Adik_ziel

Pompki Paliwowe

Polecane posty

Adik_ziel    3

Mam pytanko co ile wymieniacie pompki w zetorach?

 

I jakiej firmy kupujecie. W tamtym tygodniu kupiłem pompke firmy Bosch za 250zł ile u was kosztują?


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

Ale chodzi Ci o tą pompkę do ręcznego pompowania czy tą co sama pompuje? Tą ręczoną wymieniałem u siebie kilka lat temu na boschowską (nie pamiętam ile kosztowała) i nadal dobrze działa i nie cieknie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Ale chodzi Ci o tą pompkę do ręcznego pompowania czy tą co sama pompuje? Tą ręczoną wymieniałem u siebie kilka lat temu na boschowską (nie pamiętam ile kosztowała) i nadal dobrze działa i nie cieknie ;)

 

miałem taką co ręcznie sie pompuje ale tera wymieniłem na co sie sama pompuje :D i jak na razie jestem zadowolony ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arek    138
miałem taką co ręcznie sie pompuje ale tera wymieniłem na co sie sama pompuje ;) i jak na razie jestem zadowolony ;]

 

Sama pompuje w sensie jest napędzana krzywką z pompy wtryskowej :D

 

Co do porannego pompowania to ta pompka nic nie pomoże jeśli nie będziesz miał idealnie szczelnych przewodów doprowadzających paliwo, wymiana całej pompki, wszystkich podkładek miedzianych i przewodu łączącego zbiornik z pomką powinna pomóc, przewód ten powinien być z miękkiej gumy aby łatwo dał się zacisnąć cienkim drucikiem na połączeniach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55

Teraz nie rozumie- wytłumaczcie mi. Przecież pompka wspomagająca ma zawsze krzywkę i pompuje paliwo gdy silnik jest uruchomiony oraz posiada także możliwość ręcznego pompowania (gdy np. układ paliwowy nam się zapowietrzył). Nie ma rozdziału na pompki ręczne i takie co same pompują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RSM32    0
A czy wymiana tej pompki zmieni to że rano nie trzeba będzie pompować przed odpaleniem??

To nie jest przyczna pompki tylko może być niesprawny zawór który utrzymuje ciśnienie zasilania pompy paliwowej /ten co go słychać przy ręcznym pompowniu/. Proponuję najpierw sprawdzić filtry i napływ paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138
Teraz nie rozumie- wytłumaczcie mi. Przecież pompka wspomagająca ma zawsze krzywkę i pompuje paliwo gdy silnik jest uruchomiony oraz posiada także możliwość ręcznego pompowania (gdy np. układ paliwowy nam się zapowietrzył). Nie ma rozdziału na pompki ręczne i takie co same pompują.

 

Ale tą ręczną pompke można osobno wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
Ale tą ręczną pompke można osobno wymienić

Oprócz tego taką ręczną pompkę zasilającą ( nie wspomagającą) można kupić w wersji na przewód paliwowy i zamontować choćby na dachu, jeśli tam wygodniej pompować. Do postu wyżej - krzywka jest w pompie wtryskowej, a w zasilającej zazwyczaj popychacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    0

W tamty tygodniu wstawiłem boscha-150 zł. Od tej pory nie musze pompować rano, przyczyną pompowania jest niesprawny zaworek zwrotny w pompce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lexiflexi
      Cześć. Mam taki problem ze w moim zetorze jest dość mało paliwa w odstojniku... niedawno kupiłem 5211 i tam jest pełny odstojnik (mowa tu o silniku który pracuje) w 7245 nawet połowy nie ma tego odstojniku... zaciekawiło mnie to... z góry dzięki za pomoc 
    • Przez leszekd
      Witam
      Czy ktoś się spotkał z zetorem w którym montowano silnik perkinsa 4ro cylindrowy??
      Dodam że chodzi tutaj o maszynę wywodzącą się klasy np xx11 (np 6011) stary zetor z perkinsem.
      Brak jakichkolwiek danych tabliczki pozrywane.
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Przez wyrebski1
      Witam!
      Mam problem z Zetorem 72.11 a mianowicie "bierze" olej. Zauważyłem, że leci on taką rurką, która wychodzi z pokrywy z prawej strony ciągnika. Czy silnik już nadaje się do remontu? Co Wy na to?
    • Przez szczepan5
      Witam. Mam problem z ciśnieniem w zetorze forterra 115. Zrobiłem kapitalny remont nowy wal panewki korbowody tuleje tłoki i nie było cisnienia. mial 3 na zimnym silniku. Po czym zmieniłem całą pompe zawor sprezynke smok. I cisnienie nadal slabe maks 3.2.na zimnym silniku. co może byc nie tak. Bo juz sam nie wiem. Prosze o pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.