Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

sebe1033 a jaką tą tulejkę tą plastikową założyć jak to zablokować ten mały obieg

piotrb14 chodzi na wodzie i na starej chłodnicy było dobrze i bez termostatu ale nie wiem czy była ta tulejka bo silnik miał kapitalke i mechanik założył termostat

Edytowane przez wojo123
Opublikowano

Jeden z kolegów dobrze Ci napisał. Sprawdź poziom oleju w silniku. Mój sąsiad raz nie mógł za cholerę orać, bo co zrobił kółko to woda mu się gotowała. A oleju zero.

Opublikowano

ta plastikowa tuleja wymusza ci obieg wody gdyż w c-330 musi być wymuszony , moim zdaniem możesz mieć rozwaloną pompę wodną lub przedmuchaną uszczelkę pod głowicą miałem tak w c-330m ,

 

tuleje ja sam robiłem i zakładałem gdyż w sklepach były jakieś podrabiane i były za małe więc sam ją zrobiłem

Opublikowano

Może w zimę Ci mróz blok silnikowy rozwalił... Opcji jest kilka... Albo nie pracuje chłodnica, albo olej do luftu. A jeśli się grzeje to musi być tam potężne tarcie skoro reszta jest ok.

Opublikowano

@wojo123 Moim zdaniem jeżeli poziom oleju chłodnica termostat jest ok , to proponuje zajrzeć głębiej a mianowicie w głowice ..... c-330 mógł wypluć uszczelkę - bądź MOGŁY POZAPYCHAĆ SIĘ KANALIKI DOPROWADZAJĄCE WODĘ -- rodził bym ci wyjąć głowice i przeczyścić kanaliki a jak nie podziała to licz się z wymiana głowicy ;( pozdro

Opublikowano (edytowane)

hmm to ciekawe bo powinna lecieć wolno. Chyba że masz zapchany górny obieg (do głowicy) a dolny (od głowicy) masz czysty

Edytowane przez konopek00
Opublikowano

ale wskaźnik nie pokazuje tmp silnika a tmp cieczy chłodzącej, czyli skoro tmp cieczy chłodzącej pokazuje że jest za wysoka to problem może tkwić w jej chłodzeniu... może termostat jej nie puszcza

Opublikowano

kochani oczym w wgl mówicie . chłopak mówi że nowy termostat. a jak mówi że z węża w obiegu górnym leci wolno a z kranika leci szybko tzn że awari musi szukać w rurach obiegu górnego wody. A wy ty z termostatem wyjeżdżacie

Opublikowano

Ale oni mają po części rację, co z tego że termostat jest zmieniany,, niekiedy nowy sprzęt i nowe części sa fabrycznie uszkodzone bądź z jakąś wadą, głowica faktycznie może dawać ciała, zajrzenie do niej i zmienienie uszczelki na pewno nie zaszkodzi

Opublikowano

A ja proponuje abyś zmierzył mu temperaturę wtedy gdy wydaje ci się że się grzeje , temperatura dla silnika diesla wolnossącego nie powinna przekraczać 100 stopni C, nie powinna to nie znaczy że nie może, może oczywiście, 7--80stopni przy kontakcie z ręka jest bardzo gorące i być może masz złudne wrażenie że się grzeje , czyli jakiś termometr , czy termopara i zmierz . i załóż koniecznie termostat, można kupić woskowy jest trwalszy niż mieszkowy

Opublikowano

Chłpoaki

Podsumowując: Chłodnica-nowa, termostat-nowy.Z termostatem czy bez i tak sie grzeje, a więc termostat odpada. Chłodnica tez nowa i odpada. Zostaje do sprawdzenia: pompa i droznosc kanałów, przewodów, i oczywiszcie ich szczelnosc.

To teraz musisz sprawdzic, w tym prostym układie niema wielkich filozofi.

pozdr :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v