Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich...

Kupiłem jakiś czas temu ciągnik podony w temacie i mam problem taki że słabo podnosi tzn. Do póki ciągnik jest zimny to podnosi przykładowo pług i obraca powiecmy dopuszczalnie ale w miare kiedy się coraz bardziej rozgrzewa to nie chce podnosić i o obróceniu pługa też nie ma mowy chyba że gaz do dechy i wtedy jakoś to działa, kierownicą również ciężko się kręci. Wszystko co związane z hydrauliką działa bardzo słabo. Proszę o pomoc lub może ktoś zna mechanika który podoła temu zadaniu... Z góry dzięki :)

Opublikowano

Musisz sprawdzić pompę, w twoim ciągniku pompa jest podwójna tzn. 2w1 jedna część odpowiada za hydraulikę podnośnika druga za wspomaganie układu kierowniczego, najprawdopodobniej wina uszczelniaczy, jeżeli są "wżery" w pompie wymiana na nową, jak chcesz namiar na pompę w dobrej cenie kontakt przez pw

Opublikowano

Filtry wszystkie wymienione na nowe i olej również wymieniony.

a co do pompy to właśnie jest taka sprawa że tam jest jedna pompa podwójna ta właśnie 2w1 i jest za taką obudową w stronę chłodnicy hjeszcze jedna mniejsza pompa i teraz która od czego jest odpowiedzialna żeby nie wymienić nie tej pompy.

Opublikowano (edytowane)

pompe sprawdziłem w taki sposób że podłączyłem zegar manometryczny pod złącze hydrauliczne i przy zimnym ciągniku ciśnienie wynosi 180 około a im bardziej się rozgrzewa to ciśnienie spada nawet do 90.

Skrzynia i rewers wszystko mechaniczne. Tylko ciągle zostaje kwestia tego która pompa jest nie sprawna.

Edytowane przez Filipek66-F
Opublikowano

Tak jak pisałem wcześniej to pompa 2w1, przerabiałem ten sam temat u mojego kolegi w zeszłym tygodniu w 110,54 a te ciągniki za wiele się nie różnią jeśli chodzi o hydraulikę, wymiana uszczelniaczy pomogła na 2 godziny pracy, trzeba było kupić nową pompę

Opublikowano (edytowane)

pompe sprawdziłem w taki sposób że podłączyłem zegar manometryczny pod złącze hydrauliczne i przy zimnym ciągniku ciśnienie wynosi 180 około a im bardziej się rozgrzewa to ciśnienie spada nawet do 90.

Skrzynia i rewers wszystko mechaniczne. Tylko ciągle zostaje kwestia tego która pompa jest nie sprawna.

Panowie potrzebuję pomocy nie wiem jaki olej jest w silniku w moim Temisie, a koniecznie chciałbym go wymienić.

Silnik 6 iveco.

Panowie

Moglibyscie zrobic zdjecie schematu biegow w Temisie?

Ogladalem ostatnio 1 egzemplarz ktory nie mial schematu i wychodzilo ze mial tylko 12 biegow do przodu i 12 do tylu. 4 biegi na lewej dzwignie i 3 zakresy na prawej. Czy to mozliwe? Na prawej dwigni nie bylo schematu.Sprzedawca twierdzil ze nie ma polbiegow.

To normalne ze biegi chodza w nim dosc ciezko?

Warto kupic ten sprzet?

Silnik troche kopcil na bialo po odpaleniu. Po zagrzaniu nie kopcil, choc przy przygazowkach rzucal ciemnym dymem dosc dlugo. To model 610 bez turbo.

Edytowane przez C385Owner
Opublikowano

Witam czy moze ktos mi powiedziec jak sie spisuja silniki iveco w rwnault temis 630 czy warto kupowac ciagnik z tym silnikiem. Mam mozliwosc kupienia temisa 630 z mechaniczna skrzynia i rewersem na silniku iveco i zastanawiam sie czy warto cos takiego kupowac. Pozdrawiam

Opublikowano
Dnia 15.10.2017 o 13:49, C385Owner napisał:

Dziekuje kolego!

Czyli sprzedawca chyba sciemnial o 3 zakresach.
Skoro sa 2 zakresy i 4 biegi to skad 16 przelozen?
Nie widze mechanicznej dzwigni od polbiegow.

w tym temisie bez polbiegów moze byc skrzynia z czterema zakresami na prawej dzwigni

witam czy podpowie mi ktos posiadajacy temisa 550 lub ogolnie posiadajacy temisa jak jest u was z podswietleniem zegarów? u mnie mianowicie jest tak ze po odpaleniu od razu podswietlaja a jak zapale pozycje to przygasa cale podswietlenie i niewiem wlasnie czy to tak powinno byc czy u mnie cos jest nie tak ?

jeszcze jedno pytanko mam bo od przystawki napedu z prawej strony  wychodzi kabel wyrwany jest on moze ktos podesle jakas fote gdzie on powinien byc wpiety kablel jest prawdopodobnie od  predkosci

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v