Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wszystko już było ok, odpalał po podgrzaniu świecy żarowej na dotyk, aż tu nagle coś mu się odwidziało i mam problem z odpaleniem i równą pracą silnika.... Na początku jest tak jak by mu paliwo schodziło, ale schodzić nie ma gdzie bo przecież bak jest do góry. Kręci lekko i bez dymku po czym dopiero po chwili załapuję. Jak się go dopali to bardzo nie równo pracuję i mocno dymi... W polu czy jak się rozgrzeje to wszystko ustaję aby zostaje problem z odpaleniem. Wystarczy go zgasić i poczekać z 10 min a już słychać tak jak by nie dostawał paliwa.... Panowie w czym może być problem??? Dodam że Paliwo nigdzie nie kapie, a ręczna pompa pompuje. Odpowietrzałem go na zasadzie popuszczenia śruby przy filtrze paliwa i dmuchałem do baku, jak wylatywało samo paliwo to dokręciłem i zrobiłem tak samo z odpowietrznikiem przy pompie.

Opublikowano

Jeżeli naprawdę masz szczelny układ paliwowy to przyczyną może być zaworek( zacięty, nieszczelny) utrzymujący ciśnienie w układzie powinien być na filtrach lub przy pompie ( dokładnie nie wiem gdzie w tym modelu), drugą przyczyną może być pompka paliwa ( dokładniej zaworek w pompce) który też mógł się zawiesić ale to wtedy jak będziesz pompował ręczną pompką przy pracującym sil. to wszystko powinno być dobrze.

Opublikowano

Witam sorry że odnawiam temat ale mam taki sam problem z moim zetorem... mógłbyś mi powiedzieć co było powodem nie równej pracy silnika i ogólny brak mocy w twoim ciągniku. Ja mam nowa pompę wtryskową, wtryski, turbo, tłoki a na wolnych obrotach to nawet pod górkę ma problem wyjechać. Proszę o odpowiedz :blush:

Opublikowano

Masz zamiar zmierzyć i czy wiesz co to jest max. obciążenie? bo nie jest to danie całego gazu na postoju, wtedy turbo da Ci ok. 0,2-0,3 bar. Max. ciś. powinno być ok.1 bar albo więcej, dla tego sil. dokładnie nie wiem ale w starszym modelu ( U-1012) który ma większą pojemność i mniejszą moc ok. 96 km ( i brak intercoolera) ma max; 1bar to w twoim powinno być więcej.

 

 

 

 Mam pytanie własnie odnośnie doładowania w 9540.

Zmierzone bylo pod max obciążeniem pokazywało 0,4 wiec poszło do reg.

Wróciło pokazywało 0,6 pod obciążeniem wiec raczej tez mało, dla porównania podłączony został pod 8540 i pod pełnym obciążeniem pokazał tez 0,6 i nic wiecej.

Jedyna różnica miedzy 85 a 95 była na postoju w 85 0.4 w 95 0.3

Brak jakichkolwiek nieszczelności w ukł. dolotowym 

Opublikowano

A przypadkiem nie ma zaworu upustowego na turbinie?  0.6 to mało, tylko czy na pewno mierzyłes na pełnym obciążeniu. Przyczyn morze być kilka; niedrożny (nieoryginalny filtr) albo za "cienki" wydech. mogą być zle założone uszczelki na kolektorze i mogą przysłaniać kanały. Trzeba szukać 

Opublikowano

Wszystko jest ori i wszystko jest drożne.

Sprawdzane doładowanie też bez filtra, turbo jest to k27 o ile dobrze pamiętam więc wytwarza ciśnienie spalinami (brak WG).

Jedyna sprawa pozostaje według mnie to pompa paliwowa,była przerwana w niej membrana(została założona nowa).

Próby podczas mierzenia doładowania pod obciążeniem (pełnym) wykazały ,że nie reaguje na ruch "pina" w korektorze dawki paliwa.

Brak spadku lub wzrostu doładowania .

Opublikowano

Witam sorry że odnawiam temat ale mam taki sam problem z moim zetorem... mógłbyś mi powiedzieć co było powodem nie równej pracy silnika i ogólny brak mocy w twoim ciągniku. Ja mam nowa pompę wtryskową, wtryski, turbo, tłoki a na wolnych obrotach to nawet pod górkę ma problem wyjechać. Proszę o odpowiedz :blush:

Kolego, gdzie kupowałeś pompę wtryskową, ile kosztuje?

