Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
MrRadziu15

John Deere 6150m czy Deutz-Fahr 6160

Polecane posty

MrRadziu15    34

Drodzy forumowicze!

Od pewnego czasu myślę nad kupnem ciągnika o mocy 150-170 km. Najbardziej pasują mi John deere i deutz-fahr. Prosiłbym o wasze sugestie i opinie na ich temat. Słyszałem o nowych John Deere-ach, że są "mułowate". Nie wiem czy to mit czy to prawda, więc was pytam. Ciągnik ma być na skrzyni powershift, (power quad itp.) nie jakieś, bezstopniówki itp. jest jeszcze jeden ciągnik o którym myśle ale on jest na 3. miejscu, mianowicie New Holland t7.210 co powiecie o nim ? Na końcu dodam, że ciągnik będzie pracował w pługu 4 skiby overum, agregat uprawowo-siewny 3m, agregat pożniwny 4m, głębosz, śrutownik gruber.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matek1810    13

ja bym wybrał deutz fahra ze wzglendu na silnik i skrzynię biegów. a drugą kwestią która zniecheca do johna jest to ze spadłą jakość johna nowe bardzo się psują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroSlask    76

Chodź jestem fanem JD to sam przyznam że 6R to trochę nie to co powinno być a o DF chodź ladne to dam Ci przykład - TTV 7250 260 km - 8000 ton ! :o To jest absurd po prostu,kolega miał na testach i troche lipa :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

boku27    222

ja bym wybrał deutz fahra ze wzglendu na silnik i skrzynię biegów. a drugą kwestią która zniecheca do johna jest to ze spadłą jakość johna nowe bardzo się psują

Zaraz cię zlinczują obrońcy Jeleni :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrRadziu15    34

Zaraz cię zlinczują obrońcy Jeleni :lol:

 

 

hahahahahha właśnie ;D

Edytowano przez MrRadziu15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal2511    4

wiem ze wygląd zbytnio się nie liczy gdyż ważniejsza jest jego niezawodność i osiągi ale jak dla mnie pod tym względem jeleń jest daleko w tyle za deutzem. nowe jelenie są ohydne z wyglądu modele wcześniejsze wyglądały całkiem ładnie nowy jest paskudny. porównując osiągi to chyba żaden z nich nie ma się czego wstydzić, każdy ma swoje słabe i mocne strony.

 

mając taki dylemat skłaniałbym się w kierunku deutza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam;Ja na twoi miejscu obstawil bym deutz fahr ze wzgledu na ekonomie tego ciagnika.Moze dla niektorych spalanie nie jest wazne, ale ja stwierdzam ze w dzisiejszych czasach to bardzo wazna cecha.Co do bezawaryjnosci nowych JD to na dzien dzisiejszy czar prysl.A zreszta wystarczy popatrzec w ogloszenia ile jest stron uzywanych jd a innych marek i wnioski sie same nasuwaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawGaw112    0

Witam. MrRadziu15 nie zastanawiałeś sie nad Valtra t153 hitech?? cena bd raczej podobana do DF i JD 6150M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk269    0

rozwazając rózne decyzje wystarczy byc oczytanym w prasie rolniczej,John Deere wyszedł na na prowadzenie w swojej sprzedazy to powinno dac duzo do myslenia.Jezeli ktos wypowiada sie na temat ciągnika z którym nie miał stycznosci nie pracował nim to raczej na takich nie ma co polegać. Ja uważam ze John Deere jest dobrym wyborem a nawet bardzo dobrym. Polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58

belarus też jest bardzo wyskoko w rankingach sprzedaży i czy to oznacza ze to bardzo dobry wybór, co do samego JD to statystyli podciągneły mu trochę modele serii m a to przez cene bo w "rozsądnych " pienądzach mamy jelenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
albinkolano    0

