Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie, ja mam w 914 z 1985 roku pompkę wpomagającą i siłownik wpsomagający. Tak ze do tej pory myślałem że to występuje w parze. Jednak jak wspomnieli przedmówcy te układy pracują równolegle. NIE TRZEBA mieć pompki wpomagającej do siłownika wpomagającego. Jakież było moje zdziwienie, gdy u znajomego w 912 z 1989 roku nie znalałem pompki wspomagajacej, a ma siłownik wpomagający. Natomiast w 1014 z 1992 roku tez nie ma tej pompki, a jest siłownik. Więc albo ta pompka była za dopłatą na specjalne życzenie, albo w nowszych ciągnikach z niej zrezygnowali.

Edytowane przez tata1
Opublikowano

no ja pompki wspomagającej nie mam w Z10145. Może i była ale jej nie było jak go kupiłem. Siłownik mam.

Zastanawia mnie inna sprawa - ile kosztuje samo tłoczysko do pomocniczego siłownika. Jaki ma nr katalogowy? Katalog od zetora ma inną numerację.

Wpadł mi właśnie taki siłownik w łapki ale jest w nim lekko "porysowany" tłok. Przez myśl mi przechodzi założyć w przyszłości drugi siłownik ;) bo przyspawać mocowanie dolne to nie problem, wymiana tłoczyska i uszczelek które chyba nawet gdzieś mam to nie trudne, nowe ramię jedynie trochę kosztuje.

Pytanie gdzie go się podpina, pod te samą kostkę co pierwszy siłownik?

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Postanowiłem w swoim ursusie założyć dodatkowy siłownik do podnoszenia , z racji ze mam ciężki pług.

Czy mogę założyć siłownik dwustronnego działania(taki akurat mam) i przerobić go na jednostronnego działania?

Jeżeli tak to w jaki sposób należy go podłączyć?

Mam do tego siłownika zawór VBCD3/8 DE FL. Z jednej strony pod V1 podłączone zasilanie a do V2 odpowietrznik.

Siłownik idzie do góry ale w dół już nie.

 

http://hydrokrak.pl/pl/blizniacze/754-zawor-vbcd-3-8-de-przeciazeniowo-blokujacy.html

Edytowane przez Nawer
Opublikowano

Nie wiem czy się zrozumiemy bez zdjęć ale spróbujemy. Pod kabiną w 914 masz przewody wychodzące z podnośnika idące na tył, w konsekwencji służą do "kipru". Jedno z gniazd które masz prawdopodobnie zaślepione działa inaczej. W momencie używania dźwigni góra/dół, jest na nim ciśnienie. Z tego przewodu w zależności jaka liczba siłowników dajesz trójnik. Przewód idzie do siłownika jednostronnego działania. W siłowniku masz jeszcze pewien cienki przewód który jest tam tylko po to by odprowadzał olej przy przeciekach wewnętrznych. Ten cienki przewód daje się w dowolne miejsce które ma połączenie ze skrzynią.

Jeśli chodzi o drugą część pytania - siłownik da się przerobić prosta sprawa. Można oczywiście założyć o ile zmieścisz go w wyznaczonym miejscu.

Opublikowano

Zamontowałem siłownik+ zawór+ odpowietrznik, niestety zawór nie puszcza na dół siłownika.

 

Siłownik sie napełnia, wysuwa do góry ale nie opada.

 

 

Zawór:

201406281_ewxxrse.jpg

Siłownik:

201406281_ewxxrqe.jpg

 

A zasilanie poprowadziłem od starego siłownika( dołożyłem oczko)

201406281_ewxxrqr.jpg

Opublikowano

Ja też jestem zainteresowany zainstalowaniem siłownika wspomagającego do c 385 i sie bardzo zastanawiam , gdzie można go u dołu przymocować , bo nie widze gotowych otworow do swożnia do siłownika, a na zdjęciach przy niektórych ciągnikach widze miejsce gotowe  na siłownik. Kwestią tez jest oczywiście zmiana ramienia do siłownika. 

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie. Ciśnienie jest bardzo niewielkie wynosi tylko 2.5 bara . Czy może to wina tego zaworu na drugim zdjęciu ? Nie mamy pewności ze jest sprawny bo był zaślepiony i jaka on w ogóle pełni funkcje ?

post-4598-0-69941200-1421422923_thumb.jpg

post-4598-0-90406400-1421422977_thumb.jpg

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Koledzy mam pytanie jak podłączyć silownik pomocniczy do u912, jeden z przewodów który został mi po silowniku został pod pięty do wyjścia zewnętrznego hydrauliki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v