Skocz do zawartości
mariusz14414

Case 845 xl pomocy

Polecane posty

Witam mam case 845 xl z 1994r i niewiem czy olej od hydrauliki i od przekladni jest razem czy osobno i ile go wchodzi jesli jest razem i jaki olej polecacie proszę o odpowiedż gdyż musze zmienić olej a żniwa są pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    42

Mam już parę lat taki model tylko że starszy bo z 86r. Olej w skrzyni i olej hydrauliczny masz osobno. Skrzynie mam zalaną od samego początku po zakupie hipolem 80w/90 gl-4 (takie wymagania co do klasy oleju ma instrukcja) i od tamtej pory nic jej nie dolega. Hydraulika to co nurtowało ten ciągnik do tej pory. Po zakupie maił oryginalny olej ale się pienił więc wymieniłem go na hydrol 46 ale jak się okazało to wina była pompy więc dałem do regeneracji poprawa była aż do tego sezonu ciągnik stracił swoje luks właściwości hydrauliczne więc aby wykorzystać pompę w 100% lałem lhl150 (nie polecam na zimę)- pomogło ale tylko przez żniwa. Teraz zakupiłem nową pompę (po założeniu musiałem wcześniej podkręcony zawór bezpieczeństwa rozkręcić bo dawało na niej aż 250 bar przy 1000 obr./min- co nowe to nowe). Olej jaki zalałem to zamiennik ale spełniający normę Caseih do tych modeli to Orlen Platinum Multi UTTO 10w30. Więc jeżeli masz pewność że pompa jest ok to lej dobrej klasy jeżeli nie to nie warto wkładać kasy w olej bo przy zużytej pompie traci on swoje właściwości i trzeba go częściej wymieniać. Ja lałem hydrol tylko dlatego że w naszej części regionu był ciężko z jakąkolwiek wiedzą i na temat olejów teraz już się to trochę zmieniło (nawet ciężko było znaleźć specyfikację oleju hytran)

 

Do hydrauliki idzie po oczyszczeniu układu ze starego oleju wejdzie i 20l w sam zbiornik (bez dodatkowego zbiornika) wchodzi 18l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

To mówisz że ile wchodzi oleju do hydrauliki to jest ten zbiornik za kabiną obok podnośnika tak ??

 

A gdzie u ciebie wlew oleju do skrzyni bo ja szukałem i nigdzie nie moge znalesć ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    42

Jeżeli masz zbiornik po lewej stronie podnośnika to masz tzw opcję gdzie oleju wchodzi dużo więcej

 

Co do wlewu do skrzyni masz korek na klucz 32 po lewej stronie zaraz przy bloku sprzęgła (jest to wlew i zarazem kontrolny)

 

już nie raz wrzucałem te skany na forum ale zrobię to jeszcze raz:

 

http://www.fotosik.p...854e8ca570.html

 

http://www.fotosik.p...1d0785bb12.html

 

http://www.fotosik.p...cd6e249267.html

 

jeszcze miałem gdzie ile czego wlewamy ale ni mam tego skanu na tym laptopie dodam w weekend

Edytowano przez macin87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly2000    0

No dobra ja mam w swoim 845 też ten dodatkowy zbiornik na olej i sprawa jest taka, że leje olej tyle ile trzeba i pokazuje się w tym okienku na zbiorniku, ale wystarczy odpalić i ruszyć podnośnik albo tura i po oleju. Wygląda to tak jakby na korpusie się gdzieś zapowietrzało, bo jak odkręcę korek na górze to olej wraca do zbiornika. O co z tym może chodzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turion23    1

nie zakładam nowego tematu więc piszę tutaj.Czy w case 845 da się podciągnąć sprzęgło od wałka WOM bo przy belowaniu podczas dobijania wałek się zatrzymuje i muszę delikatnie wciskać sprzęgło od skrzyni biegów aby ciągnik miał lżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez mikiel
      pomocy mam same 70 i jadac padlo mi wspomaganie kierownicy a nastepie Tur przestal dzialac. gdzie szukac przyczyny i jak rozwiazac ten problem???
    • Przez Jacek62
      Kupiłem ten kombajn wiosną /rok produkcji 1978/ i zupełnie nie wiem jak się do niego zabrać.Szczególnie martwi mnie podnoszenie hederu.na zimnym silniku trzeba dawać duże obroty aby dzwignął dopiero jak się olej rozgrzeje jest lepiej.
      Może ma ktoś jakieś doświadczenia z tym typem może jakieś instrukcje,katalogi.Jeśli tak to bardzo bym prosił o pomoc.
    • Przez Digifant
      Proszę krótką poradę na temat jak wymontować pompę hydrauliki w 675 DT. Muszę to zrobić gdyż spod jednego górnego króćca wycieka olej, chciałbym to uszczelnić, ale pompa wtryskowa uniemożliwia odkręcenie tego króćca.
    • Przez Maikerus
      Witam. Przychodzę po pomoc w związku z działaniem systemu hydrauliki w moim Ursusie 4514. Ciągnik ma 4 wyjścia hydrauliki zewnętrznej i 2 wajchy do sterowania nimi w kabinie przy lewym błotniku, czyli na jedną wajchę dwustronnego działania przypadają 2 wyjścia hydrauliki. Do ciągnika na stałe podłączony jest tur, pod dwa dolne wyjścia hydrauliki zewnętrznej (chcę go podłączyć bezpośrednio pod ten rozdzielacz pod siedzeniem, ale to temat na osobną dyskusję), a do dwóch górnych zaczepiam prasę. Po ostatnich sianokosach i problemach z działaniem tej sekcji od prasy doszedłem do wniosku, że przed żniwami trzeba się temu przyjrzeć bliżej. Zdjąłem siedzenie i znajdującą się pod nim blachę przykrywającą rozdzielacz i ze zdumieniem odkryłem, że podłączone są do niego tylko dwa przewody, dwa z prawej strony, w tych miejscach:

       
      I gdy przestawię dźwignię rozdzielacza właśnie maksymalnie w prawo na sekcję od tura, to działa on normalnie, tylko że muszę blokować tą jedną z wajch od rozdzielacza z lewej strony, ale na razie mniejsza o to.
       
       
       
       Natomiast po drugiej, lewej stronie oba wyjścia do tej pory były i są zaślepione korkami dokładnie jak na poniższym rysunku
       

       
      Ale po przestawieniu dźwigni maksymalnie w lewo, czyli tak jak na rysunku, sekcja od prasy działała, tzn. czasami trzeba było się trochę namęczyć z tym przestawianiem, a ostatnio to już w ogóle zaczęło być coraz gorzej.
       
      Mam zupełny mętlik w głowie, jak to możliwe, że pomimo zaślepionych wyjść dawało się przez te parę lat od kiedy mam ciągnik normalnie użytkować tą drugą sekcję. Teraz zamontowany jest nowy rozdzielacz, przewody przykręcone tak jak wcześniej i jak można się domyślać problem występuje nadal.
       
×