Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolego a odpowietrzałeś siłowniki ? masz je zapowietrzone i dlatego tak sie dzieje

na prawym jest odpowietrznik i tam tkwi problem ,ze sie zapowietrzyły i jest tak jak opisałes

Opublikowano

Powiem tak przy oględzinach było tak samo ale było to zimą i myśleliśmy ze to przez gęsty olej. Ale wczoraj znalazłem ze w jednym miejscu troszkę zgniecioną rurkę po wyprostowaniu troszkę się poprawiło ale i tak jeszcze prosto nie podnosi.

A tak wgl to dzisiaj była pierwsza próba Claasa jak narazie wszystko szło dobrze i oby tak do konca. A mam pytanko na jakim biegu jeździcie? Bo my dzisiaj 1 i max przyśpieszacz.

Opublikowano

Po pierwsze zależy od zboża. Jak gęsty łan i czy stoi. Ile ton z ha miałeś na tym kawałku.

A druga sprawa to podaj jakie maksymalne obroty osiągasz na skrzyni. Czyli ile pokazywał zegar obrotów skrzyni.

Obroty maksymalne zależą od stanu pasa jezdnego. Mówiąc, że na maksa każdy ma inna prędkość - obroty skrzyni.

Opublikowano

Nom było to żyto plon bardzo mały ok 2.5 tony hektar i do tego trawka. A na zegarze pokazywało 24.

 

A jeszcze pytanko bo bardzo wyje pompa hydrauliki. Dopiero jak się rurę wysypu otwiera to wtedy jej wgl nie słychać. To normalne?

Opublikowano

Wyje pompa czy olej w dzielniku strumienia? Z tego co pamiętam to jakieś delikatne szumy oleju było słychać.

Przy takim zbożu jeżdżę na dwójce, coś do 15 jak pamiętam.

Opublikowano

Może tak być ze wyje w dzielniku strumienia bo jak się rurę otwiera to wszystko milknie ;) heh dzisiaj na dobrym zbożu 6 ton z ha to 1 i na maxa nie dało rady bo młocarnia nie wyrabiała.

Opublikowano

Witam. Mam problem z hamulcami w moim Claasie. Problem polega na tym ze hamulce były znakomite ale pewnego dnia przychodzi do hamowania a tu pedał wpada do samego spodu i żadnej reakcji. Przypuszczam ze na 99% się zapowietrzyły ale jest taka sprawa ze podpompuje z 20 razy to pedał robi się twardy ale za minutę znów spada do dołu. I dzisiaj już z 2 godziny męczyliśmy się z tymi hamulcami i nic z tego nie wyszło. Jutro jeszcze wypuszcze płyn i zaleję od nowa ale kurde niby jak się odkręci odpowietrzniki to płyn leci. Dodam jeszcze ze pompka jest nowa tzn była zakładana w lutym jak go kupowaliśmy bo miał popsutą. I dziwi mnie to ze jak się podpompuje to pedał robi się twardy a za chwilę po ponownym naciśnięciu znów spada do dołu. A i jeszcze taka sprawa bo pompki powinny być chyba dwie a jest tylko jedna na dwa koła, ale to chyba nic nie ma do rzeczy skoro hamulce były. Proszę was o jakiekolwiek rady.

Opublikowano

Prawy patrząc z siedzenia operatora jest prostszy w budowie. Patrz katalog. Więc rozbieraj i patrz co mu dolega.

Może jest skrzywione tłoczysko i dlatego się nie wysuwa.

Opublikowano

Jeszcze dużo do sieczenia nie zostało wiec jakoś się przemęczymy ale po żniwach od razu idzie do regeneracji bo mam znajomego co zajmuje się takimi rzeczami i jakby było coś nie tak to coś przytoczy uszczelni i będzie jak nowy. Tylko martwi mnie to bo wczoraj zauważyłem ze od spodu był spawany a czemu nie wiadomo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez andrz17xd
      Witam wszystkich tutaj na forum. Piszę tutaj bo chciałbym się was poradzić w pewnej sprawie, a szczególnie chodzi mi o użytkowników którzy posiadają kombajn claas dominator 85. Chciałbym się dowiedzieć od czego służy lampka zaznaczona w kółeczko na zdjęciu. Domyślam się, że służy ona do retromatu, ale chciałbym się dowiedzieć co dokładnie ona sygnalizuje?


    • Przez Theprzemo205
      Witam Jestem zainteresowany tym oto kombajnem.  https://www.olx.pl/oferta/claas-mercator-50-kosa-3m-oryginal-jeden-wlasciciel-export-szwecja-CID757-IDCeVnD.html#fe296148d1 
      Za bardzo się nie znam na kombajnach. Dotychczas uztkowałem tylko Claas Cosmos. Czy mercatorem da rade kosić kukurydze i rzepak?  Czy te 2029 motogodzin to dużo jak na taki kombajn?
    • Przez case-and-case
      Witam , niedawno stałem się posiadaczem kombajnu Claas Dominator 98 SL z silnikiem mercedesa . Silnik widoczny na zdj z oznaczeniem OM 360 . Według sprzedającego ma 170 km co  mnie trochę zdziwiło bo jest to silnik wolnossący bez turbiny . Wyczytałem ,że ma niby prawie 9 litrów pojemności ale nie wiem czy to prawda.  Czy ktoś mógłby powiedzieć coś o tych sinikach ? Czy były oryginalnie montowane w 98 sl ? I jak się ogólnie sprawują ? 
       


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v