Skocz do zawartości
Adik_ziel

Pompki Paliwowe

Polecane posty

Adik_ziel    3

Mam pytanko co ile wymieniacie pompki w zetorach?

 

I jakiej firmy kupujecie. W tamtym tygodniu kupiłem pompke firmy Bosch za 250zł ile u was kosztują?


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    134

Ale chodzi Ci o tą pompkę do ręcznego pompowania czy tą co sama pompuje? Tą ręczoną wymieniałem u siebie kilka lat temu na boschowską (nie pamiętam ile kosztowała) i nadal dobrze działa i nie cieknie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Ale chodzi Ci o tą pompkę do ręcznego pompowania czy tą co sama pompuje? Tą ręczoną wymieniałem u siebie kilka lat temu na boschowską (nie pamiętam ile kosztowała) i nadal dobrze działa i nie cieknie ;)

 

miałem taką co ręcznie sie pompuje ale tera wymieniłem na co sie sama pompuje :D i jak na razie jestem zadowolony ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arek    134
miałem taką co ręcznie sie pompuje ale tera wymieniłem na co sie sama pompuje ;) i jak na razie jestem zadowolony ;]

 

Sama pompuje w sensie jest napędzana krzywką z pompy wtryskowej :D

 

Co do porannego pompowania to ta pompka nic nie pomoże jeśli nie będziesz miał idealnie szczelnych przewodów doprowadzających paliwo, wymiana całej pompki, wszystkich podkładek miedzianych i przewodu łączącego zbiornik z pomką powinna pomóc, przewód ten powinien być z miękkiej gumy aby łatwo dał się zacisnąć cienkim drucikiem na połączeniach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55

Teraz nie rozumie- wytłumaczcie mi. Przecież pompka wspomagająca ma zawsze krzywkę i pompuje paliwo gdy silnik jest uruchomiony oraz posiada także możliwość ręcznego pompowania (gdy np. układ paliwowy nam się zapowietrzył). Nie ma rozdziału na pompki ręczne i takie co same pompują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RSM32    0
A czy wymiana tej pompki zmieni to że rano nie trzeba będzie pompować przed odpaleniem??

To nie jest przyczna pompki tylko może być niesprawny zawór który utrzymuje ciśnienie zasilania pompy paliwowej /ten co go słychać przy ręcznym pompowniu/. Proponuję najpierw sprawdzić filtry i napływ paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    134
Teraz nie rozumie- wytłumaczcie mi. Przecież pompka wspomagająca ma zawsze krzywkę i pompuje paliwo gdy silnik jest uruchomiony oraz posiada także możliwość ręcznego pompowania (gdy np. układ paliwowy nam się zapowietrzył). Nie ma rozdziału na pompki ręczne i takie co same pompują.

 

Ale tą ręczną pompke można osobno wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
Ale tą ręczną pompke można osobno wymienić

Oprócz tego taką ręczną pompkę zasilającą ( nie wspomagającą) można kupić w wersji na przewód paliwowy i zamontować choćby na dachu, jeśli tam wygodniej pompować. Do postu wyżej - krzywka jest w pompie wtryskowej, a w zasilającej zazwyczaj popychacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    0

W tamty tygodniu wstawiłem boscha-150 zł. Od tej pory nie musze pompować rano, przyczyną pompowania jest niesprawny zaworek zwrotny w pompce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Kacper43
      Cześć,

      Gdzie w Zetorze 7211 '88 - reguluje się dawkę paliwa?
      Chodzi mi o regulacje na pompie wtryskowej, zwiększyć lub zmniejszyć dawkę.
      Pompa oryginalna.
      Mógłby mi to ktoś tak prosto wytłumaczyć?
       
      Na forum znalazłem info o 7011, ale on ma inną pompę z tego co wiem

      Pozdrawiam serdecznie.
    • Przez Smyku89
      Jestem posiadaczem Zetora 5211, rok produkcji 1988r. Jakiś miesiąc temu podczas bronowania nagle wzrosła temp na 100 stopni. Natychmist się zatrzymałem i ku mojemu zdziwieniu te 100 stopni było tylko na zegarze. Został wymieniony termostat wraz z czujnikiem temperatury i chwilowo był spokój i teraz za każdym razem kiedy zakołysze gdzieś na dołku wskaźnik temp wody pokazuje 100-120. poprowadziłem też oddzielny kabel od czujnika do zegara ale dalej to samo. Zegar głupieje. Zauważyłem ubytki płynu w chłodnicy ale były one spowodowane uszkodzoną pompą wody. Pompa wymieniona na oryginalną. Myślę, że ta awaria pompy wody w ostatnim czasie ma jakiś związek z tym głupiejącym zegarem. Ktoś ma jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? Będę wdzięczny za rady
    • Przez tomek14
      wymieniam właśnie olej w silniku zetor 7211 i mam pytanie jaki olej najlepiej wlać do silnika i ile litrów bo czytałem trochę i wszędzie podają różnie,więc ile litrów będzie najlepiej ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.