Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. W moim agrotronie z 2003r. mam problem z podnosnikiem. Podnosi do gory bez problemu tylko jak ma opuszczac to kontrolka miga 3 razy mala przerwa i1 raz. Co to moze byc. Gdzie szukac przyczyny. Dodam tylko ze tak sie dzieje jak jest wilgotno. Gdzies jakis kabel robi zwarcie podejrzewam. Tylko gdzie go szukac ??? I jeszcze jedno pytanko na wyswietlaczu od biegów wyswietlil mi sie blad 14. Po ponownym wlaczeniu zaplonu juz go nie bylo. Co ten blad moze oznaczac???

Opublikowano

Witam! Chciałbym ponowić moje pytanie w sprawie błędu podnośnika kontrolka miga 3 razy i 1 raz, dodam ze podnośnik podnosi a nie opuszcza. Był u mnie serwis i komputer pokazał zwarcie elektrozaworu wymieniali elektromagnesy i było tak samo. Na koniec poruszali jedną wtyczka pod kabiną i na jakiś czas sie naprawiło. Po pewnym czasie przestało działać ale już nie pomaga poruszanie wtyczką lub wiązkami kabli pod kabiną. Sprawdziłem już większość kabli i nic (mają przejścia). Jestem w kropce!!! Ksiazke serwisową mam ale od nowszego modelu . Ci z serwisu mówili ze mój ciągnik ma inne oznaczenia kodów niz w tych nowych seriach. Czy ktoś mi powie cóz oznacza ten kod 31 w starszych modelach bo wydaje mi sie ze to nie chodzi o elektrozawór. Ciągnik jest z 2003 roku drugiej połowy.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Prawdopodobnie prawy czujnik zanurzeniowy lub jego okablowanie.

Do jakich agrotronów masz te serwisówke?

Pozdrawiam :)

Opublikowano

do agrotrona 130, 140, 155, 165. Ja mam agrotrona 150. Serwis sprawdzal te czujniki z prawej i lewej strony komputerem i wszystko grało. Z tej instrukcji co mam wynika ze jest zwarcie w centralce, a jak robie podnosnikiem na dól to w jednym ze sterownikow cos pstryknie jak w przekazniku. nie mam pojecia gdzie i czego szukac!!!

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

No ja mam międzyinnymi do twojego i w niej jest napisane, że ten błąd oznacza to co napisałem...

 

Edit:

Opis tego błędu:

Sygnał nie OK.

- Przerwanie przewodu

- Czujnik zanurzeniowy nie jest podłączony

- Zwarcie lub zwarcie do masy

- Czujnik zanurzeniowy został przeciążony

Edytowane przez Profil usunięty
Opublikowano

Dziś siedziałem przy ciągniku i doszedłem ze gdzies w kabinie w miejscu gdzie umieszczone sa sterowniki komputery od skrzyni podnosnika itp. robi sie chyba zwarcie. bo poruszalem tam kilkoma wiązkami kabli i podnośnik działa. tylko ciekawe na jak dlugo. Jak byś mógł mi podpowiedzieć jak mogę sprawdzić taki czujnik? Jak opór powinien mieć czy jakoś inaczej. wiem ze słaby ze mnie elektryk :) :) :) . Dzieki za pomoc pozdrawiam!!!

 

ruszałem wiazkami kabli pod sterownikami a dokladnie tymi gniazdakakmi co łączą wiązki kabli pod kabiną ze sterownikami.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ze mnie też niezbyt dobry elektryk (samouk) :P

Skoro jak poruszałeś wiązkami i podnośnik działa to znaczy, że czujnik jest ok. Sprawdź czy się jakiś przewód nie przetarł lub odpadł i wyczyść styki jeśli się da.

Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Ja mam takie pytanie. Miałeś ten ciągnik od nowości czy kupiłeś używany? Bo jeśli autoryzowany serwis nie posiada książek, instrukcji obsługi czy napraw do ciągnika z 2003r to jest to conajmniej dziwne, przecież to tylko 10 lat.

Edytowane przez darek195
Opublikowano

Witam mam problem z Dutz Agrotron 150 podnośnik nie podnosi ani nie opuszcza,wałek się niekręci zegary nie chodzą i nic się nie wyświetla a na wyświetlaczu na słupku pokazuje się błąd 16/

Opublikowano (edytowane)

Niechce zakładac nowego tematu wiec zapytam troche  z innej beczki. Czy może mi ktos wytłumaczyc jak to jest z wyjsciami hydraulicznymi w agrotronie 115 mk3 bo tam jest 8 wyjsc i one są w parach? jak to jest? jedne są oznaczone na żólto a drugie na czerwonoo, to jest jakas roznica miedzy nimi?

I jeszcze pytanie od czego jest pomarańczowa dzwignia z dwoma przełozeniami "econ" i "normal"

Edytowane przez Filipo
Opublikowano

oznaczenia na czerwono i zółto masz tez pewnie przy dzwigniach od hydrauliki, zebys wiedział gdzie pójdzie cisnienie. gniazda same w sobie sa identyczne.

pomaranczowa dzwignia - mysle ze raczej jest zółta i słuzy do wyboru predkosci WOM

Opublikowano

W każdym ciągniku wyjścia stanowią pary. Pary są w pionie, zdaje się u góry jest żółty i jak dźwignie w ciągniku przestawisz na żółty na na tym wyjściu pojkawi się ciśnienie, jak dasz na czerwony to na czerwonym będzie ciśnienie, jak dasz na niebieskie to na obu wyjściach będzie swobodny spływ oleju. Tak samo jest na każdej parze wyjść.

 

Pomarańczowa dźwignia służy do obsługiwania wom, normal to obroty normalne, eco to ekonomiczne czyli 540 lub 1000 na wałku przy ok 1600 na silniku.

Opublikowano

Dziekuje bardzo za odpowiedz, a jesli jeszcze chodzi o tą dzwignie to dzwignia od zmiany obrotów wałka tez jest i rzeczywiscie tez pomarańczowa ale tu jest jeszcze jedna podobna, troche niżej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez JumperTomek
      Działanie podnośnika i wyjść hydraulicznych naraz to objaw uszkodzonego rozdzielacza pod fotelem, czy ten przy kierownicy tez może być walnięty ?
      Dosyć szybkie opadanie podnośnika to wina rozdzielacza, czy uszczelnień w siłowniku ? Z rozdzielacza pod kierownicą jest mokro.
      Gdy dam dźwignie koło fotela na maksa do tyłu to pompa zaczyna wyć
      Jest ktoś z okolic Częstochowy kto ogarnia hydraulike w mtz ?
      Lepiej wywalić rozdzielacze i dać nowe czy bawić się z tymi starymi ?
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Dotyczy filtra Deutz (nie SDF), o nr 04131596, filtr paliwowy dokładny common rail.
      Filtr nowy zanieczyszczony opiłkami poprodukcyjnymi na gwincie wewnętrznym. Inne filtry z tej partii na półce w sklepie podobnie.
      Przedstawicielstwo sdf w Polsce reklamacji nie uznaje.
      Miał ktoś podobny problem, zazwyczaj użytkownicy nie sprawdzają co montują a serwisanci wcale, tylko zdjąć zaślepkę i wkręcić. później układy siadają ponieważ dbając i wymieniając filtry możemy zajechać układ paliwowy.
      Najlepiej gdyby filtry Deutz były zapakowane w folii zgrzewalnej i pudełku a nie tylko z zaślepką.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v