tom1107

Bizon problem,

Polecane posty

tom1107    0

witam, mój problem polega na tym, iż gdy jedziemy w pole i namłócimy 1 zbiornik i go wysypiemy to jest wszystko ok, ale gdy zaczniemy młócić 2 to gdy bizon wejdzie na swoje najlepsze obroty to po przejechaniu kilku metrów od miejsca wysypu zaczyna schodzić z obrotów i zaczyna lekko kopcić na czarno, wtedy zawsze się zatrzymuje i poczekam 30 sekund i znowu wchodzi w swoje obroty i jedzie dalej, i później po kolejnym wysypie jest tak samo, powiem ze co roku wymieniane wszystkie filtry i olej w silniku,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    97

prawdopodobnie masz jakąś nieszczelność w układzie paliwowym i łapie lewe powietrze...

gdy jest na obrotach to paliwo leci w rurce pełnym strumieniem i tak jakby przytyka dziurę ale gdy pochodzi trochę na wolnych wtedy ma możliwość złapania powietrza...

miałem podobnie 2 lata temu...

miałem pękniętą rurkę co idzie ze zbiornika.. na obrotach chodził ale jak był na wolnych to się zapowietrzał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

karol73    0

kupiłem kombajn i nie wiem gdzie się znajduje czujnik temperatury oleju na silniku w bizonie bo u mnie go nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Jest gdzies wkrecony w miske olejowa, taki jak od temp wody przy termostacie.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Na dole w misce po lewej stronie gdy wejdzie się do zbiornika ziarna i otworzy właz do silnika, może być też od tyłu w misce.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Tylko jak ma założony silnik od autosana i ktoś może nie założył czujnika i go nie ma.Na dole w misce olejowej od strony zbiornika powinien być a może być tylko zaślepka na 4 śruby zakręcona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol73    0

A czy da rade kosić bez niego bo poprzedni właściciel tak kosił a kabel od wskaźnika jest ucięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz27    4

tom mjalem w zeszym sezonie cos podobnego tez tak mialem i w sumie przyczyn jest kilka tak jak kolega mowil moze byc dziurawa ryrka od zbiornika ale do rzeczy u mnie bylo tak najpierw robilo sie podcisnienie co spowodowane jest wypracowanym zaworkiem tym od powrotu paliwa na tym na obudowie filtrow paliwa a druga przyczyna ktora byla u mnie to to ze po wymianie filtrow paliwa drugi raz w ciagu sezony to to ze zaciagnelo ze zbiornika doslownie kieliszek wody i woda zablokowala filtr . na wolnych bylo ok az mruczal a na obrotach kichal prychal walil dymem jakby sie motor konczyl i spadal z obroto zatrzymalem sie na chwile i wracal. zobacz tez czy ta rura od filtra powietrza do silnika nie rozkleila sie bo to tez sie zdaza aczkolwiek zadko... jak pomoglem prosze o klikniecie zielonej strzaly


zetor team
ZIELONA STRZALKA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol73    0

Mam problem z siłownikiem od podnoszenia hedra jedna sprężyna nie schodzi sie przy podnoszeniu a druga sie schodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez ursusuc3603p
      Problem jest taki,ciągnik po podpompowaniu paliwa ręcznie chodzi normalnie przez chwilę a potem gaśnie,a naciskanie pedału gazu nic nie daje. Co może być przyczyną? Dodam że pompka jest nowa,kupowana w zeszłym roku na jesień.
    • Przez Bizon_Ursus
      Witam. Koledzy może mi ktos podesłać zdjęcia jak ma podłączony wskaźnik paliwa jaki kolor kabla pod wskaźnik podłączyć. później zdiagnozuje czy pływak działa czy nie w zbiorniku z tego co widziałem są podłączone kable . Pozdrawiam
    • Przez Nieznany1235
      Jak nazywają się te dwa wałki idą do napedzania linki obrotów. I gdzie mogę je znaleźć proszę o link do sklepu. 

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj