krix121

Deutz Fahr agrotron 150 problem z podnosnikiem

Polecane posty

krix121    1

Witam. W moim agrotronie z 2003r. mam problem z podnosnikiem. Podnosi do gory bez problemu tylko jak ma opuszczac to kontrolka miga 3 razy mala przerwa i1 raz. Co to moze byc. Gdzie szukac przyczyny. Dodam tylko ze tak sie dzieje jak jest wilgotno. Gdzies jakis kabel robi zwarcie podejrzewam. Tylko gdzie go szukac ??? I jeszcze jedno pytanko na wyswietlaczu od biegów wyswietlil mi sie blad 14. Po ponownym wlaczeniu zaplonu juz go nie bylo. Co ten blad moze oznaczac???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krix121    1

Witam! Chciałbym ponowić moje pytanie w sprawie błędu podnośnika kontrolka miga 3 razy i 1 raz, dodam ze podnośnik podnosi a nie opuszcza. Był u mnie serwis i komputer pokazał zwarcie elektrozaworu wymieniali elektromagnesy i było tak samo. Na koniec poruszali jedną wtyczka pod kabiną i na jakiś czas sie naprawiło. Po pewnym czasie przestało działać ale już nie pomaga poruszanie wtyczką lub wiązkami kabli pod kabiną. Sprawdziłem już większość kabli i nic (mają przejścia). Jestem w kropce!!! Ksiazke serwisową mam ale od nowszego modelu . Ci z serwisu mówili ze mój ciągnik ma inne oznaczenia kodów niz w tych nowych seriach. Czy ktoś mi powie cóz oznacza ten kod 31 w starszych modelach bo wydaje mi sie ze to nie chodzi o elektrozawór. Ciągnik jest z 2003 roku drugiej połowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Prawdopodobnie prawy czujnik zanurzeniowy lub jego okablowanie.

Do jakich agrotronów masz te serwisówke?

Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krix121    1

do agrotrona 130, 140, 155, 165. Ja mam agrotrona 150. Serwis sprawdzal te czujniki z prawej i lewej strony komputerem i wszystko grało. Z tej instrukcji co mam wynika ze jest zwarcie w centralce, a jak robie podnosnikiem na dól to w jednym ze sterownikow cos pstryknie jak w przekazniku. nie mam pojecia gdzie i czego szukac!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No ja mam międzyinnymi do twojego i w niej jest napisane, że ten błąd oznacza to co napisałem...

 

Edit:

Opis tego błędu:

Sygnał nie OK.

- Przerwanie przewodu

- Czujnik zanurzeniowy nie jest podłączony

- Zwarcie lub zwarcie do masy

- Czujnik zanurzeniowy został przeciążony

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krix121    1

Dziś siedziałem przy ciągniku i doszedłem ze gdzies w kabinie w miejscu gdzie umieszczone sa sterowniki komputery od skrzyni podnosnika itp. robi sie chyba zwarcie. bo poruszalem tam kilkoma wiązkami kabli i podnośnik działa. tylko ciekawe na jak dlugo. Jak byś mógł mi podpowiedzieć jak mogę sprawdzić taki czujnik? Jak opór powinien mieć czy jakoś inaczej. wiem ze słaby ze mnie elektryk :) :) :) . Dzieki za pomoc pozdrawiam!!!

 

ruszałem wiazkami kabli pod sterownikami a dokladnie tymi gniazdakakmi co łączą wiązki kabli pod kabiną ze sterownikami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ze mnie też niezbyt dobry elektryk (samouk) :P

Skoro jak poruszałeś wiązkami i podnośnik działa to znaczy, że czujnik jest ok. Sprawdź czy się jakiś przewód nie przetarł lub odpadł i wyczyść styki jeśli się da.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek195    1

Ja mam takie pytanie. Miałeś ten ciągnik od nowości czy kupiłeś używany? Bo jeśli autoryzowany serwis nie posiada książek, instrukcji obsługi czy napraw do ciągnika z 2003r to jest to conajmniej dziwne, przecież to tylko 10 lat.

Edytowano przez darek195

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

sprawdź wszystkie przewody na oporność a nie na przejścia i będziesz wiedział od razu który się przetarł. czujnik dobry na 100%.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z Dutz Agrotron 150 podnośnik nie podnosi ani nie opuszcza,wałek się niekręci zegary nie chodzą i nic się nie wyświetla a na wyświetlaczu na słupku pokazuje się błąd 16/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    205

Sprawdź bezpiecznik 7,5A w prawym górnym rogu skrzynki bezpieczników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipo    15

Niechce zakładac nowego tematu wiec zapytam troche  z innej beczki. Czy może mi ktos wytłumaczyc jak to jest z wyjsciami hydraulicznymi w agrotronie 115 mk3 bo tam jest 8 wyjsc i one są w parach? jak to jest? jedne są oznaczone na żólto a drugie na czerwonoo, to jest jakas roznica miedzy nimi?

I jeszcze pytanie od czego jest pomarańczowa dzwignia z dwoma przełozeniami "econ" i "normal"

Edytowano przez Filipo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

oznaczenia na czerwono i zółto masz tez pewnie przy dzwigniach od hydrauliki, zebys wiedział gdzie pójdzie cisnienie. gniazda same w sobie sa identyczne.

pomaranczowa dzwignia - mysle ze raczej jest zółta i słuzy do wyboru predkosci WOM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    205

W każdym ciągniku wyjścia stanowią pary. Pary są w pionie, zdaje się u góry jest żółty i jak dźwignie w ciągniku przestawisz na żółty na na tym wyjściu pojkawi się ciśnienie, jak dasz na czerwony to na czerwonym będzie ciśnienie, jak dasz na niebieskie to na obu wyjściach będzie swobodny spływ oleju. Tak samo jest na każdej parze wyjść.

 

Pomarańczowa dźwignia służy do obsługiwania wom, normal to obroty normalne, eco to ekonomiczne czyli 540 lub 1000 na wałku przy ok 1600 na silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipo    15

Dziekuje bardzo za odpowiedz, a jesli jeszcze chodzi o tą dzwignie to dzwignia od zmiany obrotów wałka tez jest i rzeczywiscie tez pomarańczowa ale tu jest jeszcze jedna podobna, troche niżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
    • Przez hubertg7
      Witam! Ciągnik Agrotron 150 2008r. nie pracował dwa dni, dzisiaj go odpaliłem i wyskoczył kod błędu 90, oczywiście nie było mowy o jeździe. po wyłączeniu hebla i włączeniu wyskoczył błąd EE. Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć co zrobić? w okolicy nie ma zbyt dobrego serwisu:/
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez JumperTomek
      Działanie podnośnika i wyjść hydraulicznych naraz to objaw uszkodzonego rozdzielacza pod fotelem, czy ten przy kierownicy tez może być walnięty ?
      Dosyć szybkie opadanie podnośnika to wina rozdzielacza, czy uszczelnień w siłowniku ? Z rozdzielacza pod kierownicą jest mokro.
      Gdy dam dźwignie koło fotela na maksa do tyłu to pompa zaczyna wyć
      Jest ktoś z okolic Częstochowy kto ogarnia hydraulike w mtz ?
      Lepiej wywalić rozdzielacze i dać nowe czy bawić się z tymi starymi ?
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj