Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mazowszak

Problem z silnikiem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mazowszak    20

Witam mam duży problem z silnikiem w M-F 1014 silnik 6 cylindrów 95 km, zatarł mi się na panewce korbowodowej i wał nie wyda mi szlifu w tym miejscu, dodał że wał jest nominał nigdy nie szlifowany tylko w tym mijscu tyle się wytarł . Z moich obliczeń remont całego silnika wyniesie gdzieś w granicach 8-9 tyś bez majstra. I mam do was pytanie czy silnik od kombajnu pasował by do tego ciągnika chodzi mi o taką samą moc, szukam silników perkinsa i nie mogę nic znaleść żeby któryś z nich pochodził z ciągnika wszystkie są z kombajnu. Jeśli jest jakiś znawca to niech wypowie zależy mi na czasie, czas na robote a ciągnik stoi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    12

tez nurtuje mnie to pytanie ale silnik z kombajna jest chyba bardziej wyzyłowany chodz pracuje tylko od 2 do 3 tyg w roku ale często towarzyszy mu przegrzanie poszukaj z jakiegoś traktora lub z koparki czy ipt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    189

Silniki są te sme, różnica moze być tylko w pompie wtryskowej, bo to bardzie j podpada pod silnik stacjonarny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Wszystkie one są już wysilone a raczej wymęczone. Kupując 30 lub więcej letni motor kupujesz kota w worku. Muszą ci pasować dwie rzeczy. Odlew bloku z tyłu tak, aby pasował ze skrzynią w tym rozrusznik. I odlew bloku z przodu aby przykręcić przednią oś. Według kone data masz silnik a6 354. A więc powinien pasować z serii 300, serii 600,3000. Moja rada zrób sobie szablon obu tych części na kartonie i z tym pojedź do handlarzy częściami. Silniki bedą różniły się np kolektorami i mocą.

PS nie udźcie się, że za 1500 kupicie dobry silnik. Ktoś pewnie miał podobną przygode. Poskładał, pomalował, żeby nie było widać, że rozbierane i szuka jelenia.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Takie silniki były motowne w wielu clasach, dronningborgach(D1650) i wielu innych modelach kombajnów. Zazwyczaj pompy wtryskowe nie mają regulatorów tak jak zauwazył to "tomek73' Może mieć inny kszałt kolektorów i , a rozszerzenie modelowe(Litera po cyfrach A6.354) nie powinno być przeszkodą, będzie więcej mocy. Te silniki nie maja sprzęgła i całe trzeba będzie przerzucic ze swojego

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    380

Koleś pisze że ma części, raczej za 1500zł silnika 6cyl by nie sprzedał nikt normalny. Jeszcze muszą się zgadzać zakończenia wałów, rozstaw , ilość i wymiary otworów , z przodu to pół biedy, najwyżej inne koło pasowe założy gorzej od sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez krystek1992
      Potrzebuje wszelkich informacji na temat takiego ciągnika z takim silnikiem. Proszę o szybkie informacje... Czy silnik jest awaryjny itp. Proszę o pomoc!
    • Przez utek
      Witam! Przymierzam się do przekładki silnika w 60-siątce, gdyż obecny niestety jest w tragicznym stanie. Docelowo miałby to być silnik z zetora 5211, wiadomo 3 cylindrowy. Czy ktoś z was może posiada c360 w takiej konfiguracji, ewentualnie orientuje się jakie przeszkody stoją na drodze takiej modyfikacji.
       
      Pierwszy zauważalny problem to obudowa rozrządu i przednia belka. Ci którzy przekładali silniki z 7211 pisali o wymianie obudowy na tą z c360. A co w przypadku gdy obudowa w zetorze jest bez wspomagania? Pasuje wtedy, czy również trzeba przekładać?
       
       
      Kwestie kosmetyczne, jak krótsza maska odkładam na razie na dalszy plan.
       
       
      Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.
    • Przez qqwert
      Witam posiadam kombajn przedpotopowy claas europa wszystko chodziło ekstra jak na ten wiek (lata 60 prawdopodobnie) dopuki silnik się ne zatar okazało się że to panewki i sprawa wygląda następująco wał został przeszlifowany wyszedł pierwszy szlif 0.25mm i teraz jest kwestia panewek głównych jest ich trzy komplety o średnicy wewnętrznej 81, zewnętrznej 76 i szerokości 43.5. orginały około 700 zł. nie oriętuje się ktoś o jakiś tańszych zamiennikach? ewentualnie od innych maszyn. silnik ma oznaczenie 4.270
    • Przez jan1222
      Witam mam problem z silnikiem ponieważ nadmiernie dymi i jest taki jałowy (słaby). Ciągnik stał około 8 miesięcy nieużywany z powodu awarii. W ciągniku został wyremontowany silnik (tłoki, tuleje,pierścienie, wał korbowy, została zregenerowana głowica i wtryskiwacze). Został również sprawdzony zapłon i jest ok. I zachodzi pytanie co jeszcze tam może być popsute. Jeżeli ktoś wie coś na ten temat to prosił bym o rade.
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
×