przód może tracić przyczepność przez to i siłą rzeczy spalanie idzie do góry.

Sory ale argumenty typu w teście hamowania przód się urwał czy sprzedaż jd wynosi tyle a df tyle nie przekonują mnie. Dodam że chińskie podzespoly ma tylko seria 5m.

Pozdrawiam

Edytowane przez MrRadziu15
Opublikowano

Hmm każdy ma inną teorię co do 'chińskości' JD ;) 5M dostał transmisje które przyjechały z Chin, a nie 5R ;) co do TLS- można go wyłączyć w JD- tzn ustawić w położeniu MAX przez co oś jest twarda, a poza tym pracująca oś nie jest powodem braku przyczepności ;)

 

Deutza chcesz w wersji P?

Opublikowano (edytowane)

Hmm każdy ma inną teorię co do 'chińskości' JD ;) 5M dostał transmisje które przyjechały z Chin, a nie 5R ;) co do TLS- można go wyłączyć w JD- tzn ustawić w położeniu MAX przez co oś jest twarda, a poza tym pracująca oś nie jest powodem braku przyczepności ;)

 

Deutza chcesz w wersji P?

 

Wolę ta zwykłą wersję dodatkowo kabina na resorze i amortyzacja przedniego mostu.

 

 

 

 

J.D, bardzo dobry produkt z wyższej półki lecz co powiesz ludziom, którzy na mase kupują DF itp wynalazki, że JD jest lepszy? Zjedzą Cię wzrokiem, a to co zostanie rzucą psom do pożarcia...

 

Ludzie to tak jakby porównywać Daewoo do Mercedesa :) oczywiście tym Mercedesem będzie JD.

 

Wystarczy spojrzeć jakie maszyny pracują w dużych gospodarstwach, porozmawiać z ludżmi DLACZEGO i odpowiedż dostaniecie sami!

 

Dlaczego porównujesz df i jd tak jąk daewoo i merca to nwm ;) ale nie mając stycznosci z marką deutz nie pisz takich rzeczy a DLACZEGO jd pracują w dużych gospodarstwach a no dlatego że kiedyś jd robił ciągniki o wyższej mocy niż deutz. I jak ktoś 20 lat temu kupił jd o mocy 250 km i się sprawdzał to brał następne i tak się przyjęło df chyba wtedy największy mial 180-200 km nie jestem pewien.

Edytowane przez MrRadziu15
Opublikowano

@PawGaw112 Nie wątpię ale w każdej marce może trafić się zły egzemplarz. W mojej okolicy jest trochę i tylko jeden był nie wypałem. Case i NH to praktycznie to samo więc znajomy chyba nie miał pojęcia co mówił. ;P Spalanie zależy od jazdy, terenu, właściciela, stanu technicznego i wiele wiele innych ale znam kilka osób posiadających NH i DF, (chyba nawet kilka jest na tym portalu) i porównując spalanie wychodzi im, że NH, może nie aż tak ogromnie ale pali więcej.

 

 

 

 

Wie czy nie wiem jego sprawa. Tylko ze jakims dziwnym trafem to case został odnotowany z najwieszym przebiegiem 32tys mth bez kapitalki;) Ja jakoś przekonania do nh nie mam jak narazie. A to ze Case, NH i steyr to bardzo podobne marki to chyba wie kazdy kto chodz troche sie interesuje ciagnikami. Ja wybierał bd miedzy JD, DF, MF i Valtrą. Zobaczymy co z tego wyjdzie

 

MrRadziu15 co do tego TLSu to gdzies jakies bajki słyszałes bo ten system zwieksza przyczepnosc a nie zmniejsza.

Opublikowano

@MrRadziu15 Chińskie podzespoły ma na pewno 5m a nie 5r dla jasności. ;) Nikt za Ciebie wyboru nie dokona a jeśli tak wybrałeś to nic tylko życzyć udanych zakupów. Bardzo dobrze, że jedni lubią JD a inny DF bo jest jakieś zróżnicowanie i konkurencja.

@PawGaw112 NH, Case i Steyr to nie podobne marki a prawie bliźniaki. Tak jak pisałem każdy nowy może być nie wypałem to zależy od firmy jak to ukryje albo jak zrekompensuje. Nie wiem gdzie taki Case jest i jak to jest udokumentowane a to co się czyta w necie trzeba brać z dystansem. Już nie raz czytałem jak to silniki aut mają po 600-800 tysięcy i to rekordy a nikt nie widzi aut zwykłych ludzi, którzy mają gdzieś ogłaszanie całemu światu ile to już tysięcy zrobili ich starymi środkami transportu, w których liczniki przebijają wszystkie rekordy.

Opublikowano (edytowane)

Drodzy forumowicze!

Od pewnego czasu myślę nad kupnem ciągnika o mocy 150-170 km. Najbardziej pasują mi John deere i deutz-fahr. Prosiłbym o wasze sugestie i opinie na ich temat. Słyszałem o nowych John Deere-ach, że są "mułowate". Nie wiem czy to mit czy to prawda, więc was pytam. Ciągnik ma być na skrzyni powershift, (power quad itp.) nie jakieś, bezstopniówki itp. jest jeszcze jeden ciągnik o którym myśle ale on jest na 3. miejscu, mianowicie New Holland t7.210 co powiecie o nim ? Na końcu dodam, że ciągnik będzie pracował w pługu 4 skiby overum, agregat uprawowo-siewny 3m, agregat pożniwny 4m, głębosz, śrutownik gruber.

 

 

JD M wg. mnie ma kiepsko wykonaną kabinę i biedne wyposażenie. Dodatkowo ma ten nieszczęsny filtr cząstek stałych. Jak chcesz JD to tylko R.

 

Przy teście hamowania w Deutz'u urwał się przedni most a jd wyszedł z tego testu cało

Pozdrawiam :)

 

W galerii jest JD "dużej" serii z urwaną zwolnicą to tako samo można powiedzieć, że jd to szajs bo urywają się koła. Nie ma bezawaryjnych maszyn, fendty też się psują.

Edytowane przez Arek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez seba836
      Cześć od kilku dni w swoim Jelonku 6520 SE mruga mi kontrolka świece żarowe w kokpicie ciągnik zaczął inaczej chodzić. Na wolnych obrotach faluje nie równo chodzi, macie jakieś podpowiedzi ? Od czego zacząć i czy ktoś miał tak podobnie?
    • Przez seba836
      Witam, pacjent JD 6520 SE na zwykłej pompie w trakcie jazdy stracił moc przestał reagować na gaz, jedzie na każdym bieg ale do 1tys obrotów nieraz jak się go zgasi albo sam z siebie normalnej zaczyna reagować na gaz.
      Przed tym świeciła się kontrolka świec żarowych i chodził nierówno niekiedy ale normalnie miał moc. Ktoś miał podobnie pompa paliwa? Jak sprawdzić błędy w nim bo oglądałem poradniki na YT i przyciskiem pod kierownicą i potem kierunkami przełączać się nie da bo nie mam przycisku wie ktoś może? Pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v