Gdzie john deere nie jest reklamowany.To jakas paranoja .Uwazam ze jak jest cos dobre to niema potrzeby az takiej reklamy .Jaki by nie ogladal program rolniczy cz czytal gazete wszedzie tylko zachwalanie.Wynika z nich ze nic lepszego nie znajdziesz.Tak sie sklada ze posiadam jd7810 z 98r i nie jestem nim az tak zachwycony .Zakopilem go przez sasiada i innych uzytkownikow bo mial byc bez awaryjny i w miare oszczedny.Okazalo sie ze wiele z tym niema wspolnego.Wiecej nie dam sie nabrac na ta scieme.Malo kto ci powie prawde .Sory ale takie sa realia .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
overrange    1

rozwazając rózne decyzje wystarczy byc oczytanym w prasie rolniczej,John Deere wyszedł na na prowadzenie w swojej sprzedazy to powinno dac duzo do myslenia.Jezeli ktos wypowiada sie na temat ciągnika z którym nie miał stycznosci nie pracował nim to raczej na takich nie ma co polegać. Ja uważam ze John Deere jest dobrym wyborem a nawet bardzo dobrym. Polecam

 

 

J.D, bardzo dobry produkt z wyższej półki lecz co powiesz ludziom, którzy na mase kupują DF itp wynalazki, że JD jest lepszy? Zjedzą Cię wzrokiem, a to co zostanie rzucą psom do pożarcia...

 

Ludzie to tak jakby porównywać Daewoo do Mercedesa :) oczywiście tym Mercedesem będzie JD.

 

Wystarczy spojrzeć jakie maszyny pracują w dużych gospodarstwach, porozmawiać z ludżmi DLACZEGO i odpowiedż dostaniecie sami!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz racje te marki sa bardzo podobne.Mercedes dzisiaj to poraszka pod wzgledem awaryjnosci .Wiec uzyles trafnego poruwnania do jd. :lol: Druga sprawa to taka ze nie zgodze sie z toba ze wszyscy duzi rolnicy maja tylko jd.Lepiej napisz ile rolnikow zeszlo z jd a weszli na wynalazki jak ty to mowisz.Pytanie powstaje dlaczego.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawekr6    12

Jeśli chodzi o statystyki JD to tak jak to ktoś zauwazył że seria m je nadciagnęła a mianowicie tanie i proste modele z minimum elektroniki, gdzie człowiek nie spojrzał do jakiejkolwiek prasy rolniczej to ciagle sie ogłaszają. Do mnie na podwórko to nie ma miesiąca żeby nie przyjechali sie reklamować, ciagle tylko żeby brać.Co do jakości to słyszałem tez że to już nie te ciagniki co kiedyś zresztą jak kazda inna marka. Ale główna jd to paliwożerność. Wiem to na przykładach kuzyna i znajomych. Ja bym wybrał Df a jeśli ktos powie że za lekki to przeciez zawsze mozna go dociazyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo0    132

 

 

J.D, bardzo dobry produkt z wyższej półki lecz co powiesz ludziom, którzy na mase kupują DF itp wynalazki, że JD jest lepszy? Zjedzą Cię wzrokiem, a to co zostanie rzucą psom do pożarcia...

 

Ludzie to tak jakby porównywać Daewoo do Mercedesa :) oczywiście tym Mercedesem będzie JD.

 

Wystarczy spojrzeć jakie maszyny pracują w dużych gospodarstwach, porozmawiać z ludżmi DLACZEGO i odpowiedż dostaniecie sami!

 

Nie wiem jak w takim wieku pisownia i sposób wypowiadania się może pozostać na poziomie podstawówki. Ale gratuluje nauczycielom.

 

Brawa dla tych, którzy kierują się statystykami. Już wiem dzięki komu wszystkie wybory mają taki wynik.

