Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

lepsze beda 480 musi byc zaparcie a nie tam cienkie gowna

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Witam, mam dylemat który ciągnik wybrać. Cenowo podobnie, mocowo tez, obawiam się tylko o podnośnik w R-ce. 4600kg to trochę mało przy 6300 M-ki. co sądzicie ,czy poradzi sobie z pługiem 4 obr i agregatem rabe 3m z siewnikiem.

Tematy połączone

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

Nie można porównywać 6105R do 6125R bo to różnica 20KM!!! Jak coś to 6125R do odpowiednika 6125M. 105KM to zdecydowanie za mało do pługa 4x50 ale z agregatem upr-siewnym da sobie spokojnie radę. Wszystko zależy od tego jakiej mocy potrzebujesz oraz jak grupy portfel posiadasz. Za R-ke 300 netto wydasz spokojnie a M-ka bedzie 50tys tańsza

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie ma różnicy 20 km bo R ka ma inteligentna moc. o silnik sie nie martwię tylko o udżwig. poza tym bogato wyposażona 6125 M jest cenowo podobny do 6105R

Opublikowano

koledzy jestem świeżo po wycenie 6150R i z ful wypasem i wraz z nawigacją na 9 miesięcy i tylko nie brałem ksenonów tylko pakiet oświetlenia 360' i przedni tuz z sterowaniem z zewnątrz ten tzw podróbka i wycenili mi go na 382 netto i dostałem na pierwszy serwis całe wyposażenie oleje i filtr gratis jestem z WLKP bo to też ważne jaki diler i jaki region

Gość Profil usunięty
Opublikowano

witaj czy to niedealer firma charter agromasz- krzemiemiewo ?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

charter a dzień dzisiejszy jest już drogi...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Więc jaka może być cena Johna 6150r, tuz, tls+, direct drive, ksenony tylko nwm czy full :)

I jak wziąć taki ciągnik na testy :) ?

Opublikowano

Pytając na forum ciągnika na testy nie dostaniesz. Tylko zaawansowane negocjacje z dealerem dają jakieś światełko na taki ciągnik na testy (pod warunkiem że producent posiada modele demo) Mało jest dealerów którzy mają ciągniki testowe. Łatwiej jest się przejechać do użytkownika takiej maszyny i tam zobaczyć ją w akcji.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

kolego w tym momęcie wygadujesz głupoty;)

Mój sąsiad i dobry przyjaciel bez trudu dostał ciągnik od John Deere 6140M :)

Opublikowano

Witam panowie.Lepiej kupić 6105R czy 6115M. Ma służyć jako pomocniczy z turem.Ceny zbliżone do siebie. 6105R z 240 tyś netto skrzynia powerquad 24,TLS ,M 235tyś . (to samo wyposarzenie) 10 koni więcej. Uciągną 4 obracalną? Czy w 6105R jest wyświetlane spalanie(jakie) ?Pozdrawiam i proszę o odpowiedź

Opublikowano (edytowane)

Czy wie ktoś może ile kosztuje jd6125 w wersji m i r? Ponieważ rozgladam sie teraz za ciagnikami i chciałbym wiedziec ich ceny zastanawiam sie jeszcze na Deutz lub claasem arionem 430

połączone

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

Na chwilę obecną dobrze doposażona M'ka nie różni się znacząco od R'ki, oprócz konstrukcji kabiny. Silniki, przekładnie i hydraulika ta sama. Różnica w cenie ok 40tys na starcie, zależnie od specyfikacji różnica maleje lub rośnie. Jeżeli koniecznie chcesz amortyzację kabiny i elektrozawory to zostaje Ci R'ka, jeżeli nie koniecznie to zostań przy M'ce.

Opublikowano

Kabina, elektronika, zależnie od modelu różne średnice siłowników podnośnika, inne możliwe wyposażenie i chyba inny osprzęt silnika (układ chłodzenia).
Zresztą wystarczy obejrzeć prospekty i wszystko ładnie widać.

http://www.deere.pl/pl_PL/docs/product/equipment/tractors/6m_series/brochure/6m_series.html

 

http://www.deere.pl/pl_PL/docs/product/equipment/tractors/6r_series/brochure/6r_series.html

 

Opublikowano

Odgrzewam kotleta. Seria M a R to przepaść jeśli chodzi o ergonomie (czytaj komfort pracy). Jestem przed wyborem głównego ciągnika i początkowo mial być to model 6155m dopóki nie wziąłem tego traktora na testy. Wszystko ładnie pięknie bo moc, siła uciągu że mógłbym dołożyć jeszcze jedną skibe do pługa ale po 6 godzinach pracy byłem tak zmęczony tym ciągnikiem że glowa mała. Kabina ciasna jak dziupla w c360, słaba widoczność i wszystko tak jakby nie pod ręką, fotel że tak powiem do d..y i to raczej dla 10 letniego chłopca niż  faceta.  Już miałem całkowicie zrezygnować z jd dopoki nie wsiadłem do r-ki. Panowie to jest dzień do nocy. Mam ograniczony budżet bo ok 320-350 tys. i zrezygnowałem z 6-cio cylindrowej m-ki na rzecz 4-ro cylindrowej r-ki. Gabarytowo ciągniki te same bo ta sama rama ii do prac które będzie wykonywał w zupełności ta moc mi wystarczy. Różnica cenowa 15k zł i r-ka lepiej wyposażona bo kabina zawieszenie hydropneumatyczne, fabryczny tuz, isobus, przygotowany pod gps i takie tam pierdoły.

Opublikowano

Zdecydowałem się na rke ale sześciocylindrową najsłabszą czyli 6145r. Sześć cylindrów to sześć cylindrów tym bardziej przy dużym ciągniku. Z wyposażenia hmmm... tls, 3 pary elektrozaworów, fabryczny przedni tuz, najbogatsza wersja fotela, oświetlenie premium, radio premium, skrętne błotniki, autotrac, isobus, itec pro, koła tył 42 przód 30 na Trelleborgach, wydajniesza pompa, skrzynia autoquad plus ecoshift i to chyba wszystko z tych ważniejszych rzeczy. Cena 367 k netto

Opublikowano

W użytkowaniu jest super bo choćby nie wiem co ciągnik ciągle ciągnie i nie trzeba gazować jak dzik :) Ale z drugiej strony tu mozesz sobie pozwolić na sportową zmianę przełożeń :D haha

 

Ktoś testował skrzynie w Dżordżu jak się zachowuję gdy zmiana przełożenia z niższego na wyższe trwa mgnienie oka? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v