Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nieprawda.Wstępny papierowy,ma większą przepustowość paliwa,filcowy jest dokładnego oczyszczania

 

Jak nie wiesz, to lepiej nie pisz nic, a nie wprowadzaj ludzi w błąd +1 punkt ostrzeżeń za pisanie bzdur

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

To że jest dokładny to lepiej że jest drugi.W 60 masz tak zrobione że większy syf ci zostaje na filcowym a, mniejszy na papierowym.Dokładniej jest i dłużej to pochodzi :)

Opublikowano

Nieprawda.Wstępny papierowy,ma większą przepustowość paliwa,filcowy jest dokładnego oczyszczania

 

Jak nie wiesz, to lepiej nie pisz nic, a nie wprowadzaj ludzi w błąd +1 punkt ostrzeżeń za pisanie bzdur

Forum jest od dyskusji a nie od strzelania ostrzeżeń

Opublikowano

To że jest dokładny to lepiej że jest drugi.W 60 masz tak zrobione że większy syf ci zostaje na filcowym a, mniejszy na papierowym.Dokładniej jest i dłużej to pochodzi :)

Ja wiem czy to takie potrzebne. Podwójne filtry to stara data. Większość sprzętu ma jeden i separator czy tam osadnik. Wystarczające w zupełności.

 

Alamo zaszalałeś he he. Coś ci się pokiełbasiło i tyle. Nie ma się czym przejmować.

Opublikowano

Z doświadczenia wiem że pierwsze zapycha dokładnego oczyszczania. Do tego stopnia go zawali że potrafi się zapaść do środka. A dokładnego wywalić nie możesz. Więc co robi ten zgrubny?

Kiepski argument prawdę mówiąc no ale niech ci będzie :)

Opublikowano

Nie no żebym się kłócił :) Ale napisałem tak jak ludzie robią.Można by było zmienić cały wspornik filtrów na jakiś jeden papierowy, ale po co pchać się w koszta.

Opublikowano

Zmieniać całego filtra nie ma sensu. jedno jest pewne jaki by nie był czy pojedynczy czy podwójny trzeba go czasem wymienić. Tym częściej im więcej tankuje się z podejrzanych pojemników.

Opublikowano

Witajcie

 

Mam taki oto filtr paliwa z podgrzewaczem http://zapodaj.net/a393a24bf9a94.jpg.html i zastanawiam się czy można by było załozyć zamiast oryginalnych filtrów w c 360?

Wkład w tym filtrze jest papierowy (zdaje się dokładnego oczyszczania?) Dodatkowo podgrzewacz podłączył bym sobie na zimę i by trochę paliwo podgrzewał. No i szybka wymiana by była takiego filtra.

Napiszcie opinie co sadzicie na ten temat.

Opublikowano

Od jakiego pojazdu jest ten filtr? Ten filtr jest papierowy.Nie widzę przeciwwskazań abyś nie zastosował tego filtra.Tylko jak masz zasyfiony zbiornik to lepiej wypłukaj w środku bo ten filtr to zaraz naciągnie tego syfu a, w oryginalnych ten syf zostaje na filcowym.

Opublikowano

ale kombinujecie ....jak dbasz tak masz,szkoda pare zlociszy na nowy wklad raz albo 2 razy do roku.oryginalne filtry napewno sa dokladniejsze niz ten pojedynczy a podgrzewanie paliwa zima ,nie wiem czy ma sens chyba ze jezdziszz na oranzadzie wtedy i tak juz nic nie pomoze twojej pompie :)

chcac uzyc podgrzewacza musisz mu zapewnic automatyke czyli termostat bo mozesz zagotowac paliwo a to juz nie jest zbyt korzystne dla silnika.

Opublikowano (edytowane)

Kolego @locke własnie tego sie obawiam czy filtr się szybko nie zasyfi i czy nie zaszkodzi to pompie wtryskowej. Zgrubsza oczyszczać będzie siateczka w odstojniku i dalej szło by do tego filtra.

