mlody90

Members
  • Ilość treści

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

3 obserwujących

O mlody90

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dzięki za filmik, było dużo łatwiej rozbierac. Wyszło, ze z lewej strony w przystawce odkręciła sie sruba(najprawdopodobniej wina serwisu który robił przegląd całego mostu) 6 śrub urwanych i w orzystawce od wału napędowego 2 tryby pękły
  2. Ja nie próbowałem ale chłopaki jak mnie nie było to bez napędu jak kręcili to jedno do przodu a drugie do tylu się kręciło k niby spoko. Rano będę próbował Podczas ściągania jak miałem przod uniesiony w powietrzu i na luzie jechałem to tez się każde w innym kierunku kręciło. Miałem problem z ustaleniem jaki tu most jest w sumie.
  3. Witam serdecznie. Przed chwila miałem bardzo nieprzyjemna sytuacje podczas jazdy ciągnikiem zatonęło, jakby nagle ktoś mu uczepił z 200ton. Przednie koła się zblokowały i był koniec jazdy. Tyle szczescia, ze byłem blisko domu i turem podniosłem się na przyczepie aby oderwać przednie koła od ziemi i jakoś dojechaliśmy na podwórko. Podczas próby ruszenia coś blokuje i strzela w przednim moście. Dopiero rano będę to rozbierał ale może ktoś mi podpowie co mogło się rozsypać, ze azzablokoao koła?
  4. Przypadkiem trafiłem właśnie na ten filmik Aż tak wysoko nie celuje jak on ale filmik ciekawy 😊
  5. W półśrodki nie chciałbym się bawić i wolałbym już dołożyć mieć gwarancje i serwis tej instalacji. Mniej więcej wiem jak wyglada ON+LPG. Jednak nie jestem nawet zwolennikiem LPG w samochodach a co dopiero w ciągniku 🤣🤣🤣 Właśnie oglądałem zdjęcie. Powiedz mi jak to się sprawuje po czasie. Wiadomo, wszystko ma swoje wady i zalety. Ktoś pytał wcześniej o to czy sprzęgłowa i skrzynia wytrzymają przyrost przy moim pomyśle a jeżeli ciągniki wytrzymują przyrost 30% z LPG to i przy modach by wytrzymały 😊🥳
  6. No tak zapomniałem dodać, że przecież silnik od A do Z będzie zakuty. Koncepcja zmieniła sie co do turbo bo bedzie hybryda turbo i kompresora i inne takie tego te, żeby było to ten no nie. Nie wiem czy to taki tani koszt ok. 5k na LPG i jeszcze jeździć go tankować na stacje. Śmieszek z żartem 11/10 🥳🥳🥳 Pozdrawiam Pewnie, że to żart 🤣 LPG to do kuchenek kurka wodna 🤣🤣
  7. Ciocia Wikipedia powiedziała, ze 9540 wyjechał z mocą 92,5 Kunia wiec chciaobym wstrzelic sie w jakieś 120 koni. Jeżeli sprzęgło nie utrzymać to się wzmocni je jak w przypadku zwiększania mocy w aucie. Przy turbo to kwestia ciut większego, ze zmiana geometria może by upchał jakieś albo ta hybryda 😊 Katalog gdzieś mam ale z tego co pamietam różnią się tym, ze 10540 ma IC założony i tylo. Większość części jak zamawiałem i mówiłem, ze mam 9540 a chciałbym od 10540 jak się da założyć to mówili, ze to jedno i to samo Takie modyfikacje to już porąbany pomysł a swap silnika w ciągniku to nie taka prostasprawa jak w aucie Hmmm ciekawy pomysł. Odrazu pomyślałem o częściach z samochodów a zapomniałem o nowszych modelach. Dzięki za cenną radę 😊 No turbo to już tak na samym końcu jest bo to już droższa zabawa 🤣 ale chętnie bym wsadził hybrydę bo do kilku aut już montowałem i przyjemna różnica jest Icek tylko z przodu i wiem, ze wiatrak daje radę ale w sumie to dołożyłbym jakiś nadmuchujący jeden sterowany z kabiny
  8. Wraz z rozrostem gospodarstwa idzie potrzeba ciągnika o większej mocy, że jestem zadowolony z mojego Zetka wpadłem na pomysł zrobić z niego małego koksika O ile w temacie samochodów temat jest powszechnie dostępny i z autem już to przerabiałem to w kwestii ciągnika ciężko znaleźć informacje o takich zabiegach 😜 Od początku: WTRYSKI I POMPA Nadszedł czas na ich regenerację więc wpadłem na pomysł zmiany końcówek na takie o większej wydajnośći jednak nie wiem od czego mogłyby się nadawać ( Jeszcze nie dzwoniłem i nie pytałem o to specjalistów bo sam chcę trochę zagłębić się w temat) INTERCOOLER Tutaj zastanawiam się nad zastosowaniem oryginalnego(wodnego) IC z modelu 10540 lub dołożeniem IC z jakiegoś busa dodatkowo dodać wentylator z nadmuchem na niego bo wiadomo, że nie będzie działał tak dobrze jak jest to w samochodach ( IC z auta będzie w fazie eksperymentu czy działa, czujniki temperatury niedługo przyjdą więc sprwadzimy na wiosnę o ile zmniejszy się temp. powietrza) TURBOSPRĘŻARKA Po oględzinach silnika przez mechanika i stwierdzeniu, że jest zdrowy i wytrzyma ( a nie powinno być problemu bo 6 lat temu był remonet generalny a od tamtej pory, regularne wymiany olejów i filtrów, żadnego pałowania na zimnym i gaszenia zaraz po ciężkiej pracy a nawet po lekkiej ciągnik chwilę postał na niskich obrotach i gaszony) na sma koniec po wtryskach oraz IC zostanie wrzucone ciut większe turbo albo zamówimy hybrydę. Przedstawiam tutaj plan modyfikacji jednak potrzebuję pomocy w kwestii końcówek wtrysków. Odrazu podziękuję tylko za komentarze w stylu " to się nie opłaca" , " potrzebujesz więcej mocy to sobie kup większy ciągnik" , " jak się nie znasz to się za to nie bierz". Tak, nie stać mnie na kupno nowego ciagnika z gotówkę, a kredytom mówię nie
  9. Takie zestawy na jednym polu w Lubelskim Odkładnie w obu pługach są takie same jednak 12045 ma pługi rozstawione na maxa a 9540 na 3/4. Jednak oba pracują z tą samą prędkością jakieś 8-9 km/h
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj