Skocz do zawartości

Polecane posty

maly00    6

chcialem zapytac użytkowników renaulta 90-34 o przedni naped czy slychac go podczas jazdy po asfcie? bo mam zamiar kupic taka i przy predkosci 20 km slychac go jakby troche wyl.

 

druga sprawa ile wytrzymaja wtryski i pompa w takich reniach? mozliwe ze przy 6500 tys mtg pompa bedzie do wymiany?bo ciagnik ma niby taki przebieg a pompa bya juz regenerowana nie dawala cisnienia.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w każdym ciagniku przy tej predkości bedzie słychać przedni napęd... a zresztą trzeba zacząć od tego kto jeździ po szosie i z taką predkością po suchym asfalcie?? :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

kiedys zapomnialem wylaczyc i jechalem jakies 300m, nic nie bylo slychac

co do pompy to zalezy co bylo lane do baku, jesli ktos uzytkowal ja w kraju i chcial zaoszczedzic wlewajac OO to na dobre wlascicielowi jak i ciagnikowi to nie wyszlo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

misiek38    1

kuzyn reni leje opał już 5 rok 133,14 robi na 70 ha inie ma żadnych problemów a ma na liczniku ponad 12100 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

oczywiscie ze bedzie jezdzic, tylko trzeba pamietac ze pompa jest smarowana paliwem, a OO jest "suchy"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxer19    0

moja renia 90-34 TX ma na zegarze prawie 8 tys mth przy 7200 mth wymieniłem wtryski pompa od nowości nie ruszana i chodzi jak należy, napęd przy takiej prędkości słychać będzie na pewno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilo285    3

Nie można stwierdzić jednoznacznie po jakim przebiegu pompa ma prawo się zepsuć. Ja miałem taki przypadek że kupiłem paliwo w atrakcyjnej cenie to i nowa pompa się od niego po tygodniu się zatarła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwekx25    321

w każdym ciągniku z przednim napędem przy jeździe na wyższej prędkości po utwardzonej powierzchni będzie napęd "wył" a właściwie to przystawka wyje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    125

U mnie czy z załączonym czy nie , nic nie słychać. Muszę sprawdzać wizualnie położenie dzwigni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwekx25    321

u mnie wyje wiem bo raz gdzieś mi elektrozawór nie rozłączył jak wyjeżdżałem z pola i jak wyjechałem na asfalt to zaczął wyć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    6
Napisano (edytowany)

chyba cos mi sie kopie z tym przednim napedem bo dzis pracowalem troche z turem i przy wlaczonym napedzie jak sie skreca to jakby za bardzo ciagnelo taki opor czuc i slychac dziwny dzwiek jakby sie cos na sile przesuwalo moze ktos mial cos podobnego? jak naped wylaczony to jest ok przy mocnym skrecie jakby za bardzo ten naped pchal czy jak.....

Edytowano przez maly00

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×