Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w kazdej maszynie wczesniej czy pozniej cos nawali, a to ze serwis nie potrafil naprawic, to tylko wina slabych serwisantow tego dealera, ktorzy psuja marke DF.

 

 

No dobra moja wina ,że tu wspomniałem o DF bo to jest temat o JD R czy M ,tez jest moją winą że kupiłem D-F-ra ,ale nie moja wina że jest bublowaty i przez 1,5 roku go naprawiali. Jak by wam ok 350 razy bład potencjometru sprzęgła wymusił czy to na środku skrzyżowania czy podczas pracy ponowne uruchomienie ciągnika a także maszyn toważyszących to by tak słodko nie mówił o posiadanym ciagniku.Po za tym czytajcie ze zrozumieniem napisałem że tą usterkę usunięto za 20 podejściem, kiedy to w końcu włoscy inżynierowie wskazali możliwą przyczynę która okazała się trafną.Na stronie SDF-a ładnie pisało że zadowolenie klienta jest najważniejsze to po kiego wu.. u mnieexperymety czynili .W polskim prawie jest (art. 560 § 1 k.c.)że jeśli sprzedawany towar ma wadę ukryta lub nie da się z naprawić to sprzedawca winien wymienić towar na nowy lub zwrócić pieniądze i wszystko w tym temacie.No może jeszce tylko dodam że sprzedwaca mówił ze nie wymienia sie ciągników tylko naprawia,a jednak wymienił z powodu wad właścicielowi Agroplusa na większy za dopłatą ,to też było opisywane w Poradniku Rolniczym.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Co powiecie o tuzie do john deere 6150r z overum 5x50 + wał jest potrzebny ?

Opublikowano

Jak dasz radę finansowo to bierz i się nie zastanawiaj, jakiś maszt od widlaka, wał doprawiający, pług śnieżny, obciążnik. Zawsze się znajdzie coś do zawieszenia na przodzie. Miałem podobny temat jak brałem swojego jelenia, wziąłem fabrycznie montowany i nie żałuję. To jest takie ustrojstwo że prawie powinno być w standardzie w mocy od 80 - 100 km. A tak swoją drogą sporą szerokość pługa będzie ciągał jeleń.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Aktualnie mam overum 4x50 i ciąga go Jelonek 6620 z turem to troche zwietrza mu przód ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

To jak zmienić ustawienie ??

Pługi 4x50 ważą ok 1100/1200kg

Edytowane przez John6620
Opublikowano

Trzeba zmienić punkt ciągu. Powinny być jakieś śruby rzymskie. Jednym słowem płoza musi bardziej dociskać do calizny. Pług musi być tylko ciągnięty, na luźnych odciągach cięgien . dolnych. Jeśli ściąga cię w orane to trzeba zwiększyć trochę szerokość. Dla przykładu. U mnie pług ustawiony 4 x 45 zabiera prawie 2m, i sam go regulowałem. Bo fachury od tego jakoś nie potrafią. Pług to Kuhn MM 113. I okazało się że jeleń ma lżej w orce przez zwiększenie szerokości pracy.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Kolego nie ściąga chodziło mi, że jak mam podniesiony pług (w górze) to troche ale to tylko troszeczkę zwietrza. Podczas pracy wszystko jest miodzio :)

Pozdrawiam

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Kolego ja piszę po polsku a, że tak mówimy z rówieśnikami to przepraszam :)

A może wiecie kiedy mają być te programy organizowane przez UE ?

Bo kto teraz kupuje ciągnik wart 400 tyś ?

Ja wolę poczekać do lata tego lub następnego ponieważ nie jest aktualnie tak potrzebny a zapłaćić +/- 200 tyś a 400 to jest spora różnica :)

Opublikowano

Raczej trzeba poczekać do następnego lata. Dopiero co budżet ue uchwalili. A jeszcze trzeba precyzyjnie określić ile kasy na jaki program. Oraz precyzyjnie określić kryteria, ogłosić nabór, rozpatrzyć wnioski.

