Skocz do zawartości
Adik_ziel

Pompki Paliwowe

Polecane posty

Adik_ziel    3

Mam pytanko co ile wymieniacie pompki w zetorach?

 

I jakiej firmy kupujecie. W tamtym tygodniu kupiłem pompke firmy Bosch za 250zł ile u was kosztują?


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    121

Ale chodzi Ci o tą pompkę do ręcznego pompowania czy tą co sama pompuje? Tą ręczoną wymieniałem u siebie kilka lat temu na boschowską (nie pamiętam ile kosztowała) i nadal dobrze działa i nie cieknie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Ale chodzi Ci o tą pompkę do ręcznego pompowania czy tą co sama pompuje? Tą ręczoną wymieniałem u siebie kilka lat temu na boschowską (nie pamiętam ile kosztowała) i nadal dobrze działa i nie cieknie ;)

 

miałem taką co ręcznie sie pompuje ale tera wymieniłem na co sie sama pompuje :D i jak na razie jestem zadowolony ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arek    121
miałem taką co ręcznie sie pompuje ale tera wymieniłem na co sie sama pompuje ;) i jak na razie jestem zadowolony ;]

 

Sama pompuje w sensie jest napędzana krzywką z pompy wtryskowej :D

 

Co do porannego pompowania to ta pompka nic nie pomoże jeśli nie będziesz miał idealnie szczelnych przewodów doprowadzających paliwo, wymiana całej pompki, wszystkich podkładek miedzianych i przewodu łączącego zbiornik z pomką powinna pomóc, przewód ten powinien być z miękkiej gumy aby łatwo dał się zacisnąć cienkim drucikiem na połączeniach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Teraz nie rozumie- wytłumaczcie mi. Przecież pompka wspomagająca ma zawsze krzywkę i pompuje paliwo gdy silnik jest uruchomiony oraz posiada także możliwość ręcznego pompowania (gdy np. układ paliwowy nam się zapowietrzył). Nie ma rozdziału na pompki ręczne i takie co same pompują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RSM32    0
A czy wymiana tej pompki zmieni to że rano nie trzeba będzie pompować przed odpaleniem??

To nie jest przyczna pompki tylko może być niesprawny zawór który utrzymuje ciśnienie zasilania pompy paliwowej /ten co go słychać przy ręcznym pompowniu/. Proponuję najpierw sprawdzić filtry i napływ paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    121
Teraz nie rozumie- wytłumaczcie mi. Przecież pompka wspomagająca ma zawsze krzywkę i pompuje paliwo gdy silnik jest uruchomiony oraz posiada także możliwość ręcznego pompowania (gdy np. układ paliwowy nam się zapowietrzył). Nie ma rozdziału na pompki ręczne i takie co same pompują.

 

Ale tą ręczną pompke można osobno wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
Ale tą ręczną pompke można osobno wymienić

Oprócz tego taką ręczną pompkę zasilającą ( nie wspomagającą) można kupić w wersji na przewód paliwowy i zamontować choćby na dachu, jeśli tam wygodniej pompować. Do postu wyżej - krzywka jest w pompie wtryskowej, a w zasilającej zazwyczaj popychacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    0

W tamty tygodniu wstawiłem boscha-150 zł. Od tej pory nie musze pompować rano, przyczyną pompowania jest niesprawny zaworek zwrotny w pompce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lepez
      Witam mam problem ze swoim zetorem. Zimny nie ma sily przewalic. Nawet zakrecic. Jak odpale z pociagu to pozniej odpala bez problemu
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
×