Skocz do zawartości
ferguson235

Ursus c360 i 912 , schemat biegów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus

Wiadomość z agroFakt.pl

ferguson235    0

jak sie przelacza w c360 na szybkie lub wolne czyli zając lub zółw :rolleyes:

 

NIE cytuj poprzedniego posta!

Edytowano przez Matey

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kelek    0

między nogami po prawej stronie jest tak wajcha tam sie przełącza na szybkie i wolne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56
U-912

912id4.jpg

klar :rolleyes:

 

Dokładnie. Chciałem już pisac, ale kolega mnie wyręczył. Dziękuję :( :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

A do tyłu 8 bo nie masz szosowych i terenowych do tyłu :rolleyes: No i jeżeli działa żółw i zając.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

No i jest jakże porządany przy pracy z turem lewostronny rewers mechaniczny :rolleyes: Do tyłu jest ok. 35% szybciej niż do przodu ale to nie problem, można sie przyzwyczaić :(

 

Wiedziałem że paint na coś sie kiedyś przyda :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wolf19   
Gość wolf19

a w ursusie 914 jest taki sam schemat biegów ja k ursusie 912?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalo479    0

Jeszcze mam jedno pytanie do czego są te trzy wajchy przy kierownicy w 912 jedna jest od gazu a pozostałe są od czego???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

od WOM-u i od wzmacniacza momentu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Myśle że to jest dobry tema nie wiem od czego zależy w C-385 to że za tymi wajchami (że tak się wyraże) od podnośnika i chydrauliki zewnętrznej jest jeszcze jedna i działa góra -dół do czego ona służy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert8245    23

Tam jest regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna, mieszana, ale co i jak się włącza to nie powiem bo nie wiem, ja w zetorze mam na samym dole :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    47

Zgadza się, to dźwignia wyboru regulacji. Są o tym całe książki napisane, ale to idzie tak:położenie skrajne dól -siłowa ,wyżej -mieszana ,dalej -pozycyjna,a najbliżej pionu-ciśnieniowa .Najwyraźniej to można odczuć w czasie orki i wtedy poeksperymentować ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    44

U-912

912id4.jpg

klar :rolleyes:

Ja mam tak w 912, ale jak wyjaśnicie fakt, że sąsiad w 1222 ma wsteczne naprzeciwko szosowych? :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×