Skocz do zawartości
_lolo_

Zetor 10145 chłodnica

Polecane posty

_lolo_    0

Witam mam problem ze swoim zetorkiem, bowiem ostatnio przy dość ciężkiej orce poczułem dziwny zapach i z pod maski wydobywała się para. po otwarciu maski okazało się że płyn jest wypychany przez korek. myślałem że coś się przycieło ale i tak już skończyłem. wróciłem do domu i problem pojawił się ponownie przy kładzeniu obornika. Moim zdaniem jest to walnięta uszczelka pod głowicą ale nie jestem pewien. POMOCY. bo nie wiem co mam rozbierać. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_lolo_    0

Mam jeszcze jedno pytanie. Głowice rozebrałem i prawda uszczelka walnęła ale mam jeszcze jeden problem bo mój ciągnik dymi na ciepłym i zimnym silniku. Dodam że robiona była pompa turbo było dobre i ustawiane wtryski lecz dziś zauważyłem że zawory są brudne w wielu miejscach i chropowate czy to one są temu winne??

Edytowano przez _lolo_

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Stefano1    39

Dym dymowi nie jest równy. :) Początek wtrysku jest dobrze ustawiony?

 

A zawory- jak nie szczelne to nie ma kompresji, jak nie ma kompresji to nie ma ognia na tłoku, jak nie ma ognia na tłoku to kijowo spala, a jak kijowo spala, to i kopci i zazwyczaj nie ma czym jechać (tj, za...tentego..dalać ) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_lolo_    0

A czy źle ustawiony rozrząd ma coś z tym wspólnego? dodam źe zawory są dobrze ustawione nie leją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bayu86    13

Kolego zawory w głowicy chodzi a nie o wtryski paliwa. Rozrząd jakbyś miał troszkę źle ustawiony to by nie palił wcale, albo bardzo źle chodził. Chropowate i brudne mogą być zawory po prostu od nagaru, który się nazbierał, a to jest normalne. Opisz dokładnie jak kopci, tzn jaki kolor ma dym, i czy podbierał Ci olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_lolo_    0

WItam ponownie niestety remonty głowicy i zaworów nie pomogły a sporo mnie to kosztowało. Jutro ponownie rozbieram ciągnik i jedyne opcje to sprawdzenie ciśnienia na tłokach, a jeżeli tam nic nie znajde to źle ustawiony rozrząd. Oleju nie pobiera dymi takim niebieskawym dymem, wtryskiwacze odpowiednie ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MatiRol92    9

Ja może troche inne pytanie zadam bo nie chce nowego tematu zakładać. :)

 

Panowie macie w swoich zetorkach chłodnice oleju? ,jak tak to do czego jest podłączona?

Bo mam od Stara i chce podłączyć ,a wiem że powinna być.

 

Z góry dzieki za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Ja sam montowałem chłodnicę.

Jeden otwór wierciłem w pokrywie, tak jak jest oryginał, a drugą rurką podłączyłem do pompy wspomagającej.

Jak nie masz pompy wspomagającej to podłącz przed filtrem PP 8,8.

Ja miałem problem bo skrzynie mocno nagrzewała się i były problemy z hydrauliką, po założeniu chłodnicy problem ustał.

Miałem też chłodnicę z jakiegoś Stara, wojskowego nawet, lub czegoś podobnego, takie fawiry, podobne do Bizona 56 tylko że jeden rząd, i bardzo dużo pomogło.

Podejdź do jakiegoś ciągnika i popatrz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrZetor    3

Witam mam prośbę czy mógł by ktoś zrobić zdjęcia jak ma ta chłodnice oleju zamontowana i gdzie ona powinna się znajdować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez emtecc
      witam
      Jak myślicie, światła przeciwmgielne będą dawały dobre światło przy pracy w polu umiejscowione przy światłach na kabinie w zetorze 7745
      takie: http://sklep.wesem.pl/4/6687/halogeny_samochodowe_przeciwmgielne_przeciwmg_owe_drogowe_typu_ho4
      na forach off-roadowych polecali takie lampy zamiennie jako robocze na dach. Na wykresie widać, że ładnie to świeci. Ciekawe jak będzie gdy zamontować je na wysokości około 2 metrów.
      Spotkał się ktoś z czymś takim?
       
      Jakie lampy polecicie na kabinę do zetora na przód?
      Te: http://sklep.wesem.pl/5/6704/lampy_robocze_typu_lor4 na wykresie wydają się dobrze świecić
       
       
    • Przez Autofan
      Co sądzicie o dwóch nowych modelach Zetora Utilix i Hortus które miały premierę na targach Agritechnica w Hannowerze:
      http://www.zetor.cz/zetor-utilix
      http://www.zetor.cz/zetor-hortus
      Jak się podoba wam Major w nowej stylistyce?
      http://www.zetornewshape.com/cs/
       
    • Przez Vincero
      Witam
      Nie wiem czy w dobrym miejscu dodaje temat ale mam problem z wspomaganiem w moim Zetorze 7211
      Otóż od pewnego czasu zapalam ciągnik a koła samoczynnie same się zakręcają w lewo .. po chwili działa wspomaganie odkręcę i działa wszystko lecz za jakiś czas znowu nie mogę w prawo ciężko idzie kierownica ..
      z tym problemem zajrzałem do filtra ewidentnie do wymiany olej brudny i lekkie drobinki metali widzę pływają , dodam jeszcze że było go stanowczo za mało ... mam zamiar wlać nowy olej dokładnie Boxol 26 czytałem że może być lecz nie wiem jak z całego układu pozbyć się starego oleju ... ?
      Jak ktoś miał podobne problemy i wie jak szybko i skutecznie naprawić ten problem proszę o pomoc .
      A może jakiś inny wlać ? jaki używacie ?
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
×