Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam

 

mam problem z wom podobny do autora tego postu lecz odlonczenie i podlonczenie wtyczki nic nie dalo.

 

a mianowicie na poczatku czasem tylko wom sie nie wlonczal a potem stopniowo zaczelo sie to nasilac chodz czasem dziala w szystko dobrze ale krotko

 

i tak jak na poczatku wom sie tylko niechcial zalaczyc tak teraz dalej ciezko sie wlancza ale jescze wlonczy sie rusze i potrafi sie wylaczyc po chwili

 

a ktos ma jakis sposub zeby sprawdzic ten czujnik przy wlewie oleju bo to nie interes kupic go a okaze sie ze jest dobry

 

pozdrawiam

Edytowane przez Heniekii
Opublikowano

witam

 

wyjolem dzisiaj ta cewke co zalancza wom i zabaczylem ze czesto po wlonczeniu walka ona drgnie ale odrazu powraca i potem ikonka sie miga co jest tego przyczyna ze przepuszcza?mial ktos taki problem?

 

probowalem podmienic ja od przedniego napedu ale tam jest krotsza

Opublikowano

Heniekii najprostszy sposób to zaprosić serwis , jednak jeśli sam próbujesz naprawiać to zostaje sposób na sąsiada , czyli jedziesz do kogoś kto ma JD i prosisz o pozwolenie podmiany na próbę jednocześnie oferując mu możliwość takiej samej próby gdyby kiedyś problem wystąpił u niego , inaczej czeka cię dużo szukania i sprawdzania instalacji elektrycznej . Sprawdź przełącznik czy on nie stwarza problemów , zmierz oporność cewki elektrozaworu czy nie ma zwarcia i przemierz przewody od przełącznika do sterownika BCU oraz elektrozaworu do BCU to samo z czujnikiem obrotów WOM , oraz jeśli występuje zewnętrzne załączanie WOM na błotniku sprawdź czy ten przełącznik nie stwarza problemów to tyle na wstępie pozdrawiam.

Opublikowano

Witam wszystkich...

Proszę o pomoc z moim John Deere 7430 Premium z 2008 r.

 

- nie wiem czemu ale nie działa mi tylni wałek

 

wyświetliło m błąd BCU33 523758.11

 

Rear PTO system

Rear PTO without function.

 

 

Ciągnik mało pracuje - ostatnio kosiłem nim trawę i po ponownym podłączeniu kosiarki wyświetla mi taki błąd.

 

proszę o opis jak dla laika co sprawdzić i jak...

Opublikowano

Witam! Prosze o pomoc !

 

Ciągnik JD 6330 z 2008r objawy po włączeniu się WOM i ciągnik zaczyna się dusić i gaśnie! Dodam że traktor nie jest podłączony do  urządzenia. Sprawdzamy go na pusto. Działał do samego końca normalnie a następnego dnia rano zrobiło mu się coś takiego! 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v