Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chej posiadam zetor proxime 8441 mam taki problem ze jadąc bo nieutwardzonym terenie z obciązeniem zaczyna skakac potroche zaczyna mnie to wkurzac mam obciazniki na przud ale mało mysle dołozyc drugie tyle jak kolega na af w utopionej proximie ale co zrobic z tyłem bo niemam nic te obciązniki zetora to mi sie wydzje mało co ma w ofercie 2 talerze na strone wie ktos ile to wazy moze macie inny sposub dociązenia

Opublikowano

Masz przedni tuz??? weź z betonu wylej obciążnik ;) lub w opony wodę wlej;)

To weź rozważ obciążnik z betonu ale to troche trudno lub wody w kola to powinno dobrze dociążyć ciagnik.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
chej posiadam zetor proxime 8441 mam taki problem ze jadąc bo nieutwardzonym terenie z obciązeniem zaczyna skakac potroche zaczyna mnie to wkurzac mam obciazniki na przud ale mało mysle dołozyc drugie tyle jak kolega na af w utopionej proximie ale co zrobic z tyłem bo niemam nic te obciązniki zetora to mi sie wydzje mało co ma w ofercie 2 talerze na strone wie ktos ile to wazy moze macie inny sposub dociązenia

Jakie masz opony radialki czy zwykłe ;)

Opublikowano

mam radialki z przodu mam 1.5atm a z tyłu 1 przy agregacie uni 3.7 to pieknie siadają nizsze chyba niemozliwe moze byc rozmiar opon to 18cos tam i z przodu 13 cos tam niechce mi sie patrzec di instrukcji

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Gdzieś mam nr do faceta, który dorabia obciążniki wycinając z blachy, 1,50zł za kilogram. Ma szablony i dorabia podłóg oryginału lub na zamówienie może stworzyć dowolny obciążnik. Nie jest to wycinane żadnym palnikiem, ani boszem, tylko laserem, lub plazmą, jest sterowane komputerowo i niema żadnych zadr, nierówności i każdy jest identyczny, otwory pasują, (niema problemów z ich przykręceniem i skręceniem) Ja dorabiałem do Valtry, to kosztowało mnie 5 tys taniej niż oryginalne, i mam ich więcej. Postaram się znaleźć nr tel. Jak jesteś zainteresowany to napisz.

Opublikowano

a jak to jest z forterrą tez tak skacze a skąd ten gosciu jest co te obciązniki robi wie ktos ile wazą obciązniki na tył do proximy i bo z tego co wiem to sa to 2 okrągłe talerze da sie załozyc wiencej

Opublikowano

@marek możesz wrzucić zdjęcia obciążników na AF???

 

moim zdaniem obciążnie ciągnika do transportu to nic dobrego... że nie wspomnę już o dokładaniau nowych zestawów obciązników ;)

Opublikowano

ale ta moc 80 km jest niewykozystana w polu starsze ciągniki mają duzo więnkszy uciag niz te nowe a ja uzywa proximy do pola i do transportu w polu sobie radzi ale w trancporcie to ona zaczyna skakac a moze jest inna przyczyna tego skakania

Opublikowano

U mnie C-360 znowu " skakał " w transporcie bo bylo zamało powieterza w oponach, dopompowaliśmy i jak ręką odjął. Mojim zdaniem to dorób jakieś obciązniki na przód ( albo tak jak pisza inni nalej wody do opon.

Opublikowano
wode do opon to trzeba pilnowac na zime spuszczać musze pomyslec z tymi obciąznikami albo

 

albo??No raczej tej wody z opon to nie trzeba spuszczać.Tam sie coś dodaje i on się nie zamarza.Także napewno nie trzeba będzie jej spuszczać. ;) Przecież to by było głupie jak trzeba by było spuszczać.

Opublikowano

No też racja z tym wodą jest troche problemów więc najlepszym rozwiązaniem bylo by dorobienie tych obciążników. Przeciesz nie musza byc one takie jak fabryczne. Troche jakiegos zelastwa, spawarka, szlifierka i troche chęci i problem z głowy. ;)

Opublikowano

polecam zalozyc obciazniki na tyl

Jeden krazek wazy 45 kg Grzybek do mocowania kolo 30 kg

tak do pola rozsadnie jest zalozyc na kolo 3 sztuki

Jakies miesiac temu komplet obciaznikow na tyl kosztowal 900

2 grzybki 4 taleze i sruby

osobno jest drozej

Opublikowano

Ja do 7745 dokładałem po dwa talerze na tylne koła i teraz mam po 4 na jednej stronie.Kupowałem w Kaliszu w zetor polska i płaciłem coś koło 100 za talerz.Niestety niewiele to moje dociążenie pomogło jak skakał tak skacze! Dodam jeszcze że koła mam z przodu 13,6-24 z tyłu 16.9-34 i z ciśnieniem też już kombinowałem i nic. To jest wada tych ciągników i tyle.

Opublikowano
Gdzieś mam nr do faceta, który dorabia obciążniki wycinając z blachy, 1,50zł za kilogram. Ma szablony i dorabia podłóg oryginału lub na zamówienie może stworzyć dowolny obciążnik. Nie jest to wycinane żadnym palnikiem, ani boszem, tylko laserem, lub plazmą, jest sterowane komputerowo i niema żadnych zadr, nierówności i każdy jest identyczny, otwory pasują, (niema problemów z ich przykręceniem i skręceniem) Ja dorabiałem do Valtry, to kosztowało mnie 5 tys taniej niż oryginalne, i mam ich więcej. Postaram się znaleźć nr tel. Jak jesteś zainteresowany to napisz.

 

Marek jak możesz to poszukaj mi tego telefonu bo potrzebuje obciążników na tył do Fronterki. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v