Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Ziel

Brak ładowania Case.

Polecane posty

WHATEVER

Ziel    26

Witam. Pisałem w dziale Case ale napisze też tutaj (nie wiedziałem że taki dział istnieje). Od paru dni gdy zaczęły się prace polowe zauważyłem że rozładowuje mi się akumulator. Co ciekawe alternator dobry tzn. wymieniłem szczotki, diodę, i elektryk wymienił mi jakieś łożysko po czym sprawdził czy działa.

Napięcie wskazywało 14,5V co wskazuje że alternator jest dobry a mimo to nie ładuje podczas pracy i po 4h w polu ciągnik staje z powodu zbyt niskiego napięcia w akumulatorze. Co może być przyczyną? sprawdzałem wszystkie połączenia i podłączenia kabli poczyściłem styki po dokręcałem masę. Kontrolka od ładowania gaśnie wraz z odpaleniem silnika. Model ciągnika to Case mx 135. 2 akumulatory 12v rozruch silnika na 12v.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

vcc    10

Napięcie wskazywało na alternatorze czy na akumulatorach bo to 2 róźne punkty, jeżeli na alternatorze jest a na akumulatorach brak to ewidentnie brak połączenia, do sprawdzenia wszystkie kostki, oczka, jeżeli masz amperomierz do ładowania to też na nim trzeba sprawdzić, ostatnio właśnie na amperomierzu ginęło ładowanie w T25 u klienta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MKrajes    22

Podobny problem miałem w Manitou mianowicie kilka godzin pracy i akumulator był doszczętnie rozładowany. Wymieniłem alternator na nowy oryginalny dalej było to samo, sprawdzałem wszystkie połączenia wszystko co się tylko dało, był jeden elektryk serwis nic nie mogli poradzić aż za czyjąś poradą postanowiłem wymienić akumulator (mimo że tamten miał zaledwie rok) i tak już od ponad pół roku wszystko działa jak należy więc może w też w tym kierunku powinieneś szukac rozwiązania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ziel    26

Napięcie na alternatorze sprawdzane a akumulatory mam 2szt. Nowe i 2szt. Roczne i przekladalem je nic nie pomogło. Postaram się sprawdzać wszystkie połączenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

vcc    10

To zmierz na akumulatorach, jak nie ładuje to brak połaczenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez misiu125cm
      Witam sedecznie. Interesuje mnie jakie powinno być prawidłowe napięcie ładowania regulowane przez mechaniczny regulator napięcia ciągnika ursus c 330. Ogólnie wiadomo że w instalacjach samochodowych napięcie ładowania wynosi 14,2 -14,4 V. Analizując instrukcję napraw dotyczącą regulatora zauważyłem, że napięcie ładowania powinno być w zakresie 15+- 0,5 V. Co więcej na stronie improdus w danych regulatora RG 15 C znalazłem także informację, że napięcie regulowane biegu jałowego zawiera się w 15+-0,5V. Czy może wie ktoś z czego wynikają te różnice tzn. czy wynika to z małej mocy prądnicy (150W P20c) która oddaje max prąd 12,5A, czy może dawniej były inne normy dotyczące napięć ładowania?.
      Ps. To mój 1 post na tym forum więc wybaczcie ewentualne niedociągnięcia
    • Przez kamilagro
      Otóż Panowie mam problem.Nieraz zdarza sie ,że gdy przekrece zapłon to nie świecą się dwie kontrolki w lewym górnym rogu(ładowanie oraz ciśnienie oleju w silniku) co za tym idzie nie będzie działał EHR oraz obrotomierz.Gdy tak sie zrobi i lekko stukne ręką w kokpit pod kierownicą kontrolki nieraz po chwili zapalają sie.Dodam ze bezpieczniki sprawne ,alternator także.Prosze Was o pomoc.
    • Przez kubala9999
      witam.mam problem z ładowaniem alternatora a mianowicie po uruchomieniu silnika kontrolka nie gaśnie.
      W alternatorze wymieniłem diody i regulator a szczotki są ok. proszę o pomoc gdyż jutro chcę się zająć dalszą naprawą
    • Przez hodingen
      witam kolegów jakies 4 miesiace temu kupilem nowy alternator firmy jubana podpiolem go tak samo jak stary i przez  pare miesiecy bylo ok ladowanie bylo teraz od paru dni  ladowania nie ma kontrolka lekko swieci powyzej 8 tysiecy obrotów ale przy 8 tysiacach obrotów gasnie i nie wiem co moze byc przyczyna prosze o pomoc ciagnik to ursus c330
×