Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
13 godzin temu, Misiaul napisał:

Ok, dzięki za odpowiedź.

Aczkolwiek nie ukrywam ze trochę to uciążliwe przerzucanie z B na A i odwrotnie. 

Pozdrawiam

To trzeba było kupić bez AB i nie było by problemu

  • Haha 1
Opublikowano

Witam, mam pytanie odnośnie biegów mam MF 3060 jest żółw i zając 4 biegi jak w maluchu i do tego dwa zakresy A i B i tu jest wszystko jasne chciałem teraz kupić drugiego takiego samego oglądałem kilka typowych ''ulepów'' w których obydwie krzynie były 16x16 i nie było by tu nic dziwnego tylko układ biegów 1,2,3,4 był zupełnie inny, pierwszy miał do przodu 4 pod 4 miał 3 w prawo i do góry miał 2 i pod dwójką jedynkę czyli zupełnie odwrotnie niż we wszystkich jakie widziałem a drugi 3065 miał 1 normalnie pod spodem 2 a obok 2 na dole 3 i 4 na górze o co chodzi z tymi biegami spotkał się ktoś z czymś podobnym? To normalne? Czy to były jakieś nie typowe wersje na jakieś egzotyczne rynki?  Przyznam się że tego drugiego odpuściłem tylko ze względu na tą skrzynię, bałem się że będzie nie typowa i będzie problem z częściami w przyszłości? Czy to normalne i nie ma się czego bać? Jak źle wytłumaczyłem układ to mogę narysować i wstawić fotkę dla jasności ale strasznie zaskoczył mnie inny układ biegów.

Opublikowano (edytowane)

image.png.b364a2ec9808141cd37da76bb83f000a.png

nr 19 to najnowsze ustawienie biegów co nie zmienia faktu że oznaczenia są jakie są a skrzynia może być już dawno inna... swoją drogą gdzei taki stoi bo jest klient :D

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

W sumie coś może w tym być bo ten był z 94 roku jak dobrze pamiętam z tym ustawieniem nr 19 ktoś go kupił ale to akurat była ruina totalna, skrzynia albo tylny most wyła tak że się wytrzymać nie dało i do tego zaświecało się smarowanie w skrzyni,  mam teraz na oku z ustawieniem skrzyni nr16 tylko odpuściłem ze względu na to ustawienie, czyli to wszystko jest normalnie i nie powinno być większych problemów na przyszłość z jakimiś częściami i nie ma się czego bać przy takim ustawieniu?  A swoją drogą ktoś wie może jakie jest przyłącze w skrzyni biegów do mierzenia ciśnienia? Kupił bym sobie zegar tylko w ciemno nie wiem z jakim przyłączem kupić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Malukry122
      Witam!!
       
      Mam MF 3060 wszystko działa pięknie, za wyjątkiem zółw, zając. Skrzynia 16x16. Jak odpale to zółw, zając działa bez problemu. Po długiej pracy tak jak np. 2 ha, gdy biorę wajhe od biegów w lewo to nic się nie dzieje nawet lampka nieprzeskoczy. Jedyny sposów to złączyć na chwilę drucikem te dwa kabeli przy czujnikuod skrzyni. Próbowałem obejść czujnik od zmiany i na włącznik od trąbienia (c330), to samo. Po złączeniu samych kabelków bez włącznika zmienia się tylko lampka. Co to może być? Proszę o odp!
    • Przez AgroMaciej
      Mam obecnie Zetor 7211 i 3ha ornego i czasem nie daje rady oraz chcę dokupić jeszcze 3ha i moje pytanie brzmi czy opłaca mi się kupić MF 3060 do takiej pracy ponieważ ogólnie mam 15ha i jeszcze mam zamiar część zaorać żeby po dokupieniu dodatkowego pola mieć 8ha oarnego, czy opłaca mi się bo boje się o zetorka, jakbym kupił MF-a to bym go sprzedał?
    • Przez ursus485
      Witam ostatnio pracowałem trochę w lesie MF-em 3060 i podeszła mi gałąź pod spód zahaczając o czujnik ciśnienia oleju. Tu moja prośba o zweryfikowanie czy to jest na pewno czujnik ciśnienia oleju w skrzyni biegów oraz podesłanie linków gdzie można go kupić. Po tym zdarzeniu nie da się zmienić żółw - zając i rozłączyć przedniego napędu . Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi . pod spodem zdjęcia owego czujnika . Pozdrawiam   







×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v