Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie koniecznie uszczelka. U nas któregoś razu też wyganiało płyn, a winny był pęknięty przewód od nagrzewnicy i jakimś dziwnym sposobem musiało tam zasysać powietrze, bo po jego wymianie wszystko wróciło do normy i jak narazie jest spokój.

Opublikowano

A jak będzie uszczelka pod głowica przerwana, to będzie syf w chłodnicy? Bo mnie też nie raz wywali częśc płynu z chłodnicy, jak naleje pod korek też idą bąbelki, a wymieniałem płyn codziennie bo taki syf i nic to nie dało, dalej syf.

Opublikowano (edytowane)

zazwyczaj NIE !!! Skoro piszesz ,że jest dużo zanieczyszczeń to spraWDŹ drożność zaworka odpowierzającego w termostacie (małe nacięcie w środku ) ,Jak nie masz zbiorniczka wyrównawczego to nie lej płynu pod sam korek bo zawsze wywali.

Edytowane przez DAREK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez przemek111447
      koledzy schodz mi paliwo z niego,wymieniłem wezyk od nadmiaru,nowe podkładki wszedzie załozyłem,kupiłem nowa pomke i dalej mi schodzi co mam jesscze zobic?
    • Przez adiksutil16
      Witam. Czy z rułki odpowietrzającej silnik powinno dość mocno dmuchać? Bo u mnie tak jest. Mam prawdopodobnie wydmuchana uszczelka pod głowicą, woda do oleju nie idzie ale robi się w układzie chłodzenia cisnienie. Do czego dążę? Chciałbym wiedzieć czy to dmuchanie z odpowietrznika silnika moze być powiązane z wydmuchaną uszczelką pod głowicą?
    • Gość STIG0013
      Przez Gość STIG0013
      Ostatnio zauważyłem w moim Zetorze 7340 coś takiego:
       
       
      Co za część? Jest to jakaś zaślepka czy pokrętło? Jest to z tyłu pod kabiną przy lewym ramieniu podnośnika. Można tym kręcić,być może odkręcić ale wolałem nie ruszać zanim się nie dowiem
    • Przez adiksutil16
      Witam. Ostatnio w 7340 pojawił się problem że jak się olej zagrzeje to bardzo słabo podnosi. Na zimnym oleju jest ok. Mażety na podnośniku dobre bo jak zostawie agregat prawie 2 tony na podnośniku to przez noc mało co opadnie prawie wcale. Wymieniłem pompe hydrauliczną (jest pod kompresorem) założyłem nawet wydejniejszą od zetora 9540 i problem nie znikł. Na zimnym oleju jest super nawet lepiej niż na poprzedniej pompie, wręcz ciągnik przydusi jak podnosi agregat na wolnych obrotach a jak się olej zagrzeje zaczyna bardzo powoli podnosić wręcz trzeba przygazować. Ktoś miał podobny problem?
    • Przez bartek4123
      Witam! Posiadam Zetora 7340. Ostatnim czasem słyszałem, że jest możliwość włożenia do tego traktoru pompy wtryskowej od nowszego traktoru o podobnej mocy i pojemności silnika. Efektem jest większa moc przy niższym spalaniu. Co sądzicie na ten temat? Słuszał juz ktoś z was o takich modyfikacjach? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v