Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam koledzy posiadam Renault 110-54 i od jakiegos czasu mam z nią problem i nie mogę znaleźć przyczyny. Posiadam w niej silnik mwm d-226 i pompe lucas który głośno pracuje i słychać strasznie metaliczny dźwięk patrzyłem na rozrząd i wszystko wskazuje że jest dobrze. Co to może być przyczyną??

Edytowane przez Marcin91
ortografia
Opublikowano (edytowane)

witam kolego a może ma ktoś schemat rozrządu do tej Renault 110-54 silnik mwm i jakie powinno być cisnienie na wtryskach bo jedni mówią że 205 a drudzy 185 i już sam nie wiem

Edytowane przez Marcin91
ortografia
Opublikowano (edytowane)

Witajcie koledzy co chodzi o te ciśnienie na wtryskach to tak mam ustawione , a co chodzi o koło zębate też już to robiłem i zero pozytywnego efektu może się troszke uciszyło ten metaliczny dzwięk ale i straciła moc po niedzieli planuje jechać z tą pompą ale sam nie wiem gdzie wszyscy mówią że maja dane do lukasa a co się okazuje jest inaczęj .Może macie jakieś namiary na ustawienie tej pompy. dzięki za podpowiedzi ;)

Edytowane przez Marcin91
ortografia
Opublikowano

U mnie też była głośna i dziwnie sie zapowietrzała. Zawiozłem do sprawdzenia, zapłaciłęm 200zł, gościu stwierdził ze pompa jest super. Po tym sprawdzeniu pompa chodziła chyba jeszcze tydzień i sie zatarła totalnie aż uszkodziła mi troche rozrząd:( Koszt naprawy samej pompy powiedzieli mi ze od 4 tyś bo jest zatarta i urwana. To kupiłem cały silnik za 3800:)

Opublikowano (edytowane)

Witam potrzebuje numery z tabliczki pompy wtryskowej z Renault 145-54 jesli ktos ma taki ciagnik prosiłbym o spisanie ich

Edytowane przez Marcin91
Opublikowano

Zapytam tutaj... Koledzy krótko: czy w przystawce przedniego napędu która jest pod spodem i w skrzyni biegow jest ten sam olej? Mam na myśli czy jest to że sobą połączone czy jest może osobny wlew oleju do przystawki?

Opublikowano

W skrzyni popycha go wcięcie na wodziku, bodajże od grup. Czym steruje? Kable odłączone.... Zresztą wszystkie renie, które widziałem miały odłączony ten czujnik/styk. Przypuszczam, że blokada rozruchu, gdy ciągnik jest na biegu. Ruskie sprzęty też takowe miały, i żeśmy je odłączali....

Opublikowano

U mnie też działa:) I może i dobrze bo kiedyś sam sobie przez taką głupote że nie było takiego zabezpieczenia narobił bym sobie biedy... A więc lepiej jak jest i działa

Opublikowano

Tą linką regulujesz szybkość podnoszenia. Jak ją wyciągniesz do góry to podnosi do połowy normalnie a póżniej bardzo powoli a w opuszczaniu nie ma znaczenia,przynajmniej tak jest u mnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v