Opublikowano

kupiłem ją w czechach bo mom tam blisko 30 km a ceny mają dużo niższe niż gdzieś indziej, pompa kosztowała mnie 4000 ale jest to pompa z forterry 11441 czyli z nowszego modelu

Dobrze chodzi na tej pompie, trzeba coś przestawiać,regulować? Ja do swojego 8540 nie moge nigdzie dostać, jest w kupnie do 9540, tylko w katalogu mają inne oznaczenia i nie wiem czy by było dobrze, orientuje sie ktoś?

Opublikowano

może zegar źle wskazuje ?

 

Też były takie przypuszczenia ale jest dobry ...

Było by dobrze jak by pod jakiegoś 9540 innego lecz nie ma w okolicy tylko 85

Nie mam więcej pomysłów co z tym doładowaniem....

Opublikowano

.

Próby podczas mierzenia doładowania pod obciążeniem (pełnym) wykazały ,że nie reaguje na ruch "pina" w korektorze dawki paliwa.

Brak spadku lub wzrostu doładowania .

A na silniku jest reakcja na "pin" tzn;przykapca albo czuć zwyżkę mocy ? A silnik kopci przy pełnym obciążeniu?

Opublikowano

To wygląda jak by coś z pompą było, bo jak nie dostanie pełnej dawki to doładowanie nie wzrośnie. Proponuje dać pompę do sprawdzenia . W 8540 0.6 bar może wystarczać bo silnik nie jest wyżyłowany a w 9540 powinno być więcej bo to praktycznie te same silniki to moc zwiększa się przez podniesienie dawki i musi iść za tym wzrost doładowania

Opublikowano (edytowane)

Wpinasz trójnik w przewód z kolektora ssącego do pompy paliwa i do tego manometr

Byłbym bardzo wdzięczny za pomiar

pozdr

Edytowane przez diesel38a
Opublikowano (edytowane)

ba ......, jak to zrobić   wiem . :D  .Sam jestem ciekaw ile u mnie pompuje i nie byłoby sprawy jak bym miał pod ręką odpowiedni manometr .

Edytowane przez DarekD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzys924
      Witajcie... po remoncie silnika zaczeło coś ciec... chodzi o to ze jest to za rzadkie na olej i nie pachnie jak ropa... wydostaje sie to z żrberek głowicy i cylindra przy wyższych obrotach parząc od strony pompy, od strony wentylatora jest sucho, i tu jest problem ;( spotkał sie ktoś z Was z takim czymś? co to może? być bo mi już ręce opadają... pozdrawiam.
    • Przez kowal3005
      Witam panowie,
      Posiadam john deere 6200. Potrzebuję informacji bo nigdzie nie mogę znaleźć na jaki moment dokręcić śruby głowicy?
      Drugie pytanie to jaki powinien być luz zaworowy w tym modelu?
      Uszczelkę wymieniam, bo nie trzyma mi stałej temperatury, w zbiorniczku wyrównawczym od razu po zapaleniu jest spore ciśnienie.
      Podpowiedzcie na co zwrócić szczególną uwagę 
      Pozdrawiam
    • Przez maniek183
      Witam szukam głowicy od Ferdka lub 3p.
       Koniecznie uszkodzona im tańsza tym lepsza może być dosłownie pęknięta na pół.
       
      Jeśli komuś zbywa taki kawał złomu chętnie przygarnę.
       
      Szkoda mi na próbę chlastać nową. 
    • Przez pawnow0001
      Witam serdecznie potrzebuje tych parametrów, ale nie mogę nigdzie znaleźć.
      Może ktoś użyczy mi takiej informacji bo przyszedł czas na remoncik
       
      Panewki Główne z jaką siłą dokręcać ?
      Korbowody z jaką siła dokręcać ?
       
      Głowica z jaką siłą i kolejność ?
    • Przez michalkowalski115
      Witam.
      Czasami miałem problem z odpalaniem mojej Renówki, tzn gdy chciałem uruchomić ciągnik pojawiało się charakterystyczne cykanie w rozruszniku, czasami załapał i odpalił a czasami musiałem siedzieć 15 minut żeby odpalił. Pożyczyłem od sąsiada akumulator, prawie nowy ale jest to samo, wymieniłem elektromagnes na nowy, rozrusznik sprawdzony u mechanika, wszystko w porządku. Bezpieczniki wszystkie dobre, prąd tam na rozruszniku 12V, na aku również. Teraz mam pytanie, czy w tym kabelku, który idzie do elektromagnesu (załącznik) powinno być napięcie 12 V? Ponieważ mierzyłem i podczas odpalania jest tam 0.1 V czasami mniej. 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v