Opublikowano

Trzeba zmienić punkt ciągu. Powinny być jakieś śruby rzymskie. Jednym słowem płoza musi bardziej dociskać do calizny. Pług musi być tylko ciągnięty, na luźnych odciągach cięgien . dolnych. Jeśli ściąga cię w orane to trzeba zwiększyć trochę szerokość. Dla przykładu. U mnie pług ustawiony 4 x 45 zabiera prawie 2m, i sam go regulowałem. Bo fachury od tego jakoś nie potrafią. Pług to Kuhn MM 113. I okazało się że jeleń ma lżej w orce przez zwiększenie szerokości pracy.

a co jest jak ściąga w caliznę

Opublikowano

Co do brania John deere to ja bym Ci polecał R. Nie wiem jak jest w M, ale R to bajka :D Mam swojego 6150r i jestem z niego w pelni zadowolony, fakt faktem ma zrobione dopiero 150h ale jak narazie nic nie wyskoczyło ... i żeby tak bylo do konca :D Jeżeli masz 5 skib to przynajmniej 6140r z szerokimi lakami "przynajmniej ", mam w planach kupno 5 skibowego lemkena z vario ale narazie orzę unia 4 skibową. Na lekkich glebach nie robi sobie z niego nic ale na cieżkim kawalku to z tym plugiem zaczął stawac ... na szczescie to tylko jeden kawalek taki, mokre i ubite. Wszystko zależy od gleby, chociaż jak jest vario to wszedzie sobie poradzi nawet i z tymi 5 skibami . A co do skrzyni to już kwestia uznania. Ja mam skrzynie Auto Quad plus eco shift , nie narzekam i slyszalem wiele dobrego o wytrzymalosci tej skrzyni. Auto power podobno mniej trwalsza ale też nie najgorsza, a Direct drive to nowosc a rynku i nikt ci o niej nic nie powie. Ps. Jak już brac ciągnik za tyle kasy to już warto go dobrze wyposażyć i kupowanie go do lekkich robutek to bezsens ponieważ siedzi w nim filtr czasteczek stalych wiec lubi troche dostac " żęby sie nagar nie zbierał " :P

Opublikowano

pług musi byc wypoziomowany i będzie ok, wytarte płozy tez się przyczyniają do ściągania.

Te nowe pługi to się łatwo ustawia, ale taką ruską 4 ustawić żeby dobrze orała to masakra :D

JD jest dobrą marką i serwis gwarancyjny zazwyczaj też dobry ale już po gwarancyjny jest zazwyczaj mizerny - piszę z doświadczenia.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To co zrobić z tym filtrem?

A Johny u mnie ciągał by 5x50 + packomat overum

A dawid ile kosztuje na full wypasie 6150r? Chodzi mi tu o np. tuz, full ksenon, i inne pierdoły :D

Gość Profil usunięty
Opublikowano

KOsztowal bedzie okoll 400:420tysiecy brutto. Z filtrem nie robi sie nic on sam sie wypala. chyba ze zapali sie kontrolka to trzeba przerwac prace i wkrecic go na pelne obroty chwile silnik popracuje poprzez zwiekszenie sie samoczynnie dawki paliwa i filtr zostaje wypalony i moze ruszac dalej ale to jest po okolo 1000tys godzin. chyba ze bedzie dostawal mozno w palnik to filtr sie nie bedzie zapychal.

Opublikowano (edytowane)

Pierwszy serwis i prawie 2000 zl oleje i filtry :P Full wypas to troche kosztuje, sam nie wiem bo nie mam :D sam gps z wszystkimi bajerami cos ok 90 tys chyba kosztuje, ale to już troche przesada, tak wedlug mnie to skrzynia auto quad plus eco shift, opony michelin w miare szerokie, tuz,wom, wedlug potrzeb, jeżeli wom to obciaznik najlepiej bloczkowy bo podobno ramka do ociazników plastrowych sie gnie, para hydrauliki z przodu , jak nawiecej wyjść z tylu( mam ciegno hydrauliczne i 3 pary z tylu i chyba bedzie mało ) zaczep automatyczny i u dolu zwykly , wyjscie iso bus , ksenony też moga sie przydac, alternator mocniejszy, ogrzewanie paliwa, audio :"D , lepsze zlacza hydrauliczne włączane elektrycznie (nie wiem jak to sie zwie fachowo) , podnosnik można doposarzyc w kilka d*perelkow, ekran dotykowy, i kilka innych typu siedzenie pasażera, uchwyty na kubki, skrzynka na narzedziato. Tu byś sie przy dobrych ukladach w 500 brutto zmiescil, a wszystko w full no to pewnie 600 bedzie mało:P

