Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Do C330 to dobry odtwarzacz muzyki i porządne słuchawki, a nie radio. Przecież tam mało co słychać. :rolleyes:

 

 

Ale królik ty przy swoim nie masz kabiny :rolleyes:

 

 

Ale co racja to racja dobra MP3 i słuchawki to można robić. Ale ja w ciapku wole nie słuchać muzyki ;]

Opublikowano
Ale królik ty przy swoim nie masz kabiny :rolleyes:

 

 

Ale co racja to racja dobra MP3 i słuchawki to można robić. Ale ja w ciapku wole nie słuchać muzyki ;]

 

Te quercus nie bądź taki mądry bo co z tago, że nie mam kabiny skoro w kabinie i tak głośno jak na jarmarku. :( :rolleyes:

Opublikowano
Te quercus nie bądź taki mądry bo co z tago, że nie mam kabiny skoro w kabinie i tak głośno jak na jarmarku. :( :rolleyes:

 

 

Jak się ma radio w ciapku to można muzyki posłuchać na postoju (np. czekać na odbiór zboża). :rolleyes:

Opublikowano
Jak się ma radio w ciapku to można muzyki posłuchać na postoju (np. czekać na odbiór zboża). ;)

 

No więc radio może być.Przynajmniej wtedy będzie jakaś korzyść :P Bo w orce to trzeba słuchać jak ciągnik pracuje a nie słuchać radia-choć w przypadku 330 i to jest nie możliwe. :D

Opublikowano

na kazdym przewodzie we wtyczce ISO jest wszystko napisdane ktory przewód jest do czego

dwa glosniki tez moga byc ja tak mam w kazdym traktorze . po prostu podlaczasz dawa i tyle a reszta izolujesz

Opublikowano

W aukcji pisze

"OKABLOWANIE

 

* Czerwony kabel- Zasilanie stałe napięcie 12/24V po włączeniu stacyjki

* Żółty kabel- Zasilanie stałe "podtrzymujące" - napięcie 12 / 24V bezpośrednio z akumulatora.

* Czarny kabel - masa sygnałowa "

 

 

Czyli żółty kabel do aku. Czarny do masy,a gdzie czerwony?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v