 

Jeleń podniósł się w sprzedaży tak jak ktoś napisał przez wersję m która teraz schodzi na potęgę. Czemu tak? Bo właśnie tacy ludzie marzący od dzieciństwa o jeleniu albo posiadający starsze egzemplarze (które to były bardzo udane), czekali całe życie na ten dzień kiedy będą mogli zakupić zielony ciągnik, kiedy to już będzie ich stać i oto jest seria m. Ludzie pędzą po zakup ale dopiero później okazuje się jaki to on jest "świetny" w porównaniu do innych. Oczywiście nikt głośno nie powie źle o swoim JD. :)

 

Masy DF i JD praktycznie się nie różnią. Udźwig już znacząco na korzyść DF. Wygląd to akurat kwestia gustu ale pamiętajmy, że ciągnik ma pracować a nie wyglądać. Najlepiej poszukaj ich wykresów i porównaj a jeszcze lepiej jak przetestujesz oba za nim zdecydujesz się na zakup. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przy teście hamowania w Deutz'u urwał się przedni most a jd wyszedł z tego testu cało

Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo0    132

Podaj źródło bo suchymi faktami mogę rzucić również w kierunku Jelenia ale bez potwierdzenia to będą tylko suche fakty. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przod odlecial w deutz, to faktycznie argument. :lol: Napisz lepiej z jakich podzespoluw do 120km skladany jd[CHINA].I to dlatego mu przod nie odlecial bo sie wygiol. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawGaw112    0

Mam w okolicy przedstawicieli valtry, DF i JD. Pytałem o modele T133hitech, 6150m, 6150. Ceny Prawie identyczne ok 280 do 300 tyś netto. ( w zależnosci czy z tlsem czy bez) z przednim tuzem 4pary wyjść hydraulicznych ogumienie T-650, P-540 itp. Valtra i JD duży plus za obsługę klienta. Df z tym ma bardzo słabo, przynajmniej u mnie. Sam pod koniec roku bd sie starał o taki sprzet i wybierał bd miedzy JD a valtrą. Chociaż skłaniam sie ku JD. Moim zdaniem jak to powiedzieli w kombinacie w kietrzy JD to siła sama w sobie. A chyba wiedza co mowia bo pracuje tam w pierony maszyn róznych marek i starych i nowych. Co do NH. wiem co sadzicie o wypowiedzi "mój kolega" ale musze to powiedziec. Przyjaciel ze studiów uprawia ok 250ha. Ma 2 JD 5070r i 6430p no i nieszczesnego nh t6050 na gwarancji rozwaliło tłok... dlaczego nikt nic nie wie. teraz niby chodzi ale mowi ze nh nigdy wiecej. jak juz cos to case puma no ale wyszło tak ze czka na odbiór JD 6150R. tak ze ja stawiam na JD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
usiek93    0

Ja bym proponował jd ale serii r a nie m. R dużo bogatsze wyposażenie.

Edytowano przez usiek93

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na dzien dzisiejszy to wedlog mnie rolnicy troche przejzeli na oczy i juz niema takiego wysypu jd.W mojej okolicy pomimo ze salon jd jest naj blizej bo tylko 15km, nie kroluje ta marka. Ciagniki ktore maja tu przewage mowie tu o nowych czy dwu ,trzy letnich .To case ,nh ,mf ,df czy zetor.Jest tez poterzne gospodarstwo cos jak kietrz i glowna marka jest nh.Nawet w tym roku zakupili 3 nowe.Takze ja bym obstawil df gdysz jesto marka ktora nie ma czym sie powstydzic a na dodatek jest oszczedny.JD do oszczednych nie nalezy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    115

@ usiek93 a które to jd robią w chinach? Jak już chcesz zabłysnąć wypadało by zoriętować się w temacie.

W mojej okolicy dfy oszczędnością w zużyciu paliwa nie grzeszą. No cóż widocznie specyficzny klimat u nas. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez kermit154
      Witam.
       
      Jestem w trakcie naprawy ciągnika fendt favorit 514c turboshift rok 95.
       
      Zaczne może od tego jak dosżło do usterki.
       
