Skocz do zawartości
mlody90

Problem z ładowaniem Zetor 9540

Polecane posty

mlody90    2

Szukałem tematów na ten temat jednak te które znalazłem nie pomagały, z tego co wiem to ta seria ma dość spore problemy z elektryką mój również. Ostatnio gdy potrzebny jest mi mój zetor nigdy nie odpali, bo zawsze akumulator jest rozładowany, nic go raczej nie wyczerpuje podczas postoju, bo ma zamontowany hebel. Zaczęła mi sie świecić kontrolka od ładowania więc najpierw sprawdziłem pasek ale nic to nie dało, wykazało na miernuiku, że nie doładowywuje go został oddany do regeneracji ( wymienili mi szczotki) jednak kontrolka dalej się pali a podczas pracy prąd pobierany jest z akumulatora. Po regeneracji miernik wskazuje tylko niewielki spadek ładowania jednak gdy pracuję nim w polu, zgaszę go to jest "amen" czyli nie zapali mi już. Przy okazji mam problem z akumulatorami kupuję firmę centra ale każdy miał niesparwną celę, czy to z winy elektryki ciągnika pada akumulator czy to jeszcze coś innego. Był niby elektryk polatał tylko z miernikiem skasował 60zł i pojechał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mefix17    8

Jakie szczotki kurowałeś? Bo do tych ciągników pasują szczotki od skody faworit lub felicji tylko trzeba przelutować przewodziki bo trochę inaczej są szczotki połączone

A co do alternatora to sprawdź łożyska bo w zeszłym roku miałem taki problem że nagle zdechło mi ładowanie

Po wymianie szczotek przez chwilę było dobrze ale potem znowu ten sam problem

Co sie okazało to łożysko mi sie rozpadło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mlody90    2

Jakie szczotki to Ci na chwilę obecną nie powiem ( dopiero jutro po godzinie 9 bo jestem umówiony z mechanikiem i napięcie też zmierzymy). Alternator niby powinien być w 100% sprawny bo oddawałem go do regeneracji jednak jak widać coś słabo tym fachowcom z warsztatu to wyszło...

A gdzie w tym Zetorze jest ten cały regulator napięcia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody90    2

W alternatorze panie kolego. Grzebałeś coś w instalacji czy to się stało nagle?

 

Tyle co podłączenie radia w wolnym wyjściu i koguta w drugim wolnym wyjściu i wymiana oświetlenia ze zwykłego na xenony, więcej modyfikacji nie pamiętam ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    59

gdzie masz ten hebel ? Bo oryginalny ( montowane z przodu nad akumulatorem) nie odłączał przewodu prądowego alternatora , być może diody mają przebicie


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez Autofan
      Co sądzicie o dwóch nowych modelach Zetora Utilix i Hortus które miały premierę na targach Agritechnica w Hannowerze:
      http://www.zetor.cz/zetor-utilix
      http://www.zetor.cz/zetor-hortus
      Jak się podoba wam Major w nowej stylistyce?
      http://www.zetornewshape.com/cs/
       
    • Przez Vincero
      Witam
      Nie wiem czy w dobrym miejscu dodaje temat ale mam problem z wspomaganiem w moim Zetorze 7211
      Otóż od pewnego czasu zapalam ciągnik a koła samoczynnie same się zakręcają w lewo .. po chwili działa wspomaganie odkręcę i działa wszystko lecz za jakiś czas znowu nie mogę w prawo ciężko idzie kierownica ..
      z tym problemem zajrzałem do filtra ewidentnie do wymiany olej brudny i lekkie drobinki metali widzę pływają , dodam jeszcze że było go stanowczo za mało ... mam zamiar wlać nowy olej dokładnie Boxol 26 czytałem że może być lecz nie wiem jak z całego układu pozbyć się starego oleju ... ?
      Jak ktoś miał podobne problemy i wie jak szybko i skutecznie naprawić ten problem proszę o pomoc .
      A może jakiś inny wlać ? jaki używacie ?
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

×