Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
adiksutil16

Zetor 7340 odpowietrzenie silnika

Polecane posty


adiksutil16    8

Witam. Czy z rułki odpowietrzającej silnik powinno dość mocno dmuchać? Bo u mnie tak jest. Mam prawdopodobnie wydmuchana uszczelka pod głowicą, woda do oleju nie idzie ale robi się w układzie chłodzenia cisnienie. Do czego dążę? Chciałbym wiedzieć czy to dmuchanie z odpowietrznika silnika moze być powiązane z wydmuchaną uszczelką pod głowicą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

padre1989    9

gdyby sprezanie gonilo w chlodnice to rurka odpowietrzajaca nie ma nic do tego mozliwe ze pierscienie slabe...albo glowica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafal831    1

Jeżeli z odmy (rurki odpowietrzającej silnik) idzie dość mocno to mogą to być pierścienie ale oprócz tego zauważył byś też znaczny spadek mocy. a to że w układzie chłodzenia robi sie ciśnienie to normalne bo pod wpływem temperatury ciecz sie rozszerza. jeżeli uszczelka pod głowicą będzie dmuchnięta i będze dawało w układ chłodzenia to w płynie powinieneś mieć małe, tłuste oczka i płyn bedzie śmierdział spalinami. chociaż wcale nie oznacza to że to akurat uszczelka bo słyszałem historie że w tulei cylindrowej robiła sie bardzo mała dziurka i też dmuchało w ciecz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


adiksutil16    8

Jeżeli z odmy (rurki odpowietrzającej silnik) idzie dość mocno to mogą to być pierścienie ale oprócz tego zauważył byś też znaczny spadek mocy. a to że w układzie chłodzenia robi sie ciśnienie to normalne bo pod wpływem temperatury ciecz sie rozszerza. jeżeli uszczelka pod głowicą będzie dmuchnięta i będze dawało w układ chłodzenia to w płynie powinieneś mieć małe, tłuste oczka i płyn bedzie śmierdział spalinami. chociaż wcale nie oznacza to że to akurat uszczelka bo słyszałem historie że w tulei cylindrowej robiła sie bardzo mała dziurka i też dmuchało w ciecz

Co to dmuchania z odmy to wydaje mi sie ze dosc mocno. A czy słaby jest to nie mam jak porownac bo dopiero go kupiłem.

Co do chłodnicy to normalnie robiłem w polu ciagnik dostal po d*pie bo w błocie pracowałem ni i jak wrociłem to lał sie płyn rurką z nadmiaru w chlodnicy. A płyn miał bąbelki malutenkie ale czy smierdział spalinami to nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u3512    0

adiksutil16

 

mam ten sam problem co Ty. płyn sie pieni i to bardzo , wylatuje rurką i nie raz korkiem chłodnicy.

wiesz może jakie jest rozwiązanie tego problemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DarekD    56

tuleje cylindrowe w zetorach są podatne na korozje szczególnie jeśli w układzie chłodzenia była woda . Miałem ten sam problem z buzującym płynem i okazało się ,że na jednej tuleji powstały wżery przechodzące na wylot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u3512    0

jest możliwość stwierdzenia która to tuleja bez większego rozbierania silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez faofar
      Witam mam takie pytanko na jak długo podłancza sie kabel do podgrzewanie bloku??W instrukcji tego nie znalazłem.
      .Ciągnik ma 1000mth ,niby skandynaw a od -5 jest juz problem .Aku ma rok czasu wiec nowy.
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez Rolnik117
      Witam mam problem z valtra t133 ponieważ gdy długi czas pracuje np. W orce czy w agregacie scierniskowym zaczyna wchodzić duża temperatura (pod czerwone), gdy dojadę do brzeg i zanim obruce temperatura momentalnie spada na środek czyli dobrze. Co może być przyczyną 
    • Przez ROBERTO0808
      witam ukrecil mi sie walek atakujacy zaraz za frezem agroma kalisz spszedaje z kolem i kosztuje 2450 moze ktos to robil i od czego moglo sie ukrecic
    • Przez Mateusz_320
      Witam panowie mam problem w swoim zetorze 5211 91r obrotomierz pokazuje tylko obroty silnika a niestety moto godzin nie nabija długi czas. Pomoże ktoś? 
×