rolnik115

Zetor 3320 problem ze wskaźnikami

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rolnik115    140

Mam problem ze wskaźnikami w zetorze 3320 z 2004r . Gdy przekręcę kluczyk wskaźnik od ciśnienia powietrza , paliwa i temperatury zamykają się żaden nie pokazuje stanu faktycznego . Licznik motogodzin wcale nie działa wskazówka cały czas leży motogodzin nie nabija . Nie wiem co się dzieje.. Jeżeli ktoś z was miał podobną sytuację lub wie jak temu zaradzić proszę o wypowiedzenie w tej sprawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nikolas29    411

zetor 7211 nie pokazuje temperatury na wskazniku..wymieniłem czujnik temp,potem nowy wskaznik temeratury i nic..dodam ze prad dochodzi.mase próbowalem lapac z roznych punktow i nic...wie ktos co to moze byc??????????? na wskazniku skazowka ani drgnie do góry...termostat to nie jest bo dzis orałem to by co pokazal...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    169

Jak jest wszystko dobrze to dotknięcie kabelkiem z czujnika do masy (gdziekolwiek do korpusu sil ) powinno powodować zamknięcie wskaźnika czyli pokazać max. jak to się nie stanie to gdzieś brak przepływu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik115    140

u mnie jak dotknąłem to zamknął się ale jak woda byla gorąca to nic nie drgnął nawet jak stacyjkę włącze to mi nie drgnie skazówka od wody ;x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    64

Podłącz masę pod obudowę termostatu - tam jest czujnik, a na obudowie nie ma masy bo jest odizolowana gumowymi przewodami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    169

Dobrze radzi @wlamaj1, dodatkowo dobrze jest sprawdzić czy masa działa przez podłączenie żarówki z kabelkiem pod przewód dodatni na rozruszniku i dotknąć żarówkę do czujnika temp. jak się zaświeci to mamy pewność że masa działa prawidłowo, bo może się tak zdarzyc że mase podłączymy do termostatu a gwint na czujniku zaśniedział i czujnik dalej nie będzie miał masy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    64

Sprawdźcie masę na obudowie termostatu tak jak radzi ptaszyna. To że przewód jest tam podłączony nie znaczy że ona tam jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    50

u mnie w zetorze 5340 było podobnie, zegary nic nie pokazywały, winny okazał się bezpiecznik, wystarczyło wyczyścić i dogiąć te blaszki co go trzymają i wszystko wróciło do normy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik115    140

ale który bezpiecznik? tylko moje zegary pokazują max albo połowę zegar mth wgl nie działa.

Edytowano przez rolnik115

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

...kolega radził spr. masę w obwodzie z żarówką. Trzeba również zwrócić uwagę czy żarówka jasno świeci bo przy nie za dobrej masie również zaświeci tylko na pomarańczowo.

 

w serii 52**-77** obudowa termostatu musi mieć dołączoną masę ponieważ jest osadzona na gumowych wężach

w serii33**-73** czujnik temperatury cieczy znajduje się kolektorze wodnym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

Zauważyłem, że w moim zetorze jest jakiś problem z elektryką i zegarami.

Po włożeniu kluczyka do stacyjni wszystkie zegary pokazują stan faktyczny.

Po odpaleniu silnika również pokazują stan faktyczny.

Gdy wyjmę kluczyk podczas gdy silnik pracuje - wskaźniki nie opadają do zera tylko pokazują jakies zaniżone stany. Skąd tam bierze się prąd gdy kluczyk jest wyjęty??

 

Dodam, że gdy silnik pracuje i odepnę kabelek od ładowania z alternatora to wskaźniki działają właściwie - czyli po wyjęciu kluczyka opadają do zera.

 

Jeszcze jeden problem z elektryką... włączenie tylnego halogenu powoduje przygasanie deski rozdzielczej i świateł na kabinie. Halogen świeci na "pomarańczowo" i chwilę schodzi zanim się zapali.

Pewnie to wina masy... ale w którym miejscu?

Dodam że światła w masce nie przygasają - świecą bardzo jasno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Problem to dopiero będziesz miał jak nadal będziesz odłączał przewód od alternatora przy pracującym silniku. Kto normalny takie coś robi? A poza tym po co wyjmujesz kluczyk przy pracującym silniku i robisz problemy tam gdzie ich nie ma? Jak zgasisz silnik to dopiero wyjmujesz kluczyk. Innej opcji producent nie przewidział. Co do świateł, to sam sobie odpowiedziałeś. Miernik i żarówka H4 w rękę i prześwietlaj wiązki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

W jaki sposób używać miernika i żarówki, żeby to sprawdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

kolego, to o czym pisałeś kiedyś tam jest normalnym zachowaniem i nic nie kombinuj !!!!

 


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W jaki sposób używać miernika i żarówki, żeby to sprawdzić?

Bardzo prosto: obciążasz dany obwód żarówką i miernikiem sprawdzasz napięcia w poszczególnych punktach. Gdy napięcie w danym punkcie będzie niższe od zasilającego oznacza to, że w poprzednim punkcie występuje spadek i tam należy szukać przyczyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez Tedexx
      Kupiłem zetora i nie zgadza mi się waga w dowodzie z wagą rzeczywistą wagą i co się okazało że papiery są dokupione do tego ciągnika.Numer vin na tylnym moście niby sie zgadzają ale są nabite cztery ostatnie wieksze a pierwsze są mniejsze.Tabliczka tez jest nabijana ręcznie, co tu robić ? Dzięki z góry za odpowiedzi
    • Przez rolnikgospodarny95
      witam wszystkich wszystko ładnie pieknie mam zetora podlączonego pod balotnice sipme i podnosi podbieracz oraz klapę szybko a póżniej podbieracz i klapę jak chce sie opuscić to bardzo wolno a znajomy podłączył do swojego zetora 7011 i wszystko działało bez zażutów podbieracz oraz klapa opuszczala sie bardzo szybko może to jest cos, z tym moim zetorem 7211 z układem nie wiem a dodam ze po opuszczaniu pompa miączy jak by oleju nie było a weże napiete jak na gitarce PROSZE O POMOC .
    • Przez Egeszege
      Dzien dobry
       
      Czy ma ktos moze z Was instrukcje napraw do Zetor 8540? Potrzebuje naprawic sprzeglo i swietnie bylo by zerknac do ksiazki.  Dziekuje. Monika
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj