Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A może zamiast uleprzać, to zrobić składaka??? Tylni most ze skrzynią i kabinką od zetora 6211 (bo ma dwóstopniowe sprzegło i WOM 540 i 1000obr. no i wygodną kabinę). Znalazłem coś takiego za 10tyś do remontu. Do tego zamocować silnik od c360 (cena ok 3tys.).No i jakiś przodek. Do testów taki od c360 ,potem można kombinować dalej :D . Myślę że można by uskładać jakieś c370A de luxe(czego fabryce ursusa brakuje) :lol: . Po czasie dołożysz napęd , potem turbo ,no i traktorek jak ta lala) B) .

Opublikowano (edytowane)

możesz dokladniej coś powiedzieć o tej dźwigni w podlodze?? Jakie należy wykonać przeróbki itp?

 

Specjalną redukcje (co przykręca się do skrzyni) kupiłem na allegro.

Reszta części tzn. pokrywka , dzwignia , sprężyna i uszczelka jest od c-330

Dzwignie od c-330 należy samemu przedłużyc i odpowiednio wygiąć

 

 

Tutaj

trochę widac to wszystko Edytowane przez Ursusc385
Opublikowano

Specjalną redukcje (co przykręca się do skrzyni) kupiłem na allegro.

 

kurde szukam i szukam tej redukcji i nie moge znależć nigdzie :( a fajna sprawa z tym by była, wygodnie z turem by było

Opublikowano

A może zamiast uleprzać, to zrobić składaka??? Tylni most ze skrzynią i kabinką od zetora 6211 (bo ma dwóstopniowe sprzegło i WOM 540 i 1000obr. no i wygodną kabinę). Znalazłem coś takiego za 10tyś do remontu. Do tego zamocować silnik od c360 (cena ok 3tys.).No i jakiś przodek. Do testów taki od c360 ,potem można kombinować dalej :D . Myślę że można by uskładać jakieś c370A de luxe(czego fabryce ursusa brakuje) :lol: . Po czasie dołożysz napęd , potem turbo ,no i traktorek jak ta lala) B) .

 

Tylko czy ten silnik Zetora nie będzie lepszy? Odpowiedź sama sie nasuwa na język TAK mocniejszy wytrzymalszy. Najlepiej to sprzedać C-360 i 6211 kupić

Opublikowano (edytowane)

Te forum jest chyba po to żeby każdy mógł jakiś pomysł zaserwować :) a tu same kłótnie i żadnych ciekawych patentów! Osobiście się przekonałem że nie opłaca się w dużym stopniu przerabiać c360 głównie ze względu na koszty. Jeśli Piotrekkowal chce kombinować to należało by go do tego zachęcać a nie z miejsca gasić jego zapał. Nic nie wiadomo ,może po serii błędów coś sensownego wymodzi :blink: .

Co sądzicie o tych przednich napędach z allegro?

http://moto.allegro....1672364517.html

Edytowane przez milanreal1
Pisanie posta pod postem
Opublikowano

I cały czas to jest tylko c-360!

40 letnia konstrukcja!

Moim zdaniem pieniądze wyrzucone w błoto- to nie jest juz ciągnik to jest teraz zabawka dla dużego chłopca.

Opublikowano (edytowane)

Fanatycy. Jak Hitler albo Usama ibn Ladin. Szkoda było ich roboty. Postawić w ogródku, zrobić płotek i na biletach za oglądanie zarabiać.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

I cały czas to jest tylko c-360!

40 letnia konstrukcja!

Moim zdaniem pieniądze wyrzucone w błoto- to nie jest juz ciągnik to jest teraz zabawka dla dużego chłopca.

Konstrukcja silnika o spalaniu wewnętrznym ma grubo ponad sto lat.Tak że twój ciągnik napędza coś co wymyślono w osiemnastym wieku.Moim zdaniem to nie jest już ten sam ciągnik,kolega wykazał się pełnym profesjonalizmem, pokazał że potrafi coś zrobić rękoma i głową a nie tylko pisać.

Opublikowano

bongle masz rację. To przerybka która pokazuje ze potrafią ale sensu to ona żadnego nie ma. Oni pewno jakąś prace robili bo żaden rolnik nie obładuje taką kupa dziadostwa ciagnika w którym właśnie prostota i łatwy dostep do wszystkiego jest jego największą i nieliczną zaletą. Pomijam fakt że ROLNIK nie może maszyny na prawdopodobnie miesiące postawić.

Opublikowano

Koncepcja niezła zwłaszcza z tyłem wreszcie się nie kurzy,ale te baki deska trochę przesada.Spróbuj teraz odblokować biegi jak zatrzaski zabudowane,a maskę wolę oryginalną. może się czepiam :unsure:

Opublikowano (edytowane)

Bardzo prosto. Odkręcą tylko przewody od pompek hamulca, sprzęgła, orbitrola, ogrzewania. Potem tylko pięć tysięcy kabli i kabelków. podniosą kabinę do góry np.... helikopterem odkleszczą bieg i po sprawie. Dwa dni, zrobione. Jak dobrze pójdzie to dwie godziny wytrzyma do następnego zakleszczenia.

 

Zrobili okienko do zatrzasków.

 

 

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Pisząc ,że ponad 40 letnia konstrukcja miałem na myśli,że pierwsze c-4011 powstały w latach 60-tych!

Ale nadal twierdze ,że to już tylko zabawka , a nie ciągnik, albo właściciel nie ma wcale ziemi, albo ma kilka innych ciągników i tym może się bawić.

Ja mam tylko założoną nową kabine i od razu duże problemy zeby zrobić remont skrzyni.

Zgadzam się w 100% kolegą @seweryn20- postawić w ogródku, albo co najwyżej w niedzielę do koscioła jechać :lol:

Opublikowano

Krytykujecie czyjąś inwencję. Moim zdaniem takie powinny wychodzić z fabryki. Zmienił lewarek, może poprawił te zatrzaski. Instalację łączy się na kostki. Widzę dobrze przemyślaną modyfikację, a jedyny problem to słaba konstrukcja silnika i zespołu napędowego. Nam się nie chwalił, może tam tez wnosił poprawki "poproducenckie".

Opublikowano

A mi się podoba tylko , rzeczywiście jak znając c360 byle co ziupnie w środku co jest standardem, to więcej odkręcania osłon niż skrzyni, ale poza tym naprawde mi się podoba, dużo ciszej w kabinie? ta kabina to naglak?

Opublikowano

zorzyk2 nie krytykuje. Masz rację że zespół napędowy i silnik jest kiepski. I co w tej sytuacji po reszcie? Nic jak silnik, skrzynia, podnosnik to przezytek niespełniajacy dzisiejszych potrzeb a to właśnie elementy które odwalają całą robote a nie ładna deskja rozdzielcza maska czy komin.

 

Ładne to mają ale ten ciagnik nie jest zmodyfikowany tylko oblepiony i na pewno nie po to żeby jechać nim w pole. Prucz kabiny i wspomagania reszta to strata czasu.

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v