Skocz do zawartości
flackmistrz

John Deere 2850 Pasek klinowy

Polecane posty

flackmistrz    2

Witam, mam dwie sprawy dotyczące JD 2850. Pierwsza to wymiana paska klinowego, mianowicie czy trzeba wyjąć chłodnice żeby odkręcić napęd pompy od wspomagania? Druga to luz w przednim zawieszeniu, czy warto sie za to brać i czy po wymianie sworzni będzie to samo? (może ktoś to już robił i podzieli się swoimi uwagami)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    28

Nie trzeba wystarczy odkrecic 4 sruby na wałku pompy i przekrecic o 90 stopni bez wiekszych problemow pasek sie pominien zmiescic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flackmistrz    2

Ok rozumiem, a powiedz mi odkręcałeś od dołu czy od boku ciągnika? Bo ogólnie jest tam tyle miejsca że jak włoży się rękę razem z kluczem to nawet komar fujary nie wsadzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ochen    28

Ja zmienialem pasek w jd 3640 i fakt miejsca jest malo ale od boku dalem rade. Najpierw popuscilem srubu tylko byle sie ruszyly chyba kluczem plaskim a potem takim specjalnym na przegubie i poszlo. specjalnie duzo czasu to mi to nie zajeło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    64

odnośnie paska jak wyżej 4 śruby przy kole pasowym , po zdjęciu kratki od prawej strony ^^

 

a co do przodu wymieniałem same tulejki w przednim moście tzn sworznie zostawiłem te co były (jeden obróciłem lepszą stroną) tylko jeden problem ja miałem cały przód zdjęty (grzebałem w silniku) tagże kupa roboty i trochę waży to ,ale warto luzu nie ma -_-

Edytowano przez sebe1033

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flackmistrz    2

Ogólnie u mnie w 2850 w tylnej części jest sam sworzeń (w środku jest jakby gwint) a w przedniej części jest śruba i na nią zakładana jest tulejka i teraz wydaje mi się że najpierw trzeba rozkręcić wałek napędu później przednią śrubę i rozjechać to do tyłu, tylko pytanie czy ten tylny sworzeń wyjdzie sam czy trzeba go jakoś wykręcić? Poniżej dodałem jak to wygląda i jest to oznaczone odpowiednio 3 tylni sworzeń 9,11 wcześniej wspomniana śruba wraz z tulejką

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13644dde997bed2f.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

Koledzy polecacie tego JD 2850, jako główny do pracy w polu i usługach, jak jest z ich awaryjnością, spalaniem, z dostępnością i ceną części, jakie są jego wady i zalety, z odpalaniem w zimę bo możliwe że będę nim odśnieżał.

Zależy mi na szybkich odpowiedziach ponieważ możliwe, że dziś w nocy wyjadę po jednego za 29 000zł z 1990r(niestety opony do wymiany), a jeśli by mi nie odpowiadał to mam drugiego za 27 800zł z 1988r( wada brak tylnej szyby) :)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flackmistrz    2

Ogólnie użytkuje go od roku i może zbyt dużego doświadczenia nie mam ale złego słowa jak na razie nie powiem. Mam 92r awarii jak do tej pory nie miałem żadnej. Wiadomo jak na swoje lata i ponad 10tys mth ciągnik ma swoje bolączki jak np wspomniany wyżej sworzeń czy pasek ale to są drobnostki :) z dostępnością części jest u mnie bardzo dobrze bo w okręgu 15 km mam 3 sklepy bardzo dobrze wyposażone i części do tej marki są dostępne praktycznie od ręki, a jak czegoś nie ma to na zamówienie jest na 2 dzień. Co do cen też są raczej umiarkowane, przy kompleksowej wymianie olejów i filtrów koszt wyniósł 1100zł także tragedii nie było,a za nowe tylne opony 16,9-34 dałem 3500 wraz z wymianą. Co do wad i zalet to na pewno jest to komfort pracy (przesiadłem się z c360 także dla mnie to przesiadka jak z malucha do bugatti :P ) mój jest dosyć dobrze wytłumiony i szczelny po za tym mam klimatyzacje co przy żniwach jest rewelacyjne ;), a jak dbasz o baterie i świece to przy chwilowym podgrzaniu ciągnik przy największych mrozach odpali bez problemu. Dużego doświadczenia nie mam jak na razie ale mam nadzieję że coś tam pomogłem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

Dzięki za info. ale John Deere 2850 jedzie już na lawecie do mojego gospodarstwa, ponieważ zaraz po napisaniu poprzedniego postu zapadła decyzja że jedziemy po ciągnik. Polonezem szybko obróciliśmy, ale laweta musi bardziej uważać, jeszcze w polonezie musiałem obciążniki przywieść ponieważ masa całkowita był większa niż jest dozwolona i Inspekcja transportu nie chciała kierowcę lawety puścić dalej -_- Ciągnik dojedzie gdzieś na 22-23 godzinę.

