Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To chyba normalne ,że c 330 będzie się grzał przy tak ciężkiej pracy jak koszenie szczególnie teraz przy tych upałach u mnie dużo osób do ciężkich prac otwiera maskę od góry i wiąże ją na sznurku żeby się nie zamkneła i to bardzo pomaga polepsza się wentylacja

Opublikowano

Jeżeli był przegrzany, to mogą się uszkodzić uszczelki(oringi) na tulejach cylindrowych, co może spowodować wyciek wody do oleju, i w najgorszym wypadku zatarcie silnika.

Opublikowano

Jeżeli był przegrzany, to mogą się uszkodzić uszczelki(oringi) na tulejach cylindrowych, co może spowodować wyciek wody do oleju, i w najgorszym wypadku zatarcie silnika.

 

Jeżeli był przegrzany, to mogą się uszkodzić uszczelki(oringi) na tulejach cylindrowych, co może spowodować wyciek wody do oleju, i w najgorszym wypadku zatarcie silnika.

 

nie był przegrzny ciągnik ale gdzies mi se olej slimaczy po kolektorze wydechu

Opublikowano

Zużyte pierścienie, bądź prowadnice zaworowe, albo głowica uszkodzona przy miejscach nagwintowanych pod śruby, zaraz obok nich przebiegają kanały do smarowania.

Opublikowano

Po 20 latach zapewne przebieg jest nie mały. Trzeba rozebrać wszystko i dokonać wstępnej klasyfikacji, co się nadaje do wymiany, a co ewentualnie może zostać(nie zawsze finanse pozwalają). Wymiana samych pierścieni zazwyczaj na niewiele się zdaje, albo pomaga na krótko, bo na tulejach można dostrzec rysy i progi.

Opublikowano

Powietrzem od strony wiatrka przedmuchaj chłodnicę. Odkąd zacząlem tak robić zniknął problem z grzaniem się c-330. To bylo u mnie co u cibie może to a może co innego.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

no to dużo nie ma, nie ma co odrazu robić remontu jak jeszcze chodzi, kup jakiś płyn do odkamieniania chłodnic, a załóż dodatkowe dwa śmigła na wentylator, jeżeli masz tylko dwa, jak to nie pomoże to musisz pomyśleć na remontem,

Gość Profil usunięty
Opublikowano

silnika nie musisz odkamnieniać, możesz odkręcić chłodnice i tylko ja samą odkamienic, ja tak robiłem bo wolałem nie ryzykować, a jeśli Ci się nie chce odkręcać możesz spróbować z kwaskiem cytrynowym lub octem.

Opublikowano

Ja też od kamieniałem cały układ specjalnym środkiem, tylko trzeba uważać bo mogą wystąpić przecieki w chłodnicy po takim zabiegu. I dokładaj te śmigła ja założyłem i temperatura nie wyskoczy poza połowę zielonego pola :D

 

 

Normalnie zatkasz otwory, zalejesz preparatem z wodą i odstawiasz :D

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Wystarczy że zdejmiesz te dwa węże co idą od chłodnicy, i po zatykasz w niej otwory.

Opublikowano

piszesz także że masz wyjęty termostat? to prawdopodobnie wyjąłeś również tulejkę w której jest termostat. a bez tej tulejki obieg wody masz tylko w bloku a nie także w chłodnicy. kup nowy termostat wyjmij z niego grzybka i włóż samą tulejkę. powinno pomóc.

Opublikowano

Ale Wy bredzicie. Blok też trzeba odkamienić, bo inaczej ciepło nie jest prawidłowo odprowadzane z cylindrów i głowicy. Jeżeli chodzi o termostat to najlepiej mieć go założonego, ale przy odkamienionym układzie i z płynem, np. Petrygo Q. Bez termostatu przy dobrej pompie wodnej nie ma różnicy czy jest tam jakaś tulejka, czy jej nie ma. I tak w zimie będzie niedogrzany, z oleju zrobi się pasztet. Zwiększony luz powoduje, że do skrzyni korbowej idzie więcej spalin, a tak się dziać nie powinno(rozszerzalność cieplna metali). Odkamień go wlewając 1-2L octu na cały układ chłodzenia, resztę uzupełnij wodą. Rozgrzej go porządnie i spuść to ścierwo, co wyczyści. Przepłukaj wodą i powtórz 2-3 razy. Nic nie powinno się stać. Jeżeli mówicie o tych tulejkach, to najlepiej pasuje kawałek puszki po piwie. :D

Opublikowano

Ja nie mam termostatu ani żadnej tulejki... Od roku ciągnik jest na płynie k2 i ani razu mi się nie przegrzał. Jeden warunek. Dobrze wyczyszczony układ chłodzenia. Zrób tak, jak pisze kolega wyżej, albo kup gotowy odkamieniacz. Ja kupiłem bodajże też k2 i się przestraszyłem ile tam było syfu...

Opublikowano

Pasuje panewka od korbowodu zamiast termostatu. Kanały muszą być odpowiednio przytkane. Jak jest coś tam wetknięte to pasowałoby zobaczyć jak włożone.

Druga sprawa chłodnice trzeba wyjąć rozebrać i dokładnie wydmuchać, a następnie wymyć z zewnątrz i przepłukać wewnątrz puszczając długo wodę, aż sobie swobodnie będzie leciała czysta, a nie zakamieniona.

Blok można też przepłukać.

 

Chłodnia jak się mocno zasyfi to nieraz 1h mycia nie wystarczy, pomijam czas wyciągnięcia itd.

 

Niech ktoś zmieni tytuł posta, bo takie coś już powinno być dawno usunięte.

Opublikowano

Witam! mój wujek ma problem a mimanowicie jak zaorał (podoryka po jeczmieniu) w 3 skibowym pługu, zaorał 0,6 Ha prawie hektar i chciał zajrzec do chłodnicy czy jest woda to nieszło odkrecic korka, zgasił silnik, ubrał rekawice i otworzył, a tam strumien gotowanej wody wyleciał podcisnieniem! 1,5 l wyleciało!

CZY TO NORMALNE?

PROSZE o szybkie odpowiedzi i Zgóry Bardzo Dziękuje biggrin.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v