Skocz do zawartości
Adik_ziel

Pompki Paliwowe

Polecane posty

Adik_ziel    3

Mam pytanko co ile wymieniacie pompki w zetorach?

 

I jakiej firmy kupujecie. W tamtym tygodniu kupiłem pompke firmy Bosch za 250zł ile u was kosztują?


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    137

Ale chodzi Ci o tą pompkę do ręcznego pompowania czy tą co sama pompuje? Tą ręczoną wymieniałem u siebie kilka lat temu na boschowską (nie pamiętam ile kosztowała) i nadal dobrze działa i nie cieknie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Ale chodzi Ci o tą pompkę do ręcznego pompowania czy tą co sama pompuje? Tą ręczoną wymieniałem u siebie kilka lat temu na boschowską (nie pamiętam ile kosztowała) i nadal dobrze działa i nie cieknie ;)

 

miałem taką co ręcznie sie pompuje ale tera wymieniłem na co sie sama pompuje :D i jak na razie jestem zadowolony ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tommy66692    54

A czy wymiana tej pompki zmieni to że rano nie trzeba będzie pompować przed odpaleniem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    137
miałem taką co ręcznie sie pompuje ale tera wymieniłem na co sie sama pompuje ;) i jak na razie jestem zadowolony ;]

 

Sama pompuje w sensie jest napędzana krzywką z pompy wtryskowej :D

 

Co do porannego pompowania to ta pompka nic nie pomoże jeśli nie będziesz miał idealnie szczelnych przewodów doprowadzających paliwo, wymiana całej pompki, wszystkich podkładek miedzianych i przewodu łączącego zbiornik z pomką powinna pomóc, przewód ten powinien być z miękkiej gumy aby łatwo dał się zacisnąć cienkim drucikiem na połączeniach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55

Teraz nie rozumie- wytłumaczcie mi. Przecież pompka wspomagająca ma zawsze krzywkę i pompuje paliwo gdy silnik jest uruchomiony oraz posiada także możliwość ręcznego pompowania (gdy np. układ paliwowy nam się zapowietrzył). Nie ma rozdziału na pompki ręczne i takie co same pompują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RSM32    0
A czy wymiana tej pompki zmieni to że rano nie trzeba będzie pompować przed odpaleniem??

To nie jest przyczna pompki tylko może być niesprawny zawór który utrzymuje ciśnienie zasilania pompy paliwowej /ten co go słychać przy ręcznym pompowniu/. Proponuję najpierw sprawdzić filtry i napływ paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    137
Teraz nie rozumie- wytłumaczcie mi. Przecież pompka wspomagająca ma zawsze krzywkę i pompuje paliwo gdy silnik jest uruchomiony oraz posiada także możliwość ręcznego pompowania (gdy np. układ paliwowy nam się zapowietrzył). Nie ma rozdziału na pompki ręczne i takie co same pompują.

 

Ale tą ręczną pompke można osobno wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
Ale tą ręczną pompke można osobno wymienić

Oprócz tego taką ręczną pompkę zasilającą ( nie wspomagającą) można kupić w wersji na przewód paliwowy i zamontować choćby na dachu, jeśli tam wygodniej pompować. Do postu wyżej - krzywka jest w pompie wtryskowej, a w zasilającej zazwyczaj popychacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    0

W tamty tygodniu wstawiłem boscha-150 zł. Od tej pory nie musze pompować rano, przyczyną pompowania jest niesprawny zaworek zwrotny w pompce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
    • Przez Piotr30m
      Witam. Mam problem  z ciagnikiem, zetor 5211.  Wszystko było w porządku dopóki pompy paliwowej nie demontowalem do regeneracji. Po montażu pompy, ciągnik zapalił było wszystko ok.  Zetor mi się zapowietrza w czasie jazdy, paliwo spada zaraz po 5 minutach postoju. Filtry zmieniłem, nowe podladki, przewody paliwowe, opaski pompkę zasilajaca,  ostojnik.  Nadal  jest to samo, na dodatek ciężko jest odpowierzyć układ.  Przed demontaz em pompy ciagnik palił na dotyk nie trzeba było używać pompki ręcznej mimo że ciagnik stał dłuższy czas. Jeśli ktoś może jakoś pomóc, będę wdzięczny.
    • Przez lexiflexi
      Cześć koledzy mam pytanko ... Mam zetora 7245 i c360 w której jest słaby silnik ( zbyt niskie ciśnienie oleju a szlifu juz nie wyda ) i chciałbym włożyć do c360 silnik  zetora 7245 a do zetora wsadzic silnik z czegoś większego. Myslalem nad silnikami z 7745 lub Ursusa c385 lub zetora 8011 i czy da się wsadzić silniki z c385 lub 8011 do zetora 7245 ???( nie pytam o 7745 bo na pewno pasuje )
    • Przez cinek285
      witam
      to moj pierwszy post mam taki problem posiadam zetora 7245. Nigdy nie bylo problemu z zapowietrzaniem sie kiedy dzisiaj tato wyjachał z bronami zaczał dziwnie pracowac ale po kilku sekunadach wszystko wróciło do normy. Zabronował ok 2ha i wjachał na inne pole. Nagle ciagnik stanał dojzelismy ze jest zapowierzony udalo sie to usunac wsiadlem do niego przejechałem ok 100 metrów i zgasl tak nagle... z pola został sciagnmiety na lince... nie wiemy co jest w odastojniku widac babelki powietrza pompke wypycha powietrze ale przewody od zbiornika sa pelne paliwa... nie wiemy co moze byc przyczyna... zmienilem przewód od filtrów na dole do pompy paliwowej na górze ok 25 cm... piszcie co moze byc wszystko zbadamy
    • Przez tomek14
      Witam mam problem z smarowaniem silnika zetora 7211 robiłem talerzówka ciągnik miał temperaturę cieczy 80-85 stopni i na wolnych obrotach 200-500 obrotów świeciła się kontrolka smarowania a jak się dodało gazu to gasła co może być przyczyną ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.