 

flackmistrz- ja opony będę miał za pół ceny, ponieważ kolega mi przywiezie z Francji na powrocie do kraju, a we Francji są sporo tańsze :)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

mam jeszcze jedną prośbę... mianowicie schemat biegów ponieważ u mnie nie ma naklejki :(


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flackmistrz    2

W porządku dzięki za posty, będę kombinował i napisze jak poszło, jeśli ktoś ma uwagi to proszę o ich przedstawienie :)

 

johenek

U mnie w JD mam na prawej przekładni 2 zakresy i wsteczny-rewers (różnie na to mówią) a na lewej biegi od 1-8 + półbieg małą wajchą. Musisz też uważać bo jak będziesz miał wrzucony jakiś bieg lub zakres ciągnik nie odpali. Przed uruchomieniem musisz wszystko ustawić w pozycji neutral. Ja trochę się speszyłem za pierwszym razem jak chciałem odpalić ciągnik :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flackmistrz    2

W końcu udało mi się zmienić pasek, musiałem rozkręcić dolny wałek od napędu przedniego i odkręcić śruby od dołu (z boku nie dalem rady gdyż mam jeszcze chłodnice od klimy i ruch jakimkolwiek kluczem jest niemożliwy). Ogólnie poszło to nawet sprawnie, po odkręceniu śrub przekręciłem wałek od pompy wspomagania o 90* i gumowe sprzęgło zeszło bez problemu. Pasek wystarczyło przełożyć przez wiatrak (poprzez dolną dziurkę w obudowie wiatraka) i reszte złożyć w odwrotnej kolejności. Mam nadzieję, że ten temat komuś pomoże. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matiii123    0

Witam sorki ze wam panowie sie wcinam w słowo ale wiecie może jakie numer maja uszczelnienie w pompce sprzegłowej john deere 2850 bo chciałem je wymienic ponieważ biegi zaczeły ciężko wchodzic a moze wiecie gdzie je dostać. Jak by ktos z was był w temacie to był bym wdzięczny za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolba77    0

 

Witam,

mam problem z ciągnikiem John Deere. Notorycznie pęka mi pasek. Serwis przyjeżdża, naprawia a za jakiś czas znowu ta sama awaria. Ktoś ma pojęcie dlaczego?

Pomocy!

Iwona

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal8899
      Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
    • Przez Rikko96
      Witam , mam zamiar zakupić nowy ciągnik który będzie głównym Ciągnikiem w gospodarstwie no areale około 50ha , potrzebuję ciągnik o zakresie mocy około 150-180km i zastanawiam się nad trzema markami a nawet czterema , a mianowicie chodzi mi o  John Deere 6175m / Deutz Fahr 6160 / New Holand T7 180  ale również Zastanawiam się nad marką Kubota M7-171 . I teraz Wielka prośba do was kto ma albo wie coś na tematy tych ciągników , te pozytywne i negatywne , wszystko , chciałbym się o nich dowiedzieć jak najwięcej od urzydkowników a nie od osób które sprzedają , jak wygląda w nich spalanie , no i ile mniej więcej kosztują przyjmijmy że podstawowe wersje . dziękuję wszystkim za pomoc . Pozdrawiam
    • Przez michal_xs
      Witam. Sprawa ma sie tak planuje kupić jd 5100r. Chciałem M(cena) ale ludzie maja rozne opinie i biore R. Chce do niego założyć tez ladowacz i dillerzy mowia i zachwalaja od jd ale ta cena z adaptacja bez wyposazenia wolaja 34tys gdzie polski z agrimetu cx 16 18tys. Teraz pytanie do was jesli Polski to jaki? Wedlug mnie hydramet-agrimet ma dobre opinie? 
×