Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nacieszyłem się wspomaganiem całe 2 tygodnie i przestało działać. Po zdjęciu pompy okazało się, że wałek się ukręcił. Niezbyt miły pan przez telefon kazał odesłać na reklamację ale dobitnie stwierdził, że producent może nie uznać. Musiałem odkręcić flnasze z łożyskami i wyjąć cały wał przegubowy żeby wybić resztę wałka od pompy. Coś mi jedank nie pasowało bo przy składaniu było ok, a teraz jeszcze wałek pod łożyskiem bliżej pompy się wytarł . Zakupiłem więc nową pompę, nabiłem wał przegubowy w flansze z łożyskami i wsunałem pompę tak z 2 cm przerwy od flanszy. Trzymając pompę i wspornik zaczęłem przekręcać wałem przegubowym i się zdziwiłem bo pompa zaczęła odchylać się na boki o conajmniej 0,5 do 1 cm. Wkurzyłem się i pofatygowałem osobiście do Lubienia gdzie wypchnąłem na ladę 3 wyżej wymienione podzespoły. Pan z obsługi nie był jakoś specjalnie zdziwiony. Dostałem nową pompę, wał przegubowy napędu pompy i zostały założone nowe łożyska we wsporniku.

Wychodzi na to że nikt nawet tego nie sprawdza. Zadziwia mnie tylko fakt że ten kwałek wałeczka który rzekomo kosztuje 280 zł robiony jest w tak kiepski sposób. Dobrze radzę sprawdzać każdemu ten typ wspomagania przed montażem.

Opublikowano

witam, powoli kompletuje wspomaganie i mam do was pytanie: czy przystawka pompy wspomagania od MTZa po dorobieniu koła pasowego zda egzamin w C360? Chcę założyć dłuższy pasek klinowy i dać pompę pod alternatorem, co myślicie o takim rozwiązaniu?

Opublikowano

myśle że można by tak założyć pompe. ona nie stawia przy wspomaganiu aż takiego oporu. tylko czy obroty bedą wystarczające?

Ja w moim c-360 mam wspomaganie oryginalne z ostrówka. działa ku mojemu zaskoczeniu lepiej niż to sobie wyobrażałem. dwa lata bez awarii i jest oki.

Wcześniej oglądałem wspomagania z allegro, pare stówek tańsze ale cienki tłok siłownika, nie taki orbitrol i za słaba pompa.

U jednego gościa co sie ogłaszał w allegro byłem już praktycznie kupić taki zestaw ale miał tam jeden pokazowy ursus c-330 z takim wspomaganiem i zademonstrował mi jak to działa.

Byłem załamany i nie kupiłem bo to szkoda czasu i kasy.

kiedys później zauważyłem w ostrówku wspomaganie i że tak fajnie działa się dowiedziałemi i odpatrzyłem, kupiłem, zamontowałem do c 360 bo pasujebez przeróbek, ale troch sie cza namęczyć z orbitrolem i wężami do niego bo tam mało miejsca. Na stronie FARM EXPERT sprzedają takie wspomagania z ostrówka, przystosowane do c-360 z takim uchwytem z boku na tłok. polecam!

Opublikowano

Obroty będą zależne od zastosowanego koła pasowego na pompie. pracowałem trochę ostrówkiem i wspomaganie działało tak że mało się nie pochlastałem, także napęd z rozrządu odpada. samodzielne złożenie zestawu wyjdzie trochę taniej.

Opublikowano

Również planuje założenie wspomagania ale raczej gotowego chyba agricoli, Powiedzcie czy jesli kupię od nich to wspomaganie http://www.sklepdlarolnika.pl/wspomaganie-kompletne-ursus-c-360-3p/432/produkt.htm i założę siłownik z tego http://www.sklepdlarolnika.pl/wspomaganie-do-c-385-bez-przedniego-napedu--wysylka-gratis-/3148/produkt.htm to to zadziała ewentualnie dorobię siłownik taki jak w tym linku? Chcę podobnie jak użytkownik @szubinska zamontować siłownik do obydwóch kół równolegle do przedniej osi. Pytanie czy do orbitrolu mogę założyć jakikolwiek siłownik i będzie działał? Czy jednak orbitrol musi być dopasowany do siłownika?

Opublikowano

Siłownik i orbitrol musza być do siebie dobrane. Wpływa to na liczbę obrotu koła kierownicy przy skrecie kół, z jednego skrajnego położenia w drugie.

Opublikowano

Pole przekroju cylindra razy skok tłoka daje informację o jego objetości (objetość po stronie tłoczyska jest mniejsza). W C 360 liczba obrotów koła kierownicy w całym zakresie wynosi 4,25. Dzielisz objetość siłownika przez ta liczbę i otrzymujesz w przybliżeniu wielkość orbitrola, np. dla objetości siłownika 425cm*, po podzieleniu przez liczbę obrotów koła kierownicy 4,25 otrzymasz wartość 100, czyli wielkość orbitrola.

Przy skręcie kół, gdy tłok siłownika jest wciągany, liczba obrotów koła kierownicy jest mniejsza. Ta różnica nie występuje w przypadku siłownika takiego jak w zestawie do ciężkich Ursusów

Opublikowano

Witam. Wie ktoś jak podłączyć węże do orbitrola z ostrówka ???? Niestety nie mogę znaleźć informacji a orbitrol nie jest opisany. A już nie mogę doczekać się jak będzie działać moje wspomaganie.

Opublikowano

nie jestem pewien ale góra po lewo jest zasilanie na dole powrót po prawej u góry podłączasz siłownik do skrętu w prawo a na dole w lewo

Opublikowano

Siema chcę kupić do c-360 wspomaganie a mam ją z turem starego typu z sankami, czy jak kupie seryjne to nie będzie mi kolidowało z tym turem starego typu oraz zbiornikiem powietrza? Jakie najlepiej kupić? Mój ciągnik nie pracuje w rolnictwie, a jezdzi po drogach powiedzcie mi jak sie kieruje na drodze ze wspomaganiem? Czy ciągnika nie rzuca?

Opublikowano

zbiornik powietrza nie przeszkadza tylko rurki które do niego idą trzeba trochę przesunąć ale to nie problem jeśli chodzi o tura to wspornik tej wieżyczki trzeba przerabiać bo można siłownik na nim pokrzywić a na drodze jeździ się dobrze u mnie żadnego rzucania nie zauważyłem

Opublikowano (edytowane)

w tym z linku też trzeba będzie przerobić jak będę miał czas to zrobię zdjęcie i wrzucę wieczorem. wtedy będzie widać dlaczego trzeba przerabiać. jeśli chodzi o to wspomaganie to czytałem że te frezy które są przy kolumnie do mocowania siłownika mogą nie wytrzymać i lepiej jest kupić to w którym siłownik jest przykręcony do wspornika przy bloku jak tutaj http://allegro.pl/ws...4055457703.html . od razu zaznaczam że nie wiem ile jest w tym prawdy bo nigdy z takim do czynienia nie miałem

Edytowane przez qunie
Opublikowano

Witam, chcialbym zalozyc kompletne wspomaganie od bizona do c360. Gdzie sie podlaczyc pod pompe olejowa skrzyni i powrot oleju? nie bedzie mial wplywu orbitol na sile podnoszenia?

Dziekuje za wszystkie podpowiedzi i rady ^^

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v