Skocz do zawartości
tom1107

Bizon problem,

Polecane posty

tom1107    0

witam, mój problem polega na tym, iż gdy jedziemy w pole i namłócimy 1 zbiornik i go wysypiemy to jest wszystko ok, ale gdy zaczniemy młócić 2 to gdy bizon wejdzie na swoje najlepsze obroty to po przejechaniu kilku metrów od miejsca wysypu zaczyna schodzić z obrotów i zaczyna lekko kopcić na czarno, wtedy zawsze się zatrzymuje i poczekam 30 sekund i znowu wchodzi w swoje obroty i jedzie dalej, i później po kolejnym wysypie jest tak samo, powiem ze co roku wymieniane wszystkie filtry i olej w silniku,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    68

prawdopodobnie masz jakąś nieszczelność w układzie paliwowym i łapie lewe powietrze...

gdy jest na obrotach to paliwo leci w rurce pełnym strumieniem i tak jakby przytyka dziurę ale gdy pochodzi trochę na wolnych wtedy ma możliwość złapania powietrza...

miałem podobnie 2 lata temu...

miałem pękniętą rurkę co idzie ze zbiornika.. na obrotach chodził ale jak był na wolnych to się zapowietrzał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

karol73    0

kupiłem kombajn i nie wiem gdzie się znajduje czujnik temperatury oleju na silniku w bizonie bo u mnie go nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Jest gdzies wkrecony w miske olejowa, taki jak od temp wody przy termostacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Na dole w misce po lewej stronie gdy wejdzie się do zbiornika ziarna i otworzy właz do silnika, może być też od tyłu w misce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Tylko jak ma założony silnik od autosana i ktoś może nie założył czujnika i go nie ma.Na dole w misce olejowej od strony zbiornika powinien być a może być tylko zaślepka na 4 śruby zakręcona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol73    0

A czy da rade kosić bez niego bo poprzedni właściciel tak kosił a kabel od wskaźnika jest ucięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz27    4

tom mjalem w zeszym sezonie cos podobnego tez tak mialem i w sumie przyczyn jest kilka tak jak kolega mowil moze byc dziurawa ryrka od zbiornika ale do rzeczy u mnie bylo tak najpierw robilo sie podcisnienie co spowodowane jest wypracowanym zaworkiem tym od powrotu paliwa na tym na obudowie filtrow paliwa a druga przyczyna ktora byla u mnie to to ze po wymianie filtrow paliwa drugi raz w ciagu sezony to to ze zaciagnelo ze zbiornika doslownie kieliszek wody i woda zablokowala filtr . na wolnych bylo ok az mruczal a na obrotach kichal prychal walil dymem jakby sie motor konczyl i spadal z obroto zatrzymalem sie na chwile i wracal. zobacz tez czy ta rura od filtra powietrza do silnika nie rozkleila sie bo to tez sie zdaza aczkolwiek zadko... jak pomoglem prosze o klikniecie zielonej strzaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol73    0

Mam problem z siłownikiem od podnoszenia hedra jedna sprężyna nie schodzi sie przy podnoszeniu a druga sie schodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez HorPol65
      Witam!! Mam takie pytanie jaki tur da rade zalozyc do 60-tki??
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez pawells1994
      Witam, 
      Czy posiada ktoś instrukcję obsługi do Ursusa c 362 ?
      Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem tego rzadkiego egzemplarza i poszukuję paru rzeczy odnośnie budowy tego ciągnika. Gdyby ktoś posiadał  tą instrukcję bardzo proszę o wysłanie na e-mail za co z góry bardzo dziękuję/   dabkos1994@wp.pl
      Pozdrawiam
    • Przez Kamilukowiak
      Witam jestem posiadaczem ursusa 4514 i planuje kupić do niego tura. Mam w nim jedną pompę do hydrauliki i zastanawiam się  czy da on sobie radę przy oborniku lub w balotach z sianokiszonki. Czy będzie trzeba dokładać drugą  pompę ?
×