Edytowane przez dawid6150
Gość Profil usunięty
Opublikowano

myślę że na ful wypasie (bez green star to ten gps niby :) ) to +/- 450 brutto i później i tak nam odliczają vat :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Pierwszy serwis i prawie 2000 zl oleje i filtry :P Full wypas to troche kosztuje, sam nie wiem bo nie mam :D sam gps z wszystkimi bajerami cos ok 90 tys chyba kosztuje, ale to już troche przesada, tak wedlug mnie to skrzynia auto quad plus eco shift, opony michelin w miare szerokie, tuz,wom, wedlug potrzeb, jeżeli wom to obciaznik najlepiej bloczkowy bo podobno ramka do ociazników plastrowych sie gnie, para hydrauliki z przodu , jak nawiecej wyjść z tylu( mam ciegno hydrauliczne i 3 pary z tylu i chyba bedzie mało ) zaczep automatyczny i u dolu zwykly , wyjscie iso bus , ksenony też moga sie przydac, alternator mocniejszy, ogrzewanie paliwa, audio :"D , lepsze zlacza hydrauliczne włączane elektrycznie (nie wiem jak to sie zwie fachowo) , podnosnik można doposarzyc w kilka d*perelkow, ekran dotykowy, i kilka innych typu siedzenie pasażera, uchwyty na kubki, skrzynka na narzedziato. Tu byś sie przy dobrych ukladach w 500 brutto zmiescil, a wszystko w full no to pewnie 600 bedzie mało:P

 

Deny skad ty bierzesz te ceny co? Moj 6170R na Autopower bezstopniowej,mnie kosztowal 492brutto wiec skad ta cena 500tys za 6150r co?

6150R wyliczyli mi z tym samym wyposazemiem z skrzynia autopower na 420tys brutto. a oprocz GPS mam wszystko kolego!

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja tylko nie będe brał tego green stara ponieważ sam będe chciał pracować :) i na moje pola nie jest on potrzebny :)

Opublikowano

To niezle Ci liczyli.. ją po porządnym targowaniu 420 brutto za 6150R, mam opony micheline 540*28i 650*38, tuz i wom marki sauter, skrzynia auto quad plus eco shift , 3 pary wyjść hydraulicznych, ciegno hydauliczne, zaczep automatyczny i zaczep dolny, kogut, siedzenie pasażera, uchwty na kubki, lepsze siedzenie, obrecze kół skrecane, szynka na narzedzia, mocniejszy alternator i to tak wlasciwie tyle ... teraz ubolewam z tego powodu, ze nie zaglebialem sie w wyposarzenie. Wszystko zalatwali rodzice ... a ja mając 16 lat moze wszystkiego nie wiem, ale rodzice nie chcieli wiecej dolozyc i nie doposarzyli Johna, chociaż po pol roku by go splacili i by bylo jeszcze 100 tys do przodu... No ale jest jak jest. To ty mi mówisz ze ty w full opcji miales oferte 420 brutto za full ? Albo jestes mistrzem targowania sie albo panowie z Gravit-u nieźle sobie w ***** lecą, bo i tak ta cena jest już stargowana o ileś tam i już sie zapierali ze wiecej sie nie da . Teraz po zrobieniu 130 h brakuje tych kilku bajerów do pelni szczescia tzn. audio orginalne, 4 para hydrauliki elektrycznie sterowana, dotykowy ekran, zarządzanie na uwrociach, isobus, przynajmniej 1 wyjscie hydrauliki z przodu . Bląd !

Gość Profil usunięty
Opublikowano

ja mam ekran dorykowy 4 para wyjsc sterowana z błotników, fotel z camand arm wszystko pod rączką ,opony tył 650/75R42 i wszystkie tamte bajerki cowymieniles. kolego ja bralem w firmie charter. BRalem tam nie tylko tego johna juz 5 lat temu bralismy u nich 6930premium i prasa zmiennokomorową, i troche innego sprzetu takze na dzien dobry był niezly upuscik :D jeszcze jak kupowalismy to dobrze stało kursy waluty euro bo to od tego tez duzo zalezy za ile w danej chwili kupisz ciagnik kolego . Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v