Skocz do zawartości
Kisielo

Prawidłowy montaż oringów WOM.

Polecane posty

WHATEVER

Kisielo    0

Ponieważ w katalogu nie jest to pokazane, w instrukcji naprawy również tego nie widzę, więc pytam TU. Jak powinny być założone poprawnie oringi na obudowie WOM? Są 4 rowki, z czego dwa mają otwory jeden od zasilania drugi od hamowania, katalog podaje 3 oringi, dwa są oczywiste w rowki bez otworów, a 3? Przy demontażu był on wsadzony w rowek z otworami od hamulca (dobrze?). Jeśli nie, to gdzie? Dodam, że dodatkowo pod obudową WOM, a korpusem mostu była papierowa uszczelka (powinna tam być?), w katalogu jej nie ma, a i w sklepie też nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stefano1    39

Dwa w rowki bez otworów. Trzeci pomiędzy rowek z dziurami i kołnierz obudowy (ma uszczelniać obudowę) Rowki z dziurkami nie mogą być zasłonięte, bo nie będzie działało sprzęgło lub hamulec ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kisielo    0

Dzięki tak właśnie złożę, bo problem był właśnie z hamulcem dlatego, że był oring w rowku z otworami, jakiś ktoś tak to poskładał jeszcze sobie na dodatek wymyślił nieistniejącą uszczelkę papierową:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez HornetZnawca
      witam mam głośniki samochodowe i nie wiem jak je zamontować nie maja obudowy co radzicie???
    • Przez ZirakS
      Witam, jak zamontować grzałkę cieczy chłodzącej w 4514? Przeczytałem instrukcje ale wraz nie jestem pewien o którą zaślepkę w bloku silnika chodzi (jeżeli ktoś może to proszę wysłać zdjęcie jak ma ją zamontowaną u siebie.) Kolejną rzeczą jest jak wybić/wyjąć tą zaślepkę bo na oko oceniam że nie będzie łatwo a oczywiście nie chcę wyszczerbić/uszkodzić bloku. Ostatnią sprawą będzie czy po zdjęciu zaślepki płyn chłodzący będzie się wylewał czy po prostu tak go nie ma a grzałka ogrzewa jedynie ścianki a wraz z tym płyn a to jest bardzo istotna informacja dla mnie. Podsumowując chcę założyć grzałkę nie ze względu że ciągnik słabo pali a po prostu w trosce o silnik który cholernie się niszczy gdy jest namarznięty. Silnik "4410" 50kw 68,7KM 600mth i tylko po podgrzaniu świec przy mrozie ok. -18 i stania pod chmurką kilka dni bez opalania z olejem w silniku 15w (turdus) na dodatek na letniej jeszcze ropie ZAPALIŁ choć od razu nie załapał jak przy -5 ale to wszystko wina tej letniej zamarzniętej ropy przy -30 palił jak był koniecznie potrzebny No ale nie odbiegać od tematu. Dzięki z góry za pomoc
       
      PS. Wesołych Świąt za wczasu gdybym na forum nie wszedł
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam posiadam Zetora 8011 Turbo i mam takie pytanie, czy dało by się założyć do niego koguta?
      Z tego co wiem to widziałem już kilka podobnych sprzętów z kogutami.
      Mój zetorek często jeździ z opryskiwaczem itd, często wieczorami..
      Chciałbym żeby był bardziej widoczny oraz nie stwarzał zagrożenia.
      Może ktoś już montował koguta w podobnym traktorze..
      Prosiłbym o pomoc, a mianowicie jak to zrobić?
      Co z włącznikiem, gdzie najlepiej kupić i czy warto tzn czy długo wytrzyma
      Tak wygląda
    • Przez jedrysekjarek
      Witam.
       
      Mam problem z podłaczeniem 2 rozdzielaczy 4 sekcyjnych. Dowiedziałem sie ze w starych cyklopach jest jakos ten problem rozwiazany. Potrzebuje podpiac pompe pod 2 rozdzielacze monoblokowe 4 sekcyjne. Kazda sekcja bedzie zasilac siłownik dwustronnego działania.
       
       
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b78fbada53ed3e73.html
    • Przez alvaroalvaro78
      Zastanawiam się nad zakupem takiego ciągnika ale nie ma on pneumatyki. Montował ktoś z was pneumatykę ? Są gotowe zestawy ? Jakieś namiary na sprawdzonych sprzedawców...
×