Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No nieźle  ;D. Ja przy swoim C 4011 (silnik jak w C 360) mam rozkręconą pompę paliwową do 3000 obr/min  8). Może to nie podnosi mocy, ale sprawdza się w transporcie :)- prędk. maksymalna znacznie wzrosła :).

Opublikowano

Tuning 60ki hmm dobre ;D wydaje mi sie ze ja mozna ladnie ztuningowac ale wizualnie 8) jest full mozliwosci 8) z silnikem jest gorzej  :-  ale przydalo by sie jakies wspomaganie i przedni naped 8)

Opublikowano

wspomaganie i naped to zadna filozofia trylko troche kosztuje bo naped od zetora  a turbo to juz nie wiem    as ja swoją  c 360  i 4011  dawka zwikszona i podkrecone obroty i jej  ale ida mocy ca duzowiecej nie ma ale jak sie wkrecą w obroty max to moment obr wiekszy i kopią sie ale ida dalej do przodu  takie zwawe bardziej są

Opublikowano

Hmmm. tylko ciekawe jak takie tuningi wpływają na  żywotność silnika. Ja jak jużmówiłem, mam podkręconą pompę paliwową przy moim C 4011, ale żadko wkręcam ją na te "podkręcone" obroty ;). Takie wynalazki jak zmiana tłoków czy montowanie turbo to na pewno zmniejszy życie silnika... Może to nie jest związane z ciągnikami, ale czytałem kiedyś art. w gazecie motoryzacyjnej na temat chiptuningu samochodów z silnikami TDI- taki zabieg strasznie niszczy silnik :-

Opublikowano

coolman111-montując wjększe tłoki niechodzi oto żeby ciągnik zamjast 3skib ciągnoł 4,takie rozwjązanie stosuje sie wtedy gdy ciągnik jest intensywnie eksploatowany i to wręcz pszedłuża żywotność.

Opublikowano

Hej Sławek, to może i masz racje. Ale wtedy silnik ma większą moc. A co w takim przypadku ze skrzynią, która jest akurat obliczona dla takiej mocy a nie innej. Oczywiście podniesienie mocy o kilka koni nic jej nie zrobi, ale większa moc...

Opublikowano

tuning można zrobić ale ciekawe ile taki ciągnik po tuningu jeszcze popracuje....

moim zdaniem nie warto bo można tylko stracić!!

jak już pisałe Laraks lepiej kupić coś mocniejszego

Opublikowano

coolman c-4011 jedzie seryjnie ok 40km/h to po podkręceniu pompy ile 50?

Opublikowano

Mam sąsiada ktury ma 95h i obrabja to C-355 i C-4011,obydwa maja powstawjane tłoki od Ztora.Ciągniki te były remontowane 5 lat temu i chodzą podzisiejszy dzień bez jakiejkolwjek awari,jedynie co było tam robjone to podniśniki i zwolnica chyba w 4011.Ja mam 360 i dam se golowe obciąć że jak bym go dał na jeden sezon do sąsiada to by był zajechany na amen.

 

Ps;pewnie że najlepiej kupić wjekszy traktor tylko co zrobuć jak sie nato niema kasy????????

Opublikowano

Hej M. No mój C 4011 to na tej podkręconej pompie właśnie jeździ tak ok 40-42 km/h (sprawdzałem ścigając się z znajomym z okolicy, który ma JD z prędkościomierzem). Mój C 4011 nie osiągał seryjnie 40 km/h (pamiętam, że robił jakieś 35-36 km/h)... Może w Twojej okolicy sa jakieś szybkie wersje ;).

Opublikowano

Pamiętam jak do mnie kiedyś przyjechał gość do wywozu szamba z Zieleni Mieskiej :). Miał przy C 360 ciekawe opony z tyłu. Były to szerokie diagonalne produkcji rosyjskiej. Miały 2 typy bieżnika- jeden taki jak w polskich firmy Dębica, a pomiędzy tym standardowym bieżnikiem jeszcze taki mniejszy. Ciekawe ruskie rozwiązanie ;).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v