Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
gadget

Renault 133.14

Polecane posty

gadget    0

Witam,mam na oku ciągnik Renault 133.14 z 1982 r cena 30 tyś zł...Ciągnik sprawny sprowadzony z niemiec wszystko działa...Mam pytanie czy w 4-o obrotowym pługu sobie poradzi i jak ze spalaniem oraz częściami do tych ciągników??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebas99    60

http://www.agrofoto....314-pomozcie/��

mogłeś zadać pytanie tutaj lub tu

http://www.agrofoto....ohn-deere-4055/

 

Moim zdaniem powinien sobie poradzić w 4 obrotowej, z częściami może być nieraz problem, jednak z tego co słyszałem od użytkowników to renia jest bardzo mało awaryjna :) spalanie pewnie coś koło 13- 14 litrów na ha

Edytowano przez sebas99

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    22

Posiadam 133-14,ziemia kl.5-6 pług agromix 5x40.1mtg spala ok.9l.hektar orzę ok 1 godz i to wychodzi 1 mtg.więc pali bardzo malo.Ja odłączyłem u siebie dolny zbiornik bo w gornym wchodzi 100l więc przez dzień nie wypalę.Miałem poprzednio internationala 1055xl i ten palił 12-13l na mtg.

Edytowano przez benio1967

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gadget    0

Zastanawiam się jeszcze jaki głębosz kupić do niego...tzn ile zębów nadmienię jeszcze że orka i głęboszowanie odbywać się będą na ziemi różnej klasy na których rosły wcześniej sady...więc jakieś tam pozostałości korzeni itp...Te 30 tyś to rozsądna cena jak za 100% sprawny ciągnik z tego roku??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

to zalezy od stanu opon, wizualnie pewnie szalu nie ma,

jesli niemiec to powinien miec sprezarke, czesto zakladali

mysle ze cena dobra, zawsze mozna cos urwac ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    22

Mam problem w 133-14 na zimnym silniku i wolnych obrotach mam ciśnienie oleju 4 a na rozgrzanym 0,czy może być to wina pompy olejowej w silniku czy panewek głównych.Moze ktoś tak miał.Proszę o porade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadget    0

Być może olej wlałeś za rzadki...jeśli nie to czeka Cię demontaż miski olejowej i weryfikacja stanu pompy olejowej ew. panewek o remoncie kapitalnym nawet nie wspominam

Edytowano przez gadget

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadget    0

no...jak masz z tym problem to nie zabieraj się do jakiej kolwiek roboty,lepiej zleć to komuś kto ma trochę pojęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1980    0

Da się odkręcić pompę olejową bez odkręcania przodu i rozbierania rozrządu bo mam ten sam problem co benio?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    22

Jakie macie opony tylne w 133-14 ,ja mam 18,4-38 i chcę wymienić bo słabe na 480/70/r38-czy będą dobre.

Edytowano przez benio1967

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×