Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wg mnie pomysł nie jest aż taki bez sensu. Niektórzy potrzebują małego zwrotnego ciągnika , a jak kolega wspomniał potrzebuje też mocy na wom. 912 i pochodne to większe ciągniki i nie grzeszące zwrotnością i wagą, inwestycaj w całego 4512 i pochodne lub inne zachodniaki to już inna liga kasowa i loteria na co trafisz.

 

Jeśli jednak odpuścisz pomysł przekładki to sprzedaj 3p i szukaj zetora 7211. będzie większa moc przy podobnych gabarytach

Opublikowano

Mój kolega w swojej C-360 ma załozony silnik od kombajnu MF ten 80KM.

Było troche roboty,kombinowania, ale mówi że "diabeł" w polu.

Ma inną maske,przód tyle widziałem noi przystawke do połączenia silnika z skrzynią ma inną.

Ma go już któryś rok i nie widzę by coś mu się działo ze skrzynią itp.

No ale mocy ma ......

ma z tyłu max obciążników i dla niego 3-4 skiby i agregat 2.5m to jak "na byka ziemniak"

Opublikowano

No własnie głównie chodzi o zwrotność i o gabaryt ciagnika, jak bym chciał większy to tak bym zrobil ze sprzedał tego i kupil wiekszego, ale jeden ciagnik duzy mam, a ten mały jest bardzo przydatny tylko czasami brakuje mocy...

Opublikowano

Tak ma on YT B)

Wejdź na profil tego kolegi co podałem ci nazwę popatrz obrazki i poczytaj tam wszystko pisze a jak nie to napisz do niego wiadomość to ci pomoże ;)

Opublikowano

Wychodziły prototypy c360 4p z tym silnikiem w oryginale , również z silnikami deutz, c360 3p jest trochę nieporozumieniem, one powinny być produkowane właśnie z tym silnikiem 4p, wsio pasuje tak samo przystawka z przodu, przystawka sprzęgła jedynie sprzęgło musi być mocniejsze i drążek kierowniczy dłuższy.

Pamiętam wstawiłem linki z modyfikacjami c360 na silnik 4p do jakiegoś tematu o przeróbkach c360 to napadło na mnie stado podlasian buców :D

A wracając do tematu jak najbardziej za, wszystko wytrzyma, efektywna praca i paliwa wcale więcej nie ubędzie.

Opublikowano

Pewnie wersja 4P nie została wprowadzona, bo nie przygotowano dobrze procesu produkcji silników. Wdrożyć udało się produkcję 3p, MF235 i MF255 i w c360 wylądował silnik 3p. Może planowano później wprowadzić silnik 4p w c360, albo porostu Ursus wycofywał się z tego modelu i dlatego nie modyfikowano go, a zastąpił go 4512

Opublikowano

Witam.

Może już był taki temat, ale nie zauważyłem. Jeśli tak proszę o przekierowanie.

 

Jak wyglądałoby takie połączenie? Łącznik trzeba by dorobić czy silnik pasuje? Czy 7211 wytrzyma turbo? Nie oczekuje odpowiedzi: po co? dlaczego? itp. Pytam i chciałbym wiedzieć. Czy są jakieś wzmacniane elementy do tego silnika? Tzn. zestawy cylindrowo-tłokowe, zawory, gniazda zaworowe...

Czy tak jak do 30-tki pasują wtryski Boscha z Poloneza 1.9 GLD są może Boschowskie do 60-tki?

 

Proszę o konkretne i sensowne odpowiedzi. Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Gdzieś juz coś było na ten temat ale też nie moge znaleźć w wyszukiwarce. Silnik z tego co sie orientuje powinien pasować do skrzyni (skrzynie z mostem od 6011 widziałem połączoną z silnikiem c360 wiec w drugą strone powinno tez to działać) natomiast przód już nie pasuje. Tutaj albo coś kombinować albo poprostu dac przód od zetora - jak już to fajnie by było miekki. Jak chcesz turbo to może odrazu zamiast silnik z 72 to od 77 turbo lepiej poszukać i nic nie kombinować. Jak ciągnik bedzie miał co robic w polu i ciężaru sporo to skrzynia i most może dłudo nie pociągnąć - ale wtedy możesz poszukać skrzyni i mostu od zetora. A najlepiej to odrazu zostawić ursusa w spokoju i poskładac sobie zetorka z uzywanych czesci (tak jak sam planuje zrobić) - wszystko zanim poskładasz masz okazje rozebrać i przejrzec i wymienic zużyte elementy.

