Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam mam problem, podczas rozbierania t25 nie zwrócilem uwagi na korbowody w którą strone powinny byc skierowane zamki korbowodów. Czy w strone pompy wtryskowej czy w strone wałka rozrządu.

 

 

 

Prosze o odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kali828    15

wlasnie wczoraj zakladalem korbowod bo seger wypadl i robote zrobil i zamki byly w strone pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

Hmmm a mi sie mocno wydaje że w strone wałka rozrządu zamkami a napisami na korbowodzie w strone rozrządu. Ja bynajmniej tak miałem założone. A głowne w strone wałka wyrównoważającego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    52

Potwierdzam na 100% w stronę pompy. Sam nie dawno robiłem swojego i fabrycznie nawet korby były (przynajmniej u mnie) poznaczone czerwoną farbą od strony pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Robiłem może z 10 oryginalnych Władków i tylko jeden miał od pompy.Czyli wygląda że każdy składał jak mu pasowało z resztą nie ma to różnicy tak jak w c 360 też powinny być od rozrządu a parę też rozebrałem co były od pompy.Są to proste korbowody i nie powinno być różnicy jak są założone.W c 330 korbowód jest pod kontem i zakłada się skosem od pompy czyli zamkiem od rozrządu ale rozbierałem już 30 że były założone odwrotnie i nie wiem jak mu to się spasowało że śruba o blok nie haczyła no i niestety tylko wał i głowica została od tego silnika bo korbowód pękł i rozwalił blok tuleję tłok i miskę olejową.Też był po remoncie i gość był zdziwiony ze tak się stało ale jeszcze się zdziwił jak mu za remont przyszło zapłacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
modelarz    0

Witam, mam takie pytanie, nie chcę zakładac nowego tematu. Robię remont silnika, był robiony szlif wału i teraz pytanie czy obojętnie jak założe korbowody ? chodzi mi w jakiej kolejność bo są oznaczone 1 i 2. I teraz nie wiem czy 1 ma być od strony koła zamachowego czy koła pasowego ?? i zamki mają być skierowane w stronę pompy wtryskowej ?? Pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedz Maciej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    44

Witam,z zamkami panewek jest tak jak piszesz bo przed chwilą patrzyłem w książkę aby się upewnić bo dobrze nie pamiętałem bo dawno w tym już nie robiłem a korbowody 1 od kola pasowego a 2 od sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×