Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem nad wyborem własnie nowej zabawki mam juz NH 6030 rc ale chciałbym 4 tak 100 km to takich prac jak oprysk nawóz ,transport moze czasem orka z 3 obrotowa moj budrzet to 140 no 150 tys i chciał bym sie spytac czy zmieszczę sie cenowo co do jd czy nh chciałbym z ehr i jak sie sprawuja bo ursus 112 tys i czy warto ursusa brac w ogóle prosze o pomoc naprawde

Opublikowano

T5 - ok

5R - ok

5M - chiny, awaryjność

Ursus - Hattat - to samo co polmot, czy valtra A - słabiutko.

 

Porównaj sobie spalanie NH do JD, skręt, wyposażenie, opinie o dilerze w swoim rejonie itd. Kupujesz na lata sprzęt....wiec dużo rzeczy warto wziac pod uwage.

 

Co do cen to ani T5 ani 5R za 150 chyba nie kupisz, ale chyba lepiej dołożyć i kupić coś na lata.

Opublikowano

same explorer3 najtańszy z sdf-ów zawsze to ze 4-5 tys taniej jak df a to to samo, wersja 100 ecoline ma 96km prosty ciągnik bez obic na błotnikach ale masz konkretną maszynę z silnikiem deutza i na szerokich oponach może za 160 wyjdzie może nawet taniej nie mam pojęcia jak teraz to się płaci

Opublikowano

Jestem nad wyborem własnie nowej zabawki mam juz NH 6030 rc ale chciałbym 4 tak 100 km to takich prac jak oprysk nawóz ,transport moze czasem orka z 3 obrotowa moj budrzet to 140 no 150 tys i chciał bym sie spytac czy zmieszczę sie cenowo co do jd czy nh chciałbym z ehr i jak sie sprawuja bo ursus 112 tys i czy warto ursusa brac w ogóle prosze o pomoc naprawde

 

Do takich prac najlepiej sprawdzi się ciągnik bez elektroniki i filtra cząstek stałych. Dla poszególnych marek:

NH T.5 - EGR + DPF

JD EGR + DPF

Ursus - to już Kolega honest napisał co to jest za ciągnik...

 

Może coś z Landiniego?

Silnik Perkins, bez elektroniki.

W przypadku użytkowania w transporcie masz już w standardzie hamulce hydrauliczne osi przedniej, które można nazwać hamulcami, a nie żadne "dołączenie napędu podczas hamowania" jak w JD, NH Ursusie i innych.

Opublikowano

 

Do takich prac najlepiej sprawdzi się ciągnik bez elektroniki i filtra cząstek stałych. Dla poszególnych marek:

NH T.5 - EGR + DPF

JD EGR + DPF

Ursus - to już Kolega honest napisał co to jest za ciągnik...

 

Może coś z Landiniego?

Silnik Perkins, bez elektroniki.

W przypadku użytkowania w transporcie masz już w standardzie hamulce hydrauliczne osi przedniej, które można nazwać hamulcami, a nie żadne "dołączenie napędu podczas hamowania" jak w JD, NH Ursusie i innych.

 

Hamulce na przód działające przez skrzynie są bardzo dobre, i nie wiem poco włączać przedni napęd przy hamowaniu jak ciągnik sam zrobi to za ciebie w momencie naduszenia hamulca:)

Opublikowano (edytowane)

No chyba NH bo fajnie wygladaja:D tylko mankament jest ten rewers ja mam w 6030 rc normalny gora jedziesz doł cofasz a teraz jest ze gor i odbija do neutralnego czy sa skrzynie z ta stara opcja tak nawiasem a i oczywiscie czy orientuje sie sie o cene t5 moze bycnetto bo i tak Vatowcem jestem a i jeszcze a propo ursusa to taki szajs produkuja teraz? bo woja stargo rocznika zachwala jakie to dobre ursus prosty itp ? ja i tak jestem za zachodnimi, jak sie sprawuje w nich skrzynia i awaryjnosc czy to tylko swinka skarbonka awarie i dolewanie oleju

 

beret1990 Bardzo fajny ten MF własnie obejrzałem go sobie na necie ale wolałbym wersje ta mocniejsza 5430 tylko jaka cena tego

Edytowane przez maniekmaniek
Gość Adrian34966
Opublikowano

Powiem ci tak ursasa nowego napewno nie bierz chyba że używkie np. nowszej seri 1634.

Też możesz wziążć jakiegoś Niucha z przekładnią EC

Opublikowano

podoba mi sie bardzo john deere 5100 M 140 tys kosztuje tanszy on nh- 160 tys jest nie wiem jak z awaryjnoscia bo to niby chinski a co sie dowiedziałem jest składany w mannheim i tylo niekore podzespoły sa chinskie ale własnie czy to ta sama jakosc wiec sie pytam was .bo JD to JD i nie wiem o co chodzi z ta rama bo R ki maja peła tu pół pełna ,a prosze nie odsyłac mnie do czytania róznic bo czytałem juz i jakos nie wiem jeszcze

Opublikowano

Ja bym wziął ursusa, przynajmniej by się krajowe rozwijało, potem może Twoje dziecko miałoby pracę, a tak to całe życie będziesz wspierał zagraniczne gospodarki. A ursus i tak położy na łopatki konkuręcję, tylko trzeba zaryzykować i kupować, a nie gadać nie kupuj ursusa bo chiński.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez peewee1984
      Witam
      Potrzebuje Waszej opinii w wyborze ciągnika. Moc ok 120-130 koni, prosty w obsłudze i ewentualnych naprawach, tani w eksploatacji. Poprzednio był DF Agrotron 150 mk3, teraz zastanawiam się pomiędzy Case MX 120 lub 135 i New Holland TM 125/135. Case skrzyni 4 biegowa i 4 półbiegi, w NH skrzynia mechaniczna 4 biegi, 3 zakresy i pólbieg. Wcześniej brałem pod uwagę jeszcze Fendt serii 500, ale ciężko znaleźć coś sensownego w rozsądnych pieniądzach. Który z tych dwóch będzie bardziej ekonomiczny? Areał ok 30ha, maszyny to pług 4x45, talerzówka 3m, zestaw uprawowo-siewny 3m, rozrzutnik 10 ton, czasami jakiś transport...   
      Pozdrawiam
    • Przez warchest
      witam mam pytanie gdyz zastanawiam sie nad zakupem ciagnika z serii tm ogladalem tm165 oraz mniejsze mnie interesuja , i takie pytanie czy wszystkie te ciagniki tm mają skrzynie automatyczną , i posiadaja az tyle elektroniki  , bo to jest przerażające ilosc elektroniki jaka była przy tm 165 , jakie opinie macie o tych ciagnikach i jak brac to z jaką skrzynia ? są mechaniczne skrzynie i bez tyle elektroniki ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v