ferguson235

Ursus c360 i 912 , schemat biegów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
LeF    24

c-360 1 3 5 ; R 2 4


Czym chata bogata tym goście rzygają...
Ursus tractor emotion
Neo's & Ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ferguson235    0

jak sie przelacza w c360 na szybkie lub wolne czyli zając lub zółw :rolleyes:

 

NIE cytuj poprzedniego posta!

Edytowano przez Matey

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kelek    0

między nogami po prawej stronie jest tak wajcha tam sie przełącza na szybkie i wolne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56
U-912

912id4.jpg

klar :rolleyes:

 

Dokładnie. Chciałem już pisac, ale kolega mnie wyręczył. Dziękuję :( :rolleyes:


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

A do tyłu 8 bo nie masz szosowych i terenowych do tyłu :rolleyes: No i jeżeli działa żółw i zając.


Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

No i jest jakże porządany przy pracy z turem lewostronny rewers mechaniczny :rolleyes: Do tyłu jest ok. 35% szybciej niż do przodu ale to nie problem, można sie przyzwyczaić :(

 

Wiedziałem że paint na coś sie kiedyś przyda :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wolf19   
Gość wolf19

a w ursusie 914 jest taki sam schemat biegów ja k ursusie 912?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalo479    0

Jeszcze mam jedno pytanie do czego są te trzy wajchy przy kierownicy w 912 jedna jest od gazu a pozostałe są od czego???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

od WOM-u i od wzmacniacza momentu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Myśle że to jest dobry tema nie wiem od czego zależy w C-385 to że za tymi wajchami (że tak się wyraże) od podnośnika i chydrauliki zewnętrznej jest jeszcze jedna i działa góra -dół do czego ona służy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert8245    23

Tam jest regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna, mieszana, ale co i jak się włącza to nie powiem bo nie wiem, ja w zetorze mam na samym dole :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    63

Zgadza się, to dźwignia wyboru regulacji. Są o tym całe książki napisane, ale to idzie tak:położenie skrajne dól -siłowa ,wyżej -mieszana ,dalej -pozycyjna,a najbliżej pionu-ciśnieniowa .Najwyraźniej to można odczuć w czasie orki i wtedy poeksperymentować ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    44

U-912

912id4.jpg

klar :rolleyes:

Ja mam tak w 912, ale jak wyjaśnicie fakt, że sąsiad w 1222 ma wsteczne naprzeciwko szosowych? :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzych2007    0

To jest regulacja podnosnika (siłowa, pozycyjna i mieszana)


Ursus 1014, c-385, c-360, MTZ-82, DT-75, koparka Białoruś, Agregat Rabe Werk 250, Claas Mercator 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Veq9
      Witam wszystkich serdecznie,
       
      Chciałbym się dowiedzieć jak 4 biegowa SZYBKA skrzynia spisuje się w pracach polowych. Ciągnik miałby wykonywać orkę, gruberowanie, bronowanie, sianie. Aktualnie miał zamontowaną 3 biegowa i brakowało biegów głównie pod brony i siane a przy obrotach 1800 na 1ii jechał prędkością 9km/h, 3 i wynosi 7km/h. Chciałbym wiec zamontować 4-biegowa szybka skrzynie, gdyż potrzebuje biegów poniżej 10km/h i powyżej co umożliwi mi 4i(połowa), stad tez moje zainteresowanie owa skrzynia.
      Mam wiec kilka pytań do was drogich użytkowników i prośbę by nie wysłać postów jeżeli nie macie w 100% pojęcia, interesują mnie czyste fakty, gdyż na ich podstawie zapadnie decyzja.
      A mianowicie:
      —> jakie sa mniej więcej prędkości na 4biegowej szybkiej skrzyni koła 38r chodzi o 3polowa, 4polowa, 1szosowa, 2szosowq
      —> czy wszystkie biegi 1,2,3 ( oprócz 4) są takie same jak jak w zwykłej wolnej szkrzuni biegów czy tez są duzi szybsze 
      —> czy można zamontować synchronizator do skrzyni 4 biegowej nie synchronizowanej która nie posiada owego synchronizatora np od 3 biegowej, lub nowo kupionej
      —> Ursus ten posiada sprzęgło hydrauliczne czy możliwe jest wiec wymontowanie całego osprzętu, który już posiadam do sprzęgła hydraulicznego, i przerobienie skrzyni która była na pedałach zwykłych ( nie na hydraulice, tak jak w ursusie 1614) 
      —> czy po prostu zamontować skrzynie 4 biegowa wolna tylko nie rozumiem o co chodzi z skrzynkami typu 25,30,35 i która z nich byłaby najlepsza 
      —> w 1634 posiadam oryginalny żółw który w pełni funkcjonuje mogę go zastosować w 4 biegowej czy musze kupić typowo pod 4 biegowa żółwia 
    • Przez Bartizi00m
      w mojej 80-ce biegi wchodza jak bym wlanczal biegi przy duzych obrotach co to moze byc? czy to sa starte zebatki czy co?
    • Przez EwelinaPitka
      prosze o podpowiedz jak mam zalozyc taka  tarcze sprzegla jak widac na  rysunku chodzi mi o  to ktora strona   do czego
      bardzo prosze o pomoc i pozdrawiam serdecznie  dodatkowow dodam ze tak jak widac na zdjeciu to ta strona zalozylem do silnika oraz mam luz na  pedale sprzegla 

    • Przez Folenka
      Mam pytanie - jak powinna być prawidłowo założona tarcza sprzęgłowa dłuższą stroną piastki do silnika czy do skrzyni biegów?
      Dodam, że to Ursus 912.
      Dzięki za odpowiedźi.
    • Przez DawidPatek
      Witam,
      Od 1984 w gospodarstwie posiadam ciągnik ursus 1212. Niestety w czasie ostatniego sezonu czterokrotnie urwaniu uległy widełki wyciskowe łożyska oporowego. Traktor jest z turem ale od jakichś 10 lat więc myślę, że to nie ma wpływu, bo nic takiego wcześniej się nie działo. Ciężko znaleźć mi przyczynę takiego stanu rzeczy. Nie było takiej awarii przez ponad 30 lat, a teraz taka czarna seria. Mechanik rozkłada ręce. Dodam jeszcze, że oczywiscie łożysko działa bez zarzutu.
      Liczę na Waszą pomoc.
       
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.