Filtr jest do jakiś pojazdów wojskowych taki jak tu : http://allegro.pl/hi...4055394887.html

 

@mory1971

Nie ma żadnego kombinowania wszystko jest kompletne ,termostat jak widać jest zarówno elektryczny jak i w króccu na płyn . Nie ma zadnego niebezpieczęstwa przegrzaniem.

 

A jak jest w nowych ciagnikach też sa dwa wkłady filcowy i papierowy ?

Edytowane przez Radekk
Opublikowano

W nowych jest tylko jeden papierowy.Rozwiązanie z filtrem filcowym nie jest głupie.Ale montując taki podgrzewacz na to samo wyjdzie,nawet lepiej bo w zimę nie będzie parafiny w paliwie.

Opublikowano

Ma ktos patent na uszczelnienie misek filtrów paliwa? Pod śruby do ich skręcania dałem nowe podkładki miedziane, sruby nowe, przylgnia w korpusie bez oznak zużycia, uszczelki misek zawsze nowe a i tak zawsze się poci i nawet kapie, już mnie to denerwować zaczyna. A może ktoś wstawiał inny korpus i inny filtr pojedyńczy np?

Opublikowano

Z tym to chyba nic nie pomoże, były aluminiowe miedziane zwykłe i jakieś niby miękkie także wątpie czy to pomoże. A już mnie to wkurza bo wiecznie plamy pod nim. I gówniane te uszczelki misek bo już 4 mi rozpuściło (różnych firm żeby nie było. Ja juz jakiś pechowy jestem.

 

Chodzi Ci o to

http://www.czescidotraktorow.pl/filtr-paliwa-dokladny-kpl-mtz-belarus-wklad-zestawie-p-1871.html

lub o to

http://www.czescidotraktorow.pl/podstawa-wspornik-filtra-paliwa-nowy-typ-mtz-p-1868.html

?

 

Tylko pewnie dużo kombinacji z podłączeniem rurek i umocowaniem tego korpusu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez wojtek918
      Witam wszystkich. Chce wymienić olej w skrrzyni mojego Mf 8110 chcialem zapytac czy ktos z was to juz robil jesli tak to prosze o porady ile oleju mam kupic i jak to robic po koleji????
    • Przez pawlaki
      Witam , jeśli naciskam pedał gazu do końca to ciągnik gaśnie a jak normalnie tak do większej połowy to jest ok. Co jest przyczyną tego gaśnięcia?
    • Przez bogp
      Mam pytanie jakie filtry kupujecie i jak często je wymieniacie. Oryginalnie mam filtry Mecafilter FA1371 i FA1372 podobno to oryginał w Renault.
    • Przez tomow
      Witam, to pierwszy mój temat na tym forum, bo dopiero co zaczynam zabawę w małego rolnika. Będę wdzięczny za wyrozumiałość i zrozumienie pewnej niewiedzy.
       
      Zakupiłem niedawno 32-letniego URSUSA C 330 spełniając swoje dziecięce marzenie :-). Rozpoczynam nim pracę w moim gospodarstwie (5 ha) Chciałbym Was zapytać co trzeba i na co wymienić (filtry, oleje i inne elementy eksploatacyjne). Ewentualnie zastanawiam się co w nim jeszcze sprawdzić. Pracowałem dopiero raz pod obciążeniem i zauważyłem trzy prawdopodobne usterki:
       
      - nieszczelność uszczelki na jednej z końcówek wtrysków (miedziane)
      - głośne koło pasowe, sprawiające wrażenie bicia (nie zauważyłem wycieków spod simmeringa)
      - na niskich obrotach włącza się lampka ładowania, prawdopodobnie pada prądnica
       
      Czy są to uszkodzenia, które polecacie sprawdzić i naprawić natychmiast? Cena traktora była okazyjna więc mam świadomość, że coś będę musiał dołożyć. Jednak brak innych objawów, które by mnie niepokoiły. Silnik pracuje równo, nie zadymia. W środku też raczej pozytywnie. Cała elektryka sprawna. Układ kierowniczy bez zarzutów.
       
      Będę wdzięczny za krótką analizę.

    • Przez seba1224
      Tak jak w temacie do czego są te filtry na zdjieciu ? 

      zetor 16145 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v