Skocz do zawartości
PronarekP5

Słownictwo

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PronarekP5    33

Pomóżmy sobie w.... powypisujmy w tym temacie co znaczą takie słowa jak :rolleyes:

 

ehr - elektro hydrauliczne sterowanie tylnym podnośnikiem

rewers -

vario -

power shift -

turbomatic -

 

ja zaproponowałem tylko kilka ale można wpisywać i tłumaczyć inne

piszemu na podstawie pierwszego przykładu :)


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

TUZ- Trzypunkowy układ zawieszenia.

WOM- Wał odbioru mocy

WPM- Wał przekazu mocy[ tzw. przekaźnik, wałek :rolleyes:]

Power Shift- dodatkowe biegi, półbiegi z możliwością zmieniania ich pod obciążeniem, bez wciskania sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    601

rewers - na kazdym biegu mozesz jechac do tyłu (przełaczasz tylko jednym drazkiem przod tył a drugim ustawiasz sobie bieg)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lysyrolnik    16

Slownictwo, a tytule blad :rolleyes: pisze sie pomóżmy a nie pomużmy :) to tak na przyszlosc


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojt    24
TUZ- Tylni układ zawieszenia.

WOM- Wał odbioru mocy

WPM- Wał przekazu mocy[ tzw. przekaźnik, wałek :rolleyes:]

Power Shift- dodatkowe biegi, półbiegi z możliwością zmieniania ich pod obciążeniem, bez wciskania sprzęgła.

 

kris chyba trochę Ci się pomyliło: TUZ-trzypunktowy układ zawieszenia, ale to tam, ja czasami tez gadam tylni.. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Igor03    2

Vario- to bezstopniowa przekładnia, co uwalnia rolnika od potrzeby kontrolowania, na którym biegu pracuje :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

TURBOMATIC- to jest chyba rodzaj sprzęgła pozwalający na łagodne ruszanie ciągnikiem...

Coś jak HITROL we Valtrze :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

ale chyba juz był taki temat...


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

jak się wymawia to swoja drogą, wydaje mi się że był taki jak ten.

 

Turbomatic jest napewno na stronie korbanka w opisie Fendta serii 300 :rolleyes:


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

Albo w MF co znaczy

 

DynaShift (jak zle napisałem to poprawcie)


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Jeśli tak to to ja mam w zetorze turbomatic :rolleyes:

 

Chyba ja też mam to w zetorku xD


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dynashift to skrzynia biegów 32x32 z 4 biegami głównymi, 4 półbiegami, do tego żółw - zając i rewers.

Electronic w MF to komputer pokładowy( jak by ktoś miał instrukcję to niech da znać :rolleyes: ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1
TUZ-trwałe użytki zielone (miałem ostatnio o tym na produkcji roślinej) :)

Hehe dwie rzeczy mają taki sam skrót.łatwo się pogubić :rolleyes:


17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    33

Jak to działa przy ruszaniu?

Przy ruszaniu koło turbiny zaczyna się poruszać i Farmer rusza bez szarpnięć. Przy dalszym przyspieszaniu

zaczyna działać sprzęgło Turbo. Koło turbiny i koło pompy obracają się z tą samą prędkością.

 

s_Turbomatic.jpg

Wielką zaleta jest to, iż Turbomatik niweluje szarpnięcia i drgania silnika oraz gwarantuje

długą żywotność przekładni i sprzęgła. Turbomatik oferuje nie tylko znakomity komfort, lecz pozwala kierowcy zapomnieć jak ostrożnie powinien ruszać z dużym ciężarem wykorzystując dotychczasowe sprzęgło.

Przy włączonym biegu i zwolnionym sprzęgle Farmer jedzie i przyspiesza bez tarcia sprzęgła,

aż do najwyższych prędkości na każdym z biegów.

Wynik - sprzęgło nie zużywa się podczas ruszania!

Zalety sprzęgła TURBOMATIK:

>ruszanie z miejsca szybko i bez szarpnięć,

>bez zużywania się sprzęgła,

>eliminacja poślizgu kół,

>eliminacja szarpania silnikiem,

>bardzo czułe manewrowanie,

>większy komfort jazdy,


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
polac    0

Co to są biegi lub półbiegi zmieniane pod obciążeniem?.Kiedy to "coś" jest przydatne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez azifelek115622
      witajcie, mam taki orbitrol LS ma on 5 wyjść lecz wychodzą one z kostki dokręconej do orbitrola , myślałem, że jak odkręcę tą kostkę i podłącze mu olej bez tej kostki to będzie działał jak zwykły, bo nawet na orbitrolu schemat jest bez tej kostki rozpisany , bez piątego wyjścia. , ale gdy zapodałem mu ciśnienie to blokuje gdzieś to ciśnienie, jedynie tak słabiutko wyciska przez taką malutką dziurkę. da się to w ogóle jakoś do ostrówka wmontować? czytałem też że przeznaczone są te orbitrole do współpracy z jedną pompą "orbitrol-pozostała hydraulika"
      może wyrzucić tą pompę od wspomagania i podłączyć go pod tą dużą pompę od hydrauliki? chyba, że da się to jakoś zmajstrować na osobnej pompie załączam także zdjęcia orbitrola




    • Przez endrju00711
      Stworzyłem ten temat, ponieważ coraz więcej na rynku pojawia się tzw. okazji, i ludzie mają zabujcze pomysły jak wyłudzić od człowieka pieniądze. Oraz jak można się przed nimi przestrzec.
       