      Znajomy wybierał się po nowy rozrzutnik ale zauważył wyciek oleju od hydrauliki ze skrzyni biegów.
       
      Dolał do skrzyni 30L ponieważ nie wie jaki ma stan oleju bo mu wskaźnik nie działa na wyświetlaczu.
       
      Pojechał po rozrzutnik, przyjechał ( w drodze ciągnik zachowywał się normalnie) zaparkował.
       
      Zgasił ciągnik i poszedł na obiad po obiedzie odpala a ciągnik ani do przodu ani do tyłu.
       
      Na pupicie na przemian miga kontrolka ostrzegawcza (czerwony trójkąt) i kontrolka od kierunku jazy w przód.
       
      Zmiana kierunku jazdy po przycisku nic nie daje nadal mrugają kontroli te co opisałem wyżej.
       
      Dodatkowo na wyświetlaczu tym centralnym pokazuje się błąd:
       
       
      4.1.10 na przemian z symbolem kontrolki smarowania przekładni.
       
      oraz
       
      5,1,72 na przemian z kontrolką reduktora
       
      Znalazłem pewne objaśnienie tych błedów w instrukcji od fenda 814.
       
      Odpowiednio:
       
      4.1.10 Oznacza cytuję: Zdefektowany zawór neutralny. Przełącznik w pozycję neutralną. nie jest możliwe uruchomienie.
       
      Gdzie szukac tego zawóru? Dodam jeszcze, że ten błąd występuje po uruchomieniu silnika.
       
      5,1,72 Oznacza cytuję:Zdefektowany wodzik. Nie ma możliwości redukowania biegów ( polowe/szosowe)
       
      Błąd ten występuje i na zapłonie i na uruchomionym silniku.
       
      Nie kasowałem jeszcze błędów bo nie wiedziałem jak. W jaki sposób przeprowadzić kasację błędów?
       
      Czy wykonuję się to tak jak gdzies znalazłem w poście instrukcję ( strzałki w góre i w dół i enter i esc)?
       
      Wczoraj znalazłem uszkodzone przewody od jakiegoś czujnika po stronie prawej ciągnika (strona od "pasażera") czujnik z trzema przewodami gdzieś na wysokości sprzęgła, przewody kolorów (brąż, biały, biało-brązowy). Naprawiłem ta wtyczke ale nic to nie dało.
       
      Bardzo proszę o pomoc.
       
      Dziękuję.
    • Przez yacenty
      Witajcie, na jesieni podczas siewu zauważyliśmy ubytek płynu chłodzącego w ciągniku John Deere 6140r. Dolaliśmy - weszło ok 2l do połowy skali.
      Teraz przy wiosennym przeglądzie zauważyłem że płynu jest ledwo ledwo w zbiorniku. Dolałem - weszło około 2.5l i jest troszkę powyżej srodka skali.
       
      W miejscu garażowania nie widzę ewidentnej plamy, nie widać też zbytnio sladów mokrego na silniku / masce.
      Co może być przyczyną gdzie szukać dziury w całym?
       
      Gdzieś mi się w galerii rzuciło nie dawno, że ta seria JD ma jakiś defekt i pękają jakieś przewody, ale póki co nie mogę namierzyć tego obrazka / tej dyskusji.
      Ktoś z was ma podobny problem? Dodam że ciągnik ma 3 lata i lekko ponad 1000h na budziku.
       
      Chcesz poznać dane techniczne John Deere 6140r
    • Przez 1kejsi1
      Witam.
       
       
      Więcej informacji na PW
    • Przez Famer21
      Witam czy ktoś może mi pomóc, gdzie jej wlew oleju do skrzyni? Jak ciągnik stoi pod lekkim wzniesieniem, wyskakuje mi komunikat o dolaniu oleju do skrzyni, ale nie potrafię zlokalizować tego korka z wlewem.. fendt 714 vario 2002r.
×