Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

od nowszych modeli to znaczy 72xx lub 70xx obudowami na pewno bedzie pasować, ale jeśli chodzi o osprzęt to może nie pasować... jesli już chcesz zetorowskie cześci to od tych starych majorków z lat 70...

Opublikowano

pytam bo widziałem na allegro kompletne tyły od zetora no i tak niby podobne do c-360 a musze robic cały tył a co najgorsze to obudowa skrzyni i mostu maj gwinty pozrywane ogólnie złom olej leje sie strumieniami strsznie tłucze w moscie słychac biegi nie trzymają i kleszczą sie za to silnik po remoncie kapitalnym pali na dotyk dodam ze ciagnik jezdził w pgr z turem i nikt go nie oszczedzał

Opublikowano (edytowane)

Ciekawy temat mam podobny problem tzn pęknięty tylny most, pozrywane gwinty i skrzynie biegów do remontu. Też przyszło mi do głowy żeby zamiast kupować nowe tryby to kupić w całości jakąś używkę. Tylko czy to się opłaca? Do tego musiałbym mieć gwarancje ze toi wszystko będzie razem ze sobą hulać bezproblemowo... Może jest tu jakiś fachowiec który zna te sprzęty na tyle że coś podpowie. Łatwo jest znaleźć informacje, że Ursus c-4011 był idealna kopią zetora. Ale nazwy odpowiednika c-360 jakoś wyszukać nie mogę. To chyba coś z serii 5..11 lub 6..11

Edytowane przez bayu86
Opublikowano

mam jeszcze ursusa 4011 i na bloku skrzyni widnieje znak zetora ja wiem ze 40-stka jest na licencji zetora a tak pozatym to 40-stka jest z lat60 i chodzi jak marzenie tyle ze ma układ kierowniczy przerobiony

Opublikowano

witam mój znajomy ma założony silnik od zetora bodajże od 5711 do c 360 z tego co wiem to skrzynia będzie pasowała ale ma inny układ kierowniczy z grubsza bo różni się kilkoma szczegółami ale tylko na plus ,tylny mos to jest co innego bo atak jest inny podnośnik inny prawdopodobnie korpus tylnego mostu inny bo bębny hamulcowe są większe od c360 .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v