 

 

A no i znalazłem cos w szukajce z tym 7211 w C360:

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/676-ursus-c-360-udoskonalenia/

 

Moze tam coś znajdziesz co Cie interesuje

Edytowane przez C-S-R
Opublikowano

Czy jest na tym forum moderator, pilnujący niepowtarzania tematów, które już są?? Czy ktoś nad tym panuje? Wystarczy przejść do Modyfikacje np. Zetorowskie rozwiązania lub Silnik i Osprzęt, Co zrobić, żeby C360 miała więcej mocy i chyba Zwiększanie mocy w 40tce albo coś podobnego bo już mnie na was wścieklizna łapie :D niedługo nie da się tutaj niczego znaleźć. Co drugi temat jest o 60tce a to łupa nie warta zachodu ( najlepsza li i jedynie w pierwotnej wersji :D )

Opublikowano (edytowane)

Sam miałem c 360-3p i powiem krótko to ch** nie traktor.wstawiłem 5 lat temu silniik od 360 4 cylindrowy i do dzis bez zadnych napraw lata.Perkins w porownaniu do 4 cylindrowego silnika w 60 to kupa złomu.

Edytowane przez razor275
Wulgaryzmy
Opublikowano

Odgrzałeś starego kotleta kolego a do tego pleciesz głupoty .

 

Być może Twój 360 3p był kupą złomu bo o niego nie dbałeś albo poprzedni właściciel również tylko lał paliwo i nic więcej .

Dlaczego sądzisz że 3p to złom tylko w Twoim przypadku ? To że Polacy kradną auta w Niemczech nie znaczy że każdy Polak to złodziej .

360 3p chwalona jest przede wszystkim za oszczędność paliwa , fakt że ten silnik wymaga większej troski , głównie chodzi o jakość paliwa .

To że ma jeden cylinder mniej od zwykłej 60 nie znaczy że jest od niej dużo słabsza bo od 4011 i 355 jest nawet mocniejsza .

U mnie na wsi jest sporo 60 3p i każdy robi nimi takimi maszynami jak zwykłe 60 i nikt nie narzeka na brak mocy .

Opublikowano

Posiadam c360 i c360 -3p. Ciagniki maja swoje wady i zalety. Wady c360 to napewno dymienie jak sie go przydusi albo bardzo obciazy, spalanie niejest aż tak znaczna różnica, niech nikt niepisze ze c360 pali 70 litrow na8h bo wiem jak z belownica jezdzilem a gazu przy niej sie nie załuje to bak paliwa wystarczał mi od 4 rano do okolo 22. A co do 3 p to wady to przede wszystkim cieknięcie z za koła zamachowego, szybkie spadanie z obrotów pod znacznym obciażeniem, szybsze zuzywanie sie sprzegła, tendencja do wypalania uszczelek pod glowica, ciekniecie oleju zpod koła pasowego, konieczność ruszania ze znacznym obciażeniem z bardzo niskich biegów. Jak napisałem posiadam obydwa ciagniki, c360 jestem drugim wlascicielem poprzednim byla spółdzielnia rolnicza jest 76 rok 2remonty mial ale moc jest nieporównywalna do 3 p. 3p posiadam od nowosci.

  • Thanks 1
Opublikowano

Witam wszystkich.

Mam dylemat czy ramotowaci silnik c-360 czy kopić po remoncie silnik c-360 3p ?

A jeśli tak to ce będę musiał zmieć w oryginalnym c-360 ?

Z góry dzięki :D

Opublikowano

Taniej ci wyjdze wyremontowac silnik niz kupowac perkinsa.Zeby zrobic przekladke musisz miec przejscie pomiedzy silnikiem a skrzynia i pomiedzy wspornikiem a silnikiem ktore napewno malo niekosztuje.Kolejny problem to sprezarka ,chyba ze masz silnik z osprzetem .

Opublikowano

to jest ma zasadzie ze daje swój silniki i place 3 tys za 3p . a mnie interesuje co trzeba zmieć w c-360. wiem ze walki ze skrzyni i obudowę po której się posuwa łożysko oporowe ..

Opublikowano

Ważne jest czy silnik 3p ma koło zamachowe do ciągnika czy do tarpana bo to jest duży koszt nowego. Trzeba zakupić jeszcze flansze do przodu i do skrzyni aby przykręcić silnik. I nie jestem pewien czy wałki sprzęgłowe w skrzyni też do wymiany nie są. Jeszcze obrotomierz:) trzeba sobie przeliczyć koszty części i silnika. A nie lepiej oddać silnik do remontu tylko do konkretnej firmy. Bo remonty w "stodole" różnie ludziom wychodzą :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v