Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
adiksutil16

Zetor 7340 odpowietrzenie silnika

Polecane posty

adiksutil16    9

Witam. Czy z rułki odpowietrzającej silnik powinno dość mocno dmuchać? Bo u mnie tak jest. Mam prawdopodobnie wydmuchana uszczelka pod głowicą, woda do oleju nie idzie ale robi się w układzie chłodzenia cisnienie. Do czego dążę? Chciałbym wiedzieć czy to dmuchanie z odpowietrznika silnika moze być powiązane z wydmuchaną uszczelką pod głowicą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    10

gdyby sprezanie gonilo w chlodnice to rurka odpowietrzajaca nie ma nic do tego mozliwe ze pierscienie slabe...albo glowica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal831    1

Jeżeli z odmy (rurki odpowietrzającej silnik) idzie dość mocno to mogą to być pierścienie ale oprócz tego zauważył byś też znaczny spadek mocy. a to że w układzie chłodzenia robi sie ciśnienie to normalne bo pod wpływem temperatury ciecz sie rozszerza. jeżeli uszczelka pod głowicą będzie dmuchnięta i będze dawało w układ chłodzenia to w płynie powinieneś mieć małe, tłuste oczka i płyn bedzie śmierdział spalinami. chociaż wcale nie oznacza to że to akurat uszczelka bo słyszałem historie że w tulei cylindrowej robiła sie bardzo mała dziurka i też dmuchało w ciecz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adiksutil16    9

Jeżeli z odmy (rurki odpowietrzającej silnik) idzie dość mocno to mogą to być pierścienie ale oprócz tego zauważył byś też znaczny spadek mocy. a to że w układzie chłodzenia robi sie ciśnienie to normalne bo pod wpływem temperatury ciecz sie rozszerza. jeżeli uszczelka pod głowicą będzie dmuchnięta i będze dawało w układ chłodzenia to w płynie powinieneś mieć małe, tłuste oczka i płyn bedzie śmierdział spalinami. chociaż wcale nie oznacza to że to akurat uszczelka bo słyszałem historie że w tulei cylindrowej robiła sie bardzo mała dziurka i też dmuchało w ciecz

Co to dmuchania z odmy to wydaje mi sie ze dosc mocno. A czy słaby jest to nie mam jak porownac bo dopiero go kupiłem.

Co do chłodnicy to normalnie robiłem w polu ciagnik dostal po d*pie bo w błocie pracowałem ni i jak wrociłem to lał sie płyn rurką z nadmiaru w chlodnicy. A płyn miał bąbelki malutenkie ale czy smierdział spalinami to nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
u3512    0

adiksutil16

 

mam ten sam problem co Ty. płyn sie pieni i to bardzo , wylatuje rurką i nie raz korkiem chłodnicy.

wiesz może jakie jest rozwiązanie tego problemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

tuleje cylindrowe w zetorach są podatne na korozje szczególnie jeśli w układzie chłodzenia była woda . Miałem ten sam problem z buzującym płynem i okazało się ,że na jednej tuleji powstały wżery przechodzące na wylot.


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Stach42
      Sprzedam ciągnik w b.dobrym stanie.Przedni tuz , siedzenie Grammer, nowiutkie opony 100%. Wzmocniony podnośnik żółw wszystko działa.
      Zakończyłem produkcję i jest mi zbędny.Pracował u mnie na małym gospodarstwie przy prasie i rębaku do trawy.600 mtg temu przeszedł gruntowną kapitalkę , silnik podnośnik itd.
      45000 zł
      Podkarpacie
      664668802



    • Przez Vroobel
      Witam!
      W moim Zetorze 8045 po rozgrzaniu oleju, jest problem ze zmianą biegów, a gdy ciągnik jedzie i wciśnie się sprzęgło to tak jakby skrzynia hamowała bo gwałtownie zwalnia, a przy ponownym włączeniu biegu, szarpie, czasami to jakby ruszał z żółwia i przeskakiwał na zająca. Parę lat temu była robiona mikropompka, żółw i  sprzęgło , stan oleju jest, co może być przyczyną ? hamulec skrzyni?
    • Przez lukus
      Witam mam taki problem że wymieniłem sprzęgło i teraz nie moge odpowietrzyc przegła. Nie Wiem co sie mogło stać . Proszę o pomoc.
    • Przez tomek14
      Witam mam pytanie co się stanie gdy w skrzyni biegów i tylnym moście w zetorze 7211 będzie za dużo oleju do zetora wchodzi 32l co sie stanie jak bedzie 40 l ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.