      To może ja zaczne, dziś wróciłem z wycieczki kraioznawczej, ponieważ tak to nazwaliśmy. Od jakiegoś czasu szukałem ciągnika, RENAULT cztero cylindrowego, jak się trafi to tur nie zawadzi, ale do rzeczy. Znalaeźliśmy oferte tzw. suuuuper okacje RENAULT 75-14 z ładowaczem czołowym, krokodyl, łyżka, trzy miesiące gwarancji (co było dla mnie podejrzane od razu ), transport gratis. I takie tam szmery bajery
      Dokładnie to ta oferta :
      http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B99711
       
      Niezła co nie ?? PRZESTRZEGAM TO OSZUST !!! najlepsze jest to że gość robi tak co miesiąć, dowiedziałem się to w sklepie, bo szukałem adresu, ale oczewiście on nie istniał. Pytam się czy jest taki gośc co ciągniki sprzedaje ?? Mówią cytuje ,, Nie, ile pan stracił, pewno po John Deera pan przyjechał HEH ?? " Mój ojciec mówi, nie po Renault , ,, O to nowość, ale nie jest pan pierwszy, bo już siedmiu u nas było HEH "
       
      Całą spawe zgłosiliśmy na komendzie, jednego gością nie dość, że jechał 700 km w jedną strone, bo JD 6100 był w równie promocyjnej cenie, bo za 44 tyś
       
      Najlepsze jest to że w środe miałem dojechać do niego na trasie i niby podpisać deklaracje, że taki i taki ciągnik odbiore, gość wyłączył telefon i udał głupka, później miał wymówke że mu się rozładował, że mamy wpłacić na konto zaliczke, że to na 100% ciągnik będzie nasz, ojciec mówi że inaczej jak do ręki kasy nie dostanie, to mówi że mamy przyjechać w piątek o piętnastej to zaraz całą kase mu damy i z ciągnikiem pojedziemy do chaty, no to pojechaliśmy, a tam niespodzianka Nie powiem troche ładnie mówiąc źli byliśmy ale nam przeszło na szczęście
       
      Temacik ma być ku waszej przestrodze, i prosze o zamieszczanie linków, lub podawanie numerów istnych oszustów, lub ciągników z nieznanego źródła, może ona baaardzo pomuc innym, bo po co tracić kase, czas i nerwy
       
      I jedna sentencja : NIGDY NIE WPŁACAJ KASY NA KONTO BEZ OGLĄDANIA CIAGNIKA I POTWIERDZENIA DANYCH OSOBOWYCH
       
      Aha, zapomniał bym, mieli oni podrobiony dowód osobisty i założone konto w banku w Poznaniu, niech ten złodziej wie, że korzystając z komórki można go namierzyć co do 10 metrów, i policja ostro nad tym pracuje, ale na razie nie włącza numeru, i raczej był sprytniejszy i wyrzucił karte do śmieci, ale i tak mogą określić z kąd były wykonywane połączenia ( To dla złodzieja )
    • Przez adamek1942
      Witajcie nie wiedziałem gdzie napisać taki temat wiec napisałem go tu ;] jak tam macie przekonanie co do smarowanie silnika na wysokich pryzmach 2 metrowych ??  jak myślicie odczuje takie coś silnik ?? czy zajechał ktoś z was już silnik przy ubijaniu kopca ?? 
    • Przez karpiol
      co trzeba pokazać w ciągniku na egzaminie?? Egzamin mam na Zetorze 3320...
      - rozrusznik
      - alternator
      - wlew oleju
      - wlew płynu hamulcowego
      - wyłącznik prądu
      - filtr powietrza
      - wlew płynu chłodzącego
      - miarka do sprawdzania poziomu oleju
      - wlew płynu do spryskiwaczy
      coś jeszcze??
       
      prezentacja ciągnika jest przed połączeniem z przyczepą czy po??
       
      Proszę o odpowieź
    • Przez Xeon
      Przy okazji remontu silnika od c-330 zauważyłem, że jest on w środku solidnie zasyfiony. Do tego stopnia, że smok, który ciągnie olej do filtra był zaklejony (jeszcze takiego czegoś nie widziałem w 30-tce). Dotychczas jeździłem na superolu (zmieniany co 100mtg) - już tego syfu nie wleję.
       
      Pytanie jak oczyścić teraz silnik zanim wleję jakiś lepszy olej?
      Myślałem nad tym, żeby wlać do niego mieszankę ropy i najtańszego oleju w proporcji 70 do 30 (więcej ropy oczywiście) i na takiej mieszance uruchomić silnik na ok 15min. Następnie spuścić tę mieszankę, wyczyścić filtr (bąk) i wlać normalny czysty olej.
      Myślicie, że w ten sposób przepłukałbym silnik, a jednocześnie nie przytarł bym go?
      Może jakaś inna metoda?
       
      Pzdr.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.