Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Ale wtedy przod z tylem nie bedzie sie zgrywal i przod szybciej bedzie ciagnal, mialem z przodu 12.4 bylo git, a zalozylem 14.9 to wyje jak jade 1 czy dwojka, tzn kola mieszaja caly czas:D

 

Opona 14,9 ma większy profil od 12,9i to sporo, dlatego wyje.

Opublikowano

Metrycznym odpowiednikiem 12.4 R24 jest 320/85 R24, stąd łatwo policzyć że szerszym zamiennikiem będzie 380/70 R24

 

Pozakładaj jakieś niskoprofilowe niekoniecznie szersze i zobaczysz o ile będzie lepszy uciąg i mniejsze ugniatanie gleby.

Jak niższe opony o tej samej szerokości mogą poprawić uciąg i mniej ugniatać glebe?

Opublikowano

Ta zamiana jest prosta. Policz proporcję aktualnej średnicy tocznej przodu do średnicy tyłu. Wybież sobie opony tylne i oblicz ich średnicę toczną, Następnie zachowując poprzednią proporcję oblicz średnicę przednich kół i dobierz odpowiednie opony.Tylko jak chcesz założyć szersze opony na te same felgi? Musisz je wymienić a to kosztuje.

Odpowiednikiem 18,4 R34 jest 460/85 R34, od biedy można założyć jeszcze na te felgi 480/70 R34. Ale nie 520/70 R34 czy szersze.

Pozdr

Opublikowano
Zamiennikiem opon 320/85R24 jest rozmiar 360/70R24 :D

Teoretycznie mi sie nie zgadza, bliższe średnicą będą 380/70... 85% z 32cm to 27,2cm a 70% z 38cm to 26,6cm także ja bym wybrał te, oczywiście po uprzednim sprawdzeniu rzeczywistej średnicy, bo z tym też różnie bywa.

 

Tylko jak chcesz założyć szersze opony na te same felgi? Musisz je wymienić a to kosztuje.

Od biedy da rade, widziałem opone 420 nałożoną na felge 10" i jakoś to jeździło...

Opublikowano

Może i na siłę założy, i będzie jeździło, ale się wybrzuszy. Więc po co zakładać radialkę niskoprofilową jeśli dostanie brzucha jak zwykła diagonalka. W oponie niskoprofilowej chodzi o to aby była płaska jak deska i największą powierzchnią równomiernie przylegała do gruntu.

Opublikowano

zamiennikiem opon 12,4R24 jest 360/70 R24, i takie polecam,mam takie w 5314 i są niemal identyczne :D po roku jazdy nic sie z przodem nie dzieje ,czyli wszystko gra

Opublikowano

Nie wybrzuszy sie, kwestia ciśnienia, ale może pękać przy stopce. Podałem ekstremalny przypadek i oczywistym jest że opone należy stosownie dobrać pod posiadaną felge, można wrzucić nieco szerszą ale bez przesady.

 

zamiennikiem opon 12,4R24 jest 360/70 R24

Pewnie macie racje, tylko nie wiem dlaczego? :D

Opublikowano

13.6 R24 = 340/85 R24... Moge Ci jutro podać rzeczywistą średnice tego rozmiaru opony Kleber założonej na feldze.

 

W ramach ciekawostki, choć to żadne odkrycie, jakiś czas temu zmierzyłem szerokość bieżnika w oponie 18.4 R34 Stomil i 16.9 R34 Kleber, raptem nieco ponad 1 cm różnicy :P

Opublikowano
dzieki za wypowiedzi. Ale własnie do przodu w agromie mi powiedzieli ze do 1014 moge zalozyc 13.6R24 czyli 340/70R24 tak?? iTakie wlasnie chce zalozyc

13.6R24 to 380/70R 24.Mam takie zalozone w JD tylko ze R28 ale szerokosc 380.Najszersze jakie mozna zalozyc to 440/65R24...

Opublikowano

Tak dla jasności, ja podałem metryczny odpowiednik tego rozmiaru a nie jego szerszy zamiennik :P Także jak chcesz założyć 13.6 R24 to lada chwila go pomierze... troche to zakręcone sie już robi :D

 

edit:

może sie przyda...

Kleber Traker 13.6 R24 (340/85 R24) na feldze 12x34

średnica balonu - 116 cm

średnica z bieżnikiem - 124 cm

szerokość bieżnika - 34 cm

Opublikowano
dzieki za wypowiedzi. Ale własnie do przodu w agromie mi powiedzieli ze do 1014 moge zalozyc 13.6R24 czyli 340/70R24 tak?? iTakie wlasnie chce zalozyc

 

 

 

340/85 R24

Opublikowano
Tak dla jasności, ja podałem metryczny odpowiednik tego rozmiaru a nie jego szerszy zamiennik :P Także jak chcesz założyć 13.6 R24 to lada chwila go pomierze... troche to zakręcone sie już robi :D

 

edit:

może sie przyda...

Kleber Traker 13.6 R24 (340/85 R24) na feldze 12x34

średnica balonu - 116 cm

średnica z bieżnikiem - 124 cm

szerokość bieżnika - 34 cm

Ale dzieki to teraz juz wiem ze to beda 340/85/R24

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v