Zaloguj się, aby obserwować  
adiksutil16

Zetor 7340 odpowietrzenie silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adiksutil16    9

Witam. Czy z rułki odpowietrzającej silnik powinno dość mocno dmuchać? Bo u mnie tak jest. Mam prawdopodobnie wydmuchana uszczelka pod głowicą, woda do oleju nie idzie ale robi się w układzie chłodzenia cisnienie. Do czego dążę? Chciałbym wiedzieć czy to dmuchanie z odpowietrznika silnika moze być powiązane z wydmuchaną uszczelką pod głowicą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    10

gdyby sprezanie gonilo w chlodnice to rurka odpowietrzajaca nie ma nic do tego mozliwe ze pierscienie slabe...albo glowica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal831    1

Jeżeli z odmy (rurki odpowietrzającej silnik) idzie dość mocno to mogą to być pierścienie ale oprócz tego zauważył byś też znaczny spadek mocy. a to że w układzie chłodzenia robi sie ciśnienie to normalne bo pod wpływem temperatury ciecz sie rozszerza. jeżeli uszczelka pod głowicą będzie dmuchnięta i będze dawało w układ chłodzenia to w płynie powinieneś mieć małe, tłuste oczka i płyn bedzie śmierdział spalinami. chociaż wcale nie oznacza to że to akurat uszczelka bo słyszałem historie że w tulei cylindrowej robiła sie bardzo mała dziurka i też dmuchało w ciecz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adiksutil16    9

Jeżeli z odmy (rurki odpowietrzającej silnik) idzie dość mocno to mogą to być pierścienie ale oprócz tego zauważył byś też znaczny spadek mocy. a to że w układzie chłodzenia robi sie ciśnienie to normalne bo pod wpływem temperatury ciecz sie rozszerza. jeżeli uszczelka pod głowicą będzie dmuchnięta i będze dawało w układ chłodzenia to w płynie powinieneś mieć małe, tłuste oczka i płyn bedzie śmierdział spalinami. chociaż wcale nie oznacza to że to akurat uszczelka bo słyszałem historie że w tulei cylindrowej robiła sie bardzo mała dziurka i też dmuchało w ciecz

Co to dmuchania z odmy to wydaje mi sie ze dosc mocno. A czy słaby jest to nie mam jak porownac bo dopiero go kupiłem.

Co do chłodnicy to normalnie robiłem w polu ciagnik dostal po d*pie bo w błocie pracowałem ni i jak wrociłem to lał sie płyn rurką z nadmiaru w chlodnicy. A płyn miał bąbelki malutenkie ale czy smierdział spalinami to nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
u3512    0

adiksutil16

 

mam ten sam problem co Ty. płyn sie pieni i to bardzo , wylatuje rurką i nie raz korkiem chłodnicy.

wiesz może jakie jest rozwiązanie tego problemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    61

tuleje cylindrowe w zetorach są podatne na korozje szczególnie jeśli w układzie chłodzenia była woda . Miałem ten sam problem z buzującym płynem i okazało się ,że na jednej tuleji powstały wżery przechodzące na wylot.


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Belaruss820
      Jaki rozmiar kół mogę założyć na felgi w zetorze 9540. Dodam że jest to stary typ felg z przodu te czarne. Teraz mam z przodu 12,4/11r24 a z tylu 16,9 r38. Czy mogę na te felgi założyć sersze opony?jeżeli tak to.jakie najszersze?z tylu 18,4r38 a na przód wtedy jakie?aby się zgrywało wszystko?
    • Przez daniel002d
      Witam. czy ktoś wie do czego slużą te dwie zawleczki, które są tak jakbyw misie olejowej i korpusie przez które ucieka mi olej silnikowy?
    • Przez canabis
      Witam, nie znalazłem odpowiedniego tematu więc zakładam nowy. Potrzebuje opinii o w/w zetorkach ponieważ noszę się z zamiarem kupna. Jak jest z trwałością tych maszyn i ogólnie z pracą nimi. Czy jest w ogóle sens pchać się teraz w te ciągniki bo cena nie jest mała, komfort nie powala no i DPF i SCR?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam mam pytanie odnosnie zetora 10540. W jaki sposób mozna zmienic promien skretu. Problem polega na tym ze przy skręcie w lewo protektor opony delikatnie trze o przedni wał napędowy. Z góry dziękuje.
    • Przez Bartek3512
      Witam. Mam Ursusa 3512, kilka lat temu strzelił blok w miejscu mocowania wspornik osi przedniej. Został on pospawany ale teraz zauważyłem że zaczyna się pocic w tym miejscu. Chciałbym wymienić blok i przeprowadzić generalke silnika. Problem jest taki że nie mam dobrego mechanika. Możecie doradzić kto lub jaka firma w Małopolsce remontuje dobrze perkinsy. Żeby to było zrobione profesjonalnie a nie jak na handel Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.