Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie co myslicie o modelu 6090mc do opryskiwacza 2000L i rozsiewacza itp czasami do ładowacza czołowego ? opony 340, power quad 16/16 40km/h 4 zawory hydrauliki klima obciązniki itp 180 netto ? jak filtr dpf w lekkich pracach będzie działał ? cena dobra wiedz poważnie myślę o tym chyba ze możecie cos doradzić z innej stajni ,pozdrawiam i dzięki za odp

Edytowane przez MarekUA
Opublikowano

DPF będzie działał dobrze, tylko częściej będzie musiał być wypalany aktywnie (tzn dodatkowy wtrysk paliwa w celu podniesienia temperatury spalin), bo przy ciężkiej robocie filtr wypala się sam a przy lekkiej jest potrzebna pomoc, ale to wszystko działa automatycznie.

Opublikowano (edytowane)

nie ukrywam że cena jest atrakcyjna i do tego 6150 M jest najczęściej wybieranym ciągnikiem z zakresu mocy 150 km, zależy mi na dwóch ciągnikach z jednej stajni , chyba że new holland t7 200 oraz T4 ale coś nie przemawia do mnie ta marka narazie rolnicy chwalą ale co to jest jak mają po mniej niż 1000 mth to jest nic a John deere nie dość że przez Niemca robiony to sprawdzona skrzynia tylko te filtry jak to będzie chodziło za kilka lat. wiadomo każdy chwali swoje.

Edytowane przez MarekUA
Opublikowano (edytowane)

Mam zamiar kupić taki ciągnik z tej seri ale najpierw chce zasięgnąć info na ich temat jak się sprawuje ta seria?ja osobiście  myślę o modelu 

6110RC  :)

 

[Połączone]

Edytowane przez kris14
Pkt. 1.2 +1p. ostrzeżeń
Opublikowano

Lepiej trochę doinwestować i kupić 6115M,znajomy ma i bardzo go sobie chwali a w styczniu kupuje 6140M,co do RC to myślę że to jest to samo co w M ale silnik ma mniejszą pojemność i ciągnik ma mniejszą masę i gabaryty

Opublikowano

Lepiej trochę doinwestować i kupić 6115M,znajomy ma i bardzo go sobie chwali a w styczniu kupuje 6140M,co do RC to myślę że to jest to samo co w M ale silnik ma mniejszą pojemność i ciągnik ma mniejszą masę i gabaryty

 

 

Silnik ma taką sama pojemność, ale inny układ chłodzenia. Rama jest krótsza.

 

 

A co do ceny 6M to w naprawdę eleganckim wyposażeniu (tylko brak przedniego TUZ, pełzaków, szyberdachu i panoramicznej szyby) a tak to wszystko co najlepsze to cena ok 240tys zł.

Opublikowano

a co powiecie o skętności seri rc w poruwnaniu do seri m?bo mi jest potrzebny w miare dobrze skretny ciagnik a jezdziłem w mowej wersji mc tylko bez skretnych blotników no to są strasznie nie zwrotne..

Opublikowano

Własnie otrzymałem oferte na 6090MC wyposażony w obniżoną kabinę, przekładnia Power QUad 16/16, oczywiscie rzeszta co chyba w standardzie czyli EHR, klima, zaczep automatyczny, przedni TUZ. Cena za taki model to jeszcze bez ostatecznej negocjacji a normalnie na oferte to 190tyś. Może warto porównywać oferty dealerów bo robia z nami co chcą, a dokładnie grają wiadomo w co. Ten sam zestaw konfiguracyjny u bliżeszego dealera 205tyś. Naprawde róznica spora i gość mi sciemnia żę możę zbije 5tyś. Mowa o dwuch dealerach: Szczucin i Miechów. 

Kupowałem w tym roku auto, to tak samo, różnica pomiedzy dwiema identycznymi konfiguracjami to aż 12tyś. Dealerzy z Kraków i Rzeszów, auto za okolo 95tyś. Widze że z traktorami mają pewnie jeszcze wieksze pole do popisu. Piszmy tutaj na forum gdzie można wynegocjować lepsze rabaty. Po co dać się nabijać w butelkę. Transport traktora choćby z daleka przy tych cenach i możliwych różnicach to żaden koszt. Żeby specjalnie kogoś nie reklamować wystarczy podać mniejwiecej lokalizacje.

Opublikowano

każdy diler dla kazdej osoby bedzie mial inna cene choc by miał byc taki sam ciagnik w 2 innych miejscach :)musza na rolniku zarobic..czemu akurat ten model i w czym miał by pracowac?

Opublikowano

Nie długo zaczną pojawiać się nowe modele 6RC i 6MC, modele 6095, 6105, 6115.

Co nowego:

Silnik John Deere PSS, czyli 4,5l, 2 sprężarki, SCR, EGR i DPF (to samo co nowy 6M)

W 6RC w opcji przekładnia CommandQuad Plus (z eco) oraz z funkcją auto-clutch.

 

Jak zaczną pojawiać się jakieś dodatkowe informacje to będę tu wrzucał.

Opublikowano

Mam 6mc i skrzynie pq+ 24/24, ma dopiero 100mth i te biegi pod obciążeniem szarpią w transporcie, na dwóch ostatnich zakresach. To normalne? Bo nie wiem, czy dzwonić na serwis żeby przyjechali kalibrowac.

Opublikowano

Wolałbym, żeby mi to jeszcze na gwarancji zrobili, 1000godzin to ja przez 5 lat będę robił..

masz w wyświetlaczu kliknięte dostosowanie prędkości?


A nie wiem, chodzi Ci moze o to, że jak jadę np. na C4 i zmieniam na D to sam dobiera półbieg?? To tak mam.
Chociaż teraz pomyślałem, że może ktoś mi coś przestawił, bo przypominam sobie, że jak do mnie przyjechał to ustawiłem sobie soft shift, to może to jest to dostosowanie prędkości??

Z drugiej strony ja sam nie wiem czy ja w ogóle dobrze nim jeżdżę, zazwyczaj hamuje biegami, a nie mam automata :\
Opublikowano

tam w tym okienku gdzie masz softshift i dostosowanie prędkości musisz mieć 3 ptaszki kliknięte. Często jest nowe oprogramowanie dostępne i po tym już prawie wcale nie szarpie ewentualnie jeszcze pozostaje kalibracja.

Opublikowano

co wybrać 6115M skryznia autoqaud 24 tls kapcie 600 i r28 480 mitas (continental) oświetlenie robocze komplene, bez obciazników 223 netto dobra cena ? a moze 6110 RC 24pq z tls na kapcioach 520 i 420 za 215 netto ? ciagnik na główny do 30 ha z krowami

Opublikowano

MC to kompakt serii M, jest dużo krótszy i zwrotniejszy, M jest długa jak Rka, chociaż w tamtym roku wyszły 3rodzaje ram jako nowość.

Opublikowano

Witam jestem zainteresowany modelem 6090rc i mam ofertę za 214 netto przedni tuz. obciążnik 900 kg. 3 pary wyjść hydraulicznych pompa114l, opony przód 480/85/24 tył 520/70/38 i co myślicie  drogo ?

 A po za tym jak się sprawują w tej wersji RC no i jak tam skrzynia działa i rewers szarpie tak jak u poprzedników 5 r